To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 376126 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Niemce: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366046
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niemce, krajowy numer identyfikacyjny
43101952000000, ul.
ul. Lubelska
121,
21025
Niemce, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
817 561 521, faks
817 561 790, e-mail
info@niemce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.niemce.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.niemce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):I.271.15.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie: 1.920.000,- zł (słownie: jeden milion dziewięćset dwadzieścia tysięcy, 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Szczegółowe warunki związane z realizacją przedmiotu zamówienia: o Wysokość kredytu: 1.920.000,- zł (słownie: jeden milion dziewięćset dwadzieścia tysięcy, 00/100); o Podstawa zaciągnięcia kredytu: Uchwała Nr XXIV/218/2016 Rady Gminy Niemce z dnia 29 listopada 2016 r. w sprawie zmian w budżecie gminy rok 2016; o Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową; o Skrabnik gminy będzie składał kontrasygnatę w umowie kredytowej oraz na wekslu oraz na deklaracji wekslowej; o Dzień postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego: 28.12.2016 r.; o Sposób uruchomienia kredytu: w transzach, na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego o uruchomienie transzy kredytu; o Wypłata transz kredytu: na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 84 8702 0001 0000 0026 2000 0030 w Banku Spółdzielczym w Niemcach; o Termin wykorzystania kredytu - 30 grudnia 2016 r.; o Zakończenie okresu wykorzystania kredytu: 30 grudnia 2016 lub dzień następny po dniu złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu; o Okres karencji w spłacie kredytu do 31.12.2016 r.; o Waluta kredytu złoty polski (PLN); o Spłata kapitału kredytu: 10 lat tj. 2017-2026, w 37 ratach kwartalnych (pierwsza rata w kwocie 48.000,- 36 rat w kwocie 52.000,- zł płatnych 20 stycznia, 20 kwietnia, 20 lipca, 20 października każdego roku; spłata pierwszej raty 20 października 2017 r., spłata ostatniej raty - 20 października 2026 r. o Spłata odsetek - kwartalnie do 20-ego dnia każdego miesiąca następującego po zakończonym kwartale oraz w dniu ostatecznej spłaty kredytu. Pod pojęciem kwartału należy rozumieć kwartał kalendarzowy; pierwsza spłata odsetek nastąpi 20.01.2017 r. o Naliczanie odsetek- naliczane w okresach miesięcznych na ostatni dzień każdego miesiąca od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu; do celów obliczania oprocentowania przyjąć ze rok liczy 365 dni, rok przestępny 366, a miesiąc rzeczywistą ilość dni; o Stopa procentowa kredytu: stawka WIBOR 1M + stała marża banku, przy czym: a) w przypadku pierwszego uruchomienia kredytu- stawka WIBOR 1M obowiązująca w przedostatnim dniu roboczym przed dniem ustalenia oprocentowania tj. pierwszego uruchomienia kredytu, b) w przypadku kolejnych okresów naliczania oprocentowania- stawka WIBOR 1M obowiązująca w przedostatnim dniu roboczym przed dniem zmiany oprocentowania tj. przed pierwszym dniem miesiąca; o W ofercie należy zastosować stawkę WIBOR 1M obowiązującą na dzień 30 listopada r. tj. 1,66; o Celem obliczenia ceny kredytu należy przyjąć iż kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo w całości dnia 28 grudnia 2016 r. i od tego dnia należy naliczać odsetki; o Prowizja bankowa - zamawiający nie dopuszcza możliwości zapłaty jednorazowej prowizji przygotowawczej, w dniu podpisania umowy kredytowej, jak również prowizji za obsługę rachunku kredytowego lub innych rachunków bankowych wymaganych do uruchomienia kredytu; o Okres kredytowania - 28.12.2016 r. - 20.10.2026 r.; o Bank zobowiązuje się zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty raty lub całości kredytu bez obciążenia zamawiającego dodatkowymi kosztami i prowizjami po uprzednim pisemnym powiadomieniu banku przez zamawiającego w terminie 10 dni przed terminem spłaty o zamiarze dokonania takiej spłaty. W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu odsetki zostaną naliczone za okres do dnia faktycznej spłaty części lub całości kredytu; o Bank nie pobierze żadnych opłat z tytułu udzielenia, obsługi i administracji kredytu; o Źródłem dochodu, z którego kredyt zostanie sfinansowany będzie podatek od nieruchomości; o Zamawiający zastrzega sobie prawo obniżenia kwoty kredytu, co nie będzie skutkowało ponoszeniem przez Zamawiającego dodatkowych prowizji, opłat bądź kar. o Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie wzoru umowy kredytowej obowiązującego w banku wykonawcy, przy zachowaniu wszystkich postanowień SIWZ oraz zapisów zawartych w załączonym do SIWZ projekcie umowy kredytowej; Dodatkowe informacje: - Gmina Niemce posiada następujące akcje/udziały w innych podmiotach: 1. Lubelski Rynek Hurtowy S.A. - akcje na kwotę 74.000,- zł; 2. Bank Spółdzielczy w Niemcach - udziały na kwotę 2.000,- zł; - Gmina Niemce nie korzysta z wykupu wierzytelności, factoringu, forfaitingu, e-financingu; - Gmina Niemce nie udzielała poręczeń ani gwarancji za inne podmioty
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT237341.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 266603.97 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NIEMCE
więcej: przetargi NIEMCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.