Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-22
Wrocław: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia, z uwzględnieniem diet i kaloryczności, dla 100 mieszkańców domu pomocy społecznej przy ul. Kaletniczej 8 oraz posiłków obiadowych diety normalnej, dla klientów i pensjonariuszy dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, ul.Skwierzyńskiej 23 z podziałem na zadania, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 375981 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych , ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, faks 071 3769951.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia, z uwzględnieniem diet i kaloryczności, dla 100 mieszkańców domu pomocy społecznej przy ul. Kaletniczej 8 oraz posiłków obiadowych diety normalnej, dla klientów i pensjonariuszy dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, ul.Skwierzyńskiej 23 z podziałem na zadania, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia, z uwzględnieniem diet i kaloryczności, dla 100 mieszkańców domu pomocy społecznej przy ul. Kaletniczej 8 oraz posiłków obiadowych diety normalnej, dla klientów i pensjonariuszy dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67, ul.Skwierzyńskiej 23 z podziałem na zadania, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3. 2. Przedmiotem zamówienia są dostawy oznaczone kodem CPV: 55321000-6 usługi przygotowywania posiłków, 55520000-1 usługi dostarczania posiłków, 55521200-2 usługi dowożenia posiłków. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: Zadanie 1 - Usługi w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia, z uwzględnieniem diet i kaloryczności dla 100 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Zadanie 2 - Usługi w zakresie przygotowywania i dostawy posiłków obiadowych diety normalnej dla klientów i pensjonariuszy dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67 i ul. Skwierzyńskiej 23, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu, znajduje się w kalkulacji cenowej (załączniki nr 2a, 2b do SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się, iż spełniają warunki podmiotowe: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. : Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a) nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b) wobec wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Dla potwierdzenia tych warunków opisanych w ust. 1 zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonych w ust. 1 i 2 rozdziału VI SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określony przez zamawiającego. Zamawiający żąda: 1) przedłożenia do oferty dwóch przykładowych jadłospisów dekadowych dla diety normalnej z uwzględnieniem podanych warunków określonych dla Zadania 1 w pkt 10 i 11 załącznika Warunki i zakres wymagań dotyczących świadczenia usług sporządzania dostarczania posiłków dla mieszkańców MCUS i/lub Zadania 2 w pkt 9 załącznika Warunki i zakres wymagań dotyczących świadczenia usług sporządzania dostarczania posiłków dla klientów i pensjonariuszy DDPS stanowiącego integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dla potwierdzenia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w ust. 3 rozdziału VI SIWZ. 2) przedłożenia pełnego raportu z badań żywności wraz z opinią do raportu z badań żywności, wystawiony w okresie ostatnich 3 lat, chyba że wewnętrzna procedura systemu HACCP przewiduje inny okres badań (wówczas należy dołączyć kserokopię wyciągu z procedury). Na potwierdzenie tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów okręslonych w ust. 4 rozdziału VI SIWZ. 3) wykazu środków transportu do przewozu posiłków oraz przedłożą postanowienie sanepidu, iż środki spełniają wymagania higieniczno-sanitarne stawiane przy transporcie żywności. Dla potwierdzenia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonych w ust. 5 rozdziału VI SIWZ. 4) wykazu osób zdolnych do wykonywania zamówienia, spełniających wymagania określone w ustawie z dnia 06 września 2001 r. o chorobach zakaźnych i zakażeniach - potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie załączenie do oferty wykazu pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz aktualnego zaświadczenia lub zaświadczeń lekarskich, że osoba lub osoby wymienione w wykazie posiadają aktualne badania lekarskie, przeprowadzone na podstawie rozporządzenia z dnia 18 grudnia 2002 r. w sprawie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych. Dla potwierdzenia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w ust. 6 rozdziału VI SIWZ. 3. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, zawartymi w SIWZ oraz w załączniku nr 2a i/lub 2b do SIWZ, które szczegółowo określają przedmiot zamówienia oraz wymagania co do sposobu jego realizacji. 5. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli wykonawcy. 6. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 7. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 8. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 3 do SIWZ). 3. Opis (2 przykładowe jadłospisy dekadowe dla diety normalnej). 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają okreslonym normom lub specyfikajcom technicznym. 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz decyzję inspekcji sanitarnej, iż środki te spełniają wymagania higieniczno-sanitarne stawiane przy transporcie żywności. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w ust. 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) o którym mowa w ust. 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców załączenia do oferty dokumentów na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006, Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, adres ul. Mączna 3 54-131 Wrocław woj. dolnośląskie, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 50..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, adres ul. Mączna 3 54-131 Wrocław woj. dolnośląskie, Sekretariat, pokój nr 140..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Usługi w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia, z uwzględnieniem diet i kaloryczności dla 100 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Usługi w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia, z uwzględnieniem diet i kaloryczności dla 100 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Usługi w zakresie przygotowywania i dostawy posiłków obiadowych diety normalnej dla klientów i pensjonariuszy dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67 i ul. Skwierzyńskiej 23, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Usługi w zakresie przygotowywania i dostawy posiłków obiadowych diety normalnej dla klientów i pensjonariuszy dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Żeromskiego 37, ul. Kościuszki 67 i ul. Skwierzyńskiej 23, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego (zmiana systemu ogrzewania) przy ul. Jeździeckiej 18 we Wrocławiu.
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU -POWTÓRKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu oraz wykonanie ekspertyzy ppoż. w budynku B8 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Smoluchowskiego 48
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Działu Sterylizacji
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej nr 382 na odcinku od skrzyżowania z DW 297 k m. Bolesławiec do skrzyżowania z DW 364 k m. Złotoryja z podziałem na zadania.
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95-oktanowej E95 dla zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych Obwodu Drogowego w Mirosławicach poprzez tankowanie na stacji/-ach paliw
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i przedszkolaków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 26 we Wrocławiu
- Zapewnienie sali szkoleniowej i wyżywienia podczas 5 spotkań Interesariuszy programu RENEWAT
- Świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby premier spektakli i innych wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach"
- Świadczenie usług cateringowych dla Centrali Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
- Usługa żywienia w systemie zleconym
- Kompleksowa usługa polegająca na zabezpieczeniu cateringu i wynajęciu sal konferencyjnych podczas dwóch spotkań - jednego na terenie Wrocławia i jednego na terenie Wałbrzycha.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.