eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 28 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 28 zadań
Numer ogłoszenia: 376010 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny , ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 293-53-85, faks 12 293-58-98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.uek.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 28 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A: zadania od 1 do 5 Dostawa komputerów stacjonarnych zestawy: jednostka centralna + monitor, jednostek centralnych komputerów stacjonarnych - wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8A - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30211000-1, 30213300-8, 30231300-0. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ilości mniejszej (maksymalnie 20 % łącznej wartości brutto zamówienia) niż wskazano w SIWZ, lub bez niektórych części składowych danego zestawu (np. jeżeli zamawiany był zestaw z monitorem Zamawiający zastrzega możliwość kupna tego zestawu bez monitora) wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj. w specyfikacji technicznej (zał. nr 7). W poszczególnych zestawach dopuszcza się zastosowanie podzespołów o parametrach lepszych niż wyspecyfikowano, przykładowo: - zastosowanie większej pamięci RAM, przy zachowaniu typu pamięci zgodnej ze specyfikacją np. w miejsce 2048 MB - 4096 MB - zastosowanie większego dysku np. w miejsce 500 GB - 1000 GB tego samego typu co w specyfikacji - Zastosowanie płyty głównej z większą ilością portów, itp. Część B: zadanie 6 Dostawa serwera plików w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.B. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233000-1. Oferowane urządzenie musi zostać dostarczone jako urządzenie nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część C: zadania od 7 do 16 Dostawa zestawów komputerów przenośnych (notebooków/netbooków/ultrabooków), w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.C. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ilości mniejszej (maksymalnie 20 % łącznej wartości brutto zamówienia) niż wskazano w SIWZ lub bez niektórych części składowych danego zestawu (przykładowo jeżeli zamawiany był zestaw z dodatkowym wyposażeniem np. program Office, torba, myszka zamawiający zastrzega sobie możliwość kupna tego zestawu bez dodatkowego wyposażenia lub jego części) wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj. w specyfikacji technicznej (zał. nr 7). Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część D: zadania od 17 do 20 Dostawa drukarek w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.D. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6, 30232110-8, 30216110-0. Oferowane urządzenie musi zostać dostarczone jako urządzenie nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część E: zadania od 21 do 23 Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.E. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232000-4. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część F: zadania od 24 do 25 Dostawa skanerów - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.F. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0. Część G: zadanie 26 Dostawa monitorów - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.G. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część H: zadania od 27 do 28 Dostawa tabletów - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.H. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6, 30213200-7. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.30.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.20.00-4, 30.21.32.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik nr 4 A do Siwz) albo przez pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 B do Siwz).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik nr 4 A do Siwz) albo przez pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 B do Siwz).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik nr 4 A do Siwz) albo przez pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 B do Siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik nr 4 A do Siwz) albo przez pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 B do Siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (załącznik nr 4 A do Siwz) albo przez pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 B do Siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    - dotyczy zadania od 1 do 5 i od 7 do 16: Aktualne wydruki testów [PassMark Performance Test, ze strony http://www.cpubenchmark.net] potwierdzających osiągniecie przez procesory oferowanych jednostek centralnych wyników wymaganych w SIWZ, - dotyczy zadania od 1 do 5: Deklarację producenta jednostki centralnej na potwierdzenie, że głośność oferowanej jednostki centralnej mierzona w pozycji operatora w trybie IDLE wynosi maksymalnie 28 dB - do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię [potwierdzoną przez Wykonawcę na każdej stronie dokumentu za zgodność z oryginałem] certyfikatu [wraz z tłumaczeniem na język polski] lub deklarację producenta, - dotyczy zadania od 1 do 16 oraz od 27 do 28: Aktualne Certyfikaty ISO 9001 dla producentów sprzętu lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu tego certyfikatu obejmujące między innymi: - projektowanie i produkcję systemów komputerowych lub - projektowanie, opracowywanie, wytwarzanie rozwiązań informatycznych lub - projektowanie, produkcję rozwiązań informatycznych lub - projektowanie i montaż systemów informatycznych lub - działalność związaną z produktami informatycznym takimi jak zarządzanie projektowaniem, zarządzaniem produkcją lub - produkcja i sprzedaż komputerów lub - produkcja oraz wsparcie klienta z zakresu komputerów lub - projektowanie, outsourcing, serwisowanie komputerów