Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Poznań: Przeprowadzenie rocznych audytów sprawozdania finansowego
Miasta Poznania za lata 2009-2010
Numer ogłoszenia: 376004 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań , Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.city.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie rocznych audytów sprawozdania finansowego Miasta Poznania za lata 2009-2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie przez biegłego rewidenta rocznych audytów sprawozdania finansowego wybranych jednostek organizacyjnych Miasta Poznania za lata 2009 - 2010 w ich siedzibach oraz wydanie opinii wraz z raportem odrębnie dla każdej jednostki za każdy rok obrachunkowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. Miejsce wykonania: Urząd Miasta Poznania oraz wybrane jednostki organizacyjne zlokalizowane na terenie Miasta Poznania. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części lub całości przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.21.00 - Usługi audytu finansowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: spełniają warunki określone w art. 47 ustawy z dnia 7 maja 2009r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (Dz. U. z 2009r. Nr 77, poz 649 ). 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1) dysponują minimum 4 osobami posiadającymi uprawnienia do badania sprawozdania finansowego (wykonują zawód biegłego rewidenta). 2) wykażą się w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: - wykonaniem minimum 10 usług polegających na badaniu i ocenie sprawozdania finansowego podmiotów wymienionych w art. 64 ust. 1 ustawy o rachunkowości, oraz - wykonaniem minimum 3 usług polegających na badaniu i ocenie sprawozdania finansowego podmiotów zaliczanych na podstawie art. 9 ustawy z 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 Nr 157, poz. 1240) do jednostek sektora finansów publicznych o sumie bilansowej nie mniejszej niż 100 mln zł. każdy. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: zgodnie z art. 50 ustawy o biegłych rewidentach podmiot uprawniony do badania sprawozdań finansowych jest obowiązany do posiadania ważnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania czynności rewizji finansowej w okresie od dnia wpisania do dnia skreślenia z listy. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów wymienionych w Rozdziale VII. SIWZ na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Dokument stwierdzający, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 47 ustawy z dnia 7 maja 2009r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (Dz. U. z 2009r. Nr 77, poz. 649) np. Wpis na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych, prowadzoną przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - zawierający minimum czterech biegłych rewidentów - z podaniem numeru wpisu na listę biegłych rewidentów. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć aktualny dokument z Krajowej Izby Biegłych Rewidentów potwierdzający wpisanie do Rejestru Biegłych Rewidentów wskazanych osób w ww. wykazie uprawnionych do badania sprawozdań finansowych (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V. pkt 2. ppkt 1 SIWZ) - Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - minimum 10 usług polegających na badaniu i ocenie sprawozdania finansowego podmiotów wymienionych w art. 64 ust. 1 ustawy o rachunkowości, oraz - minimum 3 usług polegających na badaniu i ocenie sprawozdania finansowego podmiotów zaliczanych na podstawie art. 9 ustawy z 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 Nr 157, poz. 1240) do jednostek sektora finansów publicznych o sumie bilansowej nie mniejszej niż 100 mln zł. każdy. z podaniem ich dat wykonania, odbiorców, okresu sprawozdawczego oraz przy jednostkach sektora finansów publicznych sumy bilansowej oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V. pkt 2. ppkt 2 SIWZ) - Załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto oprócz oświadczenia i dokumentów wymienionych powyżej, składanych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 6. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany Załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: pkt 1 niniejszego Rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż wskazano wyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych
pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań,
pok. nr 443.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. nr 446.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni na odcinku drogi wojewódzkiej nr 186
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.