eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługa kompleksowej organizacji wyjazdowego spotkania seminaryjno-konferencyjnego Komitetu Sterującego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Rzeszów: Usługa kompleksowej organizacji wyjazdowego spotkania seminaryjno-konferencyjnego Komitetu Sterującego
Numer ogłoszenia: 376132 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350734 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 850 92 00, faks 17 850 92 42, 17 852 44 57.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowej organizacji wyjazdowego spotkania seminaryjno-konferencyjnego Komitetu Sterującego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie kompleksowej organizacji wyjazdowego spotkania seminaryjno - konferencyjnego Komitetu Sterującego w ramach projektu Podkarpackie stawia na zawodowców dla 50 osób, w dniach 11-12 października 2012 roku w powiecie leskim. I.W ramach świadczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: 1.sali konferencyjnej dla 50 osób w dniach 11-12 października 2012 roku: 1)sala dostosowana do liczby uczestników, 2)czas wynajmu wynosi łącznie: 10 godzin a.11 października 2012 roku - 5 godzin: od 10.00 do 13.00, od 15.00 do 17.00 b.12 października 2012 roku - 5 godzin: od 9.00 do 14.00, 3)sala wraz z wyposażeniem technicznym (minimum projektor do prezentacji Power point, ekran do projektora widoczny dla wszystkich uczestników seminarium, tablica flip chart wraz z kartkami i mazakami, odpowiednie oświetlenie z możliwością zaciemnienia na potrzeby prezentacji multimedialnych, okablowanie umożliwiające podłączenie sprzętu), 4)sala klimatyzowana w hotelu lub centrum konferencyjno-hotelowym o standardzie odpowiadającym co najmniej 3 gwiazdkom, posiadającym restaurację w tym samym budynku, 5)udział jednej osoby z ramienia Wykonawcy, biegłej w kwestiach techniczno-organizacyjnych spotkania, dostępnej w razie potrzeