Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 376014 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Pabianice: Przebudowa i termomodernizacja budynku "Orlęta" przy Centrum Administracyjnym do Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Porszewicach oraz budowa biologicznej oczyszczalni ścieków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pabianicki, krajowy numer identyfikacyjny
47205629403113, ul.
ul. Piłsudskiego
2,
95200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 22 54 000, e-mail
smarcin@powiat.pabianice.pl, faks
422 159 166.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Starostwo Powiatowe w Pabianicach, ul. Piłsudskiego2, 95-200 Pabianice, budynek "A", parter, pokój numer 6
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i termomodernizacja budynku "Orlęta" przy Centrum Administracyjnym do Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Porszewicach oraz budowa biologicznej oczyszczalni ścieków
Numer referencyjny: IF.272.21.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja budynku "Orlęta" przy Centrum Administracyjnym do Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Porszewicach oraz budowa biologicznej oczyszczalni ścieków. Zamówienie jest podzielone na części: Część "A" - Przebudowa i termomodernizacja budynku "Orlęta" obejmuje: - docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą, izolacja termiczna z 15 cm wełny mineralnej z wyprawą tynkiem silikatowym, - docieplenie stopu poddasza wełną mineralną gr. 20cm, z wykończeniem warstwą suchego jastrychu w miejscach dojścia do kominów i komunikacji poddasza na legarach drewnianych, - docieplenie ścian poddasza od wewnątrz 15 cm, - docieplenie stropu piwnicy wełną mineralną hydrofobizowaną gr. 10 cm z wyprawą tynkiem silikatowym, - wymianę poszycia dachu - dodatkowa warstwa papy termozgrzewalnej nawierzchniowej, - wymianę instalacji odgromowej, - otynkowanie starych i wykonanie nowych kominów, - przebudowę - wydzielenie pomieszczenia technicznego na kocioł gazowy ścianami o odporności REI 60 wraz z budową kominów wentylacji i spalinowo-powietrznego, montażem drzwi pożarowych EI 30 i klapy nawiewnej przy podłodze EI 60, - przeniesienie rozdzielni liczników elektrycznych do przedsionka, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą źródła ciepła - nowy kocioł gazowy o mocy 32 kW, - przebudowę instalacji elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń kotła gazowego i przydomowej oczyszczalni ścieków, - budowę przyłącza gazu wraz z naziemnym zbiornikiem gazu posadowionym na płycie żelbetowej z uziomem oraz ogrodzenie terenu zbiornika, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - wymianę rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich, parapetów, - remont obudowy okien piwniczych, nowe ścianki żelbetowe, - docieplenie warstwy cokołowej z zagłębieniem izolacji 30cm poniżej poziomu terenu, - remont daszku nad wejściem, - naprawę tarasu, - schody wejściowe i mur otaczający schody, - badania mikologiczne oraz odgrzybianie ścian w części wschodniej. Część "B"- Budowa oczyszczalni ścieków obejmuje budowę przyłącza kanalizacji wraz z przydomową oczyszczalnią ścieków. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 (§ 31) do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45410000-4, 45261320-3, 45320000-6, 45321000-3, 45443000-4, 45421000-4, 45421100-5, 45262311-4, 45223500-1, 45262500-6, 45440000-3, 45442000-7, 45260000-7, 45261000-4, 45311100-1, 45311200-2, 45314300-4, 45312310-3, 45316000-5, 45300000-0, 45330000-9, 45331100-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 215
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej (1) roboty remontowo-budowlanej związanej z termomodernizacją o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100) - dotyczy części "A" zamówienia,
2. Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej (1) biologicznej oczyszczalni ścieków - dotyczy części "B" zamówienia,
3. Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
dla części "A" zamówienia:
1) Kierownik budowy - 1 osoba
- uprawnienia: uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
2) Kierownik budowy - 1 osoba
- uprawnienia: uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
3) Kierownik budowy - 1 osoba
- uprawnienia: uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
dla części "B" zamówienia:
4) Kierownik budowy - 1 osoba
- uprawnienia: uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
W przypadku oferty składanej łącznie na część A i część B należy spełnić warunek określony dla części "A" zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, na druku zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (dotyczy warunku określonego w § 5 ust 1 pkt 1.3.2. SIWZ),
2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na druku zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ (dotyczy warunku określonego w § 5 ust 1 pkt 1.3.3. SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu - na druku zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu - na druku zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 na druku zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Obowiązek wniesienia wadium dotyczy wyłącznie części "A" zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwaracja jakości wykonanych robót | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy przewidziane w trybie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy: 1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności, wymagają formy pisemnej z uwzględnieniem treści art. 144 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 2.1. zmiany zakresu robót - wykonanie robót zamiennych, ograniczenie zakresu robót, 2.2. wprowadzenia koniecznych zmian do dokumentacji projektowej zapobiegających powstaniu wady obiektu budowlanego, 2.3. zmiany terminu realizacji umowy na warunkach wskazanych w § 4 ust. 2 i 3 umowy, 2.4. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wprowadzenia koniecznych zmian do dokumentacji projektowej lub zmiany zakresu robót. 3. Zakres zmian wprowadzonych do przedmiotu zamówienia nie może wykraczać poza zmiany konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, umożliwiające dokonanie końcowego odbioru robót. Zmiany wykraczające poza zakres prac tj. prace dodatkowe wymagają zawarcia odrębnej umowy. 4. Wprowadzenie zmian dotyczących zakresu robót do umowy może prowadzić do istotnych lub nieistotnych odstąpień od zatwierdzonego projektu budowlanego, co związane jest z koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji stanowiącej podstawę realizacji umowy. 5. Wprowadzenie zmian do umowy może nastąpić na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. 6. Wszelkie zmiany i uzupełniania umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron. 7. Zmiana numeru rachunku bankowego Zamawiającego i Wykonawcy wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/01/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Przebudowa i termomodernizacja budynku "Orlęta"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja budynku "Orlęta" przy Centrum Administracyjnym do Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Porszewicach oraz budowa biologicznej oczyszczalni ścieków.
