Ogłoszenie z dnia 2010-11-19
Tarnowskie Góry: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Sądu Rejonowego w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 17 w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze powyżej 50g oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych
Numer ogłoszenia: 376032 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Tarnowskich Górach , ul. Opolska 17, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3818310, faks 032 3818335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tgory.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Sądu Rejonowego w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 17 w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze powyżej 50g oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Sądu Rejonowego w Tarnowskich Górach ul. Opolska 17 w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze powyżej 50g oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w rozumieniu Ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe art. 3 ust. 25 oraz usługi pocztowe inne niż te, o których mowa w art. 3 ust.25, a w szczególności: a) Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie: - przesyłek listowych krajowych rejestrowanych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii (ekonomicznych), - przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii (priorytetowych), - przesyłek listowych krajowych rejestrowanych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru (ZPO), - przesyłek listowych krajowych rejestrowanych najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru (ZPO), - przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych, - przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii (ekonomicznych), - przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych najszybszej kategorii (priorytetowych), - przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii (ekonomicznych) z potwierdzeniem odbioru, - przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych, najszybszej kategorii (priorytetowych) z potwierdzeniem odbioru, - przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych - paczek pocztowych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii (ekonomicznych) z potwierdzeniem odbioru krajowych i zagranicznych, - paczek pocztowych najszybszej kategorii (priorytetowych) z potwierdzeniem odbioru krajowych i zagranicznych. b) Zwracanie przesyłek do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. c) Odbiór przesyłek pocztowych z siedziby Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy o zamówieniach publicznych, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, o wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tgory.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Tarnowskich Górach
ul. Opolska 17, 42-600 Tarnowskie Góry.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Tarnowskich Górach ul. Opolska 17, 42-600 Tarnowskie Góry Biuro Podawcze p. 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Materiały eksploatacyjne dla Centralnej Sterylizacji
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Bieżące utrzymanie nawierzchni rozbieralnych na terenie powiatu tarnogórskiego w ciągu dróg powiatowych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i innych niż niebezpieczne, nr sprawy GCR/22/ZP/2025
- DOSTAWA LEKÓW II
- BZP.271.9.2025 Modernizacja kompleksów sportowych Moje boisko - Orlik 2012 edycja 2024 przy SP nr 15 przy ul. Litewskiej oraz SP nr 13 przy ul. Armii Krajowej w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Korzenna w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych
- używanie maszyn do frankowania w terenowych jednostkach organizacyjnych.
- świadczenie usług w obrocie krajowym w okresie 18 miesięcy, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek z drukami oraz płytami CD, DVD zawierającymi dzienniki urzędowe, załączniki do dzienników urzędowych, druki ulotne dołączone d
- Powszechne usługi pocztowe: opłaty za przesyłki pocztowe za pomocą maszyn do frankowania korespondencji i za zwrot przesyłek poleconych w Oddziale ZUS w Gdańsku oraz w Inspektoratach ZUS: Gdańsk Wrzeszcz,Gdańsk Śródmieście,Sopot,Gdynia,Puck,Wejherowo.
- Zakup usług pocztowych o charakterze powszechnym.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.