lub podobny - do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię [potwierdzoną przez Wykonawcę na każdej stronie dokumentu za zgodność z oryginałem] certyfikatu [wraz z tłumaczeniem na język polski] lub oświadczenie wykonawcy - dotyczy zadania od 1 do 28: Deklarację zgodności CE lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu certyfikatu dla oferowanego sprzętu [jednostka centralna] - do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię [potwierdzoną przez Wykonawcę na każdej stronie dokumentu za zgodność z oryginałem] tego certyfikatu [wraz z tłumaczeniem na język polski] lub oświadczenie o posiadaniu tego certyfikatu,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz Ofertowy - zał. nr 1 do Siwz - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy; - Formularz - Oferta techniczna i cenowa - (w zależności od tego, którego zadania lub których zadań dotyczy oferta) - formularze załącznika nr 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G, 2H do Siwz - wypełnione i podpisane przez osoby wskazane do reprezentacji Wykonawcy; - Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i podpisania umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość gwarancji [ponad wymaganą długość gwarancji standardowej] - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: - w przypadku ustawowej zmiany, w okresie trwania umowy, stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stosownego oświadczenia do Centrum Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w terminie 2 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek, - w przypadku wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego modelu sprzętu komputerowego, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w pierwotnej ofercie oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych nie ulegnie podwyższeniu, - w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej, - Zmiany nie dotyczące postanowień umownych np. gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego jednej ze Stron nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie. - Wszelkie zmiany i uzupełnienia postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone w formie pisemnego aneksu, zgodnie z brzmieniem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.uek.krakow.pl/index.php?id=38
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, Budynek Główny, pok. 205 B (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, Budynek Główny, pok. 205 B (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów stacjonarnych zestawy: jednostka centralna + monitor, jednostek centralnych komputerów stacjonarnych - wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8A - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość gwarancji [ponad wymaganą długość gwarancji standardowej] - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa serwera plików.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwera plików w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.B. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Oferowane urządzenie musi zostać dostarczone jako urządzenie nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość gwarancji [ponad wymaganą długość gwarancji standardowej] - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zestawów komputerów przenośnych (notebooków/netbooków/ultrabooków).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerów przenośnych (notebooków/netbooków/ultrabooków), w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.C. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ilości mniejszej (maksymalnie 20 % łącznej wartości brutto zamówienia) niż wskazano w SIWZ lub bez niektórych części składowych danego zestawu (przykładowo jeżeli zamawiany był zestaw z dodatkowym wyposażeniem np. program Office, torba, myszka zamawiający zastrzega sobie możliwość kupna tego zestawu bez dodatkowego wyposażenia lub jego części) wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, tj. w specyfikacji technicznej (zał. nr 7). Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość gwarancji [ponad wymaganą długość gwarancji standardowej] - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek w ilości i o parametrach określonych w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.D. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Oferowane urządzenie musi zostać dostarczone jako urządzenie nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. gwarancji [ponad wymaganą długość gwarancji standardowej] - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.E. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość gwarancji [ponad wymaganą długość gwarancji standardowej] - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa skanerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skanerów - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.F. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość gwarancji [ponad wymaganą długość gwarancji standardowej] - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa monitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitorów - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.G. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość gwarancji [ponad wymaganą długość gwarancji standardowej] - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa tabletów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tabletów - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8.H. - opisem przedmiotu zamówienia, wymaganiami dotyczącymi dostaw, wymaganiami dotyczącymi gwarancji i serwisu. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane w innych projektach, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość gwarancji [ponad wymaganą długość gwarancji standardowej] - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.