Zamówienie jest podzielone na części:
Część "A" - Przebudowa i termomodernizacja budynku "Orlęta" obejmuje:
- docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą, izolacja termiczna z 15 cm wełny mineralnej z wyprawą tynkiem silikatowym,
- docieplenie stopu poddasza wełną mineralną gr. 20cm, z wykończeniem warstwą suchego jastrychu w miejscach dojścia do kominów i komunikacji poddasza na legarach drewnianych,
- docieplenie ścian poddasza od wewnątrz 15 cm,
- docieplenie stropu piwnicy wełną mineralną hydrofobizowaną gr. 10 cm z wyprawą tynkiem silikatowym,
- wymianę poszycia dachu - dodatkowa warstwa papy termozgrzewalnej nawierzchniowej,
- wymianę instalacji odgromowej,
- otynkowanie starych i wykonanie nowych kominów,
- przebudowę - wydzielenie pomieszczenia technicznego na kocioł gazowy ścianami o odporności REI 60 wraz z budową kominów wentylacji i spalinowo-powietrznego, montażem drzwi pożarowych EI 30 i klapy nawiewnej przy podłodze EI 60,
- przeniesienie rozdzielni liczników elektrycznych do przedsionka,
- wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą źródła ciepła - nowy kocioł gazowy o mocy 32 kW,
- przebudowę instalacji elektrycznej dla potrzeb zasilania urządzeń kotła gazowego i przydomowej oczyszczalni ścieków,
- budowę przyłącza gazu wraz z naziemnym zbiornikiem gazu posadowionym na płycie żelbetowej z uziomem oraz ogrodzenie terenu zbiornika,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
- wymianę rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich, parapetów,
- remont obudowy okien piwniczych, nowe ścianki żelbetowe,
- docieplenie warstwy cokołowej z zagłębieniem izolacji 30cm poniżej poziomu terenu,
- remont daszku nad wejściem,
- naprawę tarasu,
- schody wejściowe i mur otaczający schody,
- badania mikologiczne oraz odgrzybianie ścian w części wschodniej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 (§ 31) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1, 45100000-8,
45410000-4,
45261320-3,
45320000-6,
45321000-3,
45443000-4,
45421000-4,
45421100-5,
45262311-4,
45223500-1,
45262500-6,
45440000-3,
45442000-7,
45260000-7,
45261000-4,
45311100-1,
45311200-2,
45314300-4,
45312310-3,
45316000-5,
45300000-0,
45330000-9,
45331100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 215
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja jakości wykonanych robót | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Budowa oczyszczalni ścieków.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja budynku "Orlęta" przy Centrum Administracyjnym do Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Porszewicach oraz budowa biologicznej oczyszczalni ścieków. Zamówienie jest podzielone na części:
Część "B"- Budowa oczyszczalni ścieków obejmuje budowę przyłącza kanalizacji wraz z przydomową oczyszczalnią ścieków.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 (§ 31) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1, 45100000-8,
45410000-4,
45261320-3,
45320000-6,
45321000-3,
45443000-4,
45421000-4,
45421100-5,
45262311-4,
45223500-1,
45262500-6,
45440000-3,
45442000-7,
45260000-7,
45261000-4,
45311100-1,
45311200-2,
45314300-4,
45312310-3,
45316000-5,
45300000-0,
45330000-9,
45331100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 215
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja jakości wykonanych robót | 40 |
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zakup usługi nadzoru autorskiego oraz aktualizacji systemu PharmaNet
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa sygnalizacji świetlnej w skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 3304E - ul. Grota Roweckiego z ul. Bugaj w Pabianicach"
- Modernizacja kotłowni węglowej na kotłownię zasilaną gazem płynnym w budynku przedszkola Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Piątkowisku, Żytowice 34, 92-200 Pabianice
- Dostawy gazów medycznych na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Rydzyny, ul. Potaźnia
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego nad częścią administracyjną budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Odbudowa i renowacja kapliczki przydrożnej z figurą św. Jana Nepomucena w Piotrawinie
- Poprawa efektywności energetycznej kompleksu budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy Kraszewice i Posterunku Policji
- Budowa nowego budynku przeznaczonego dla opieki dzieci do lat3,wraz z niezbędną infrastrukturą-w ram.RFPŁ w ram.zad.pn.Utworzenie22nowych miej.op.dla dz.w wieku do lat3w ram.nowej inst.w gm.Kaliska
- Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu
- Remont pionu pomieszczeń sanitarnych przy sali im. Jerzego Giedroycia w budynku gmachu głównego MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23 w Warszawie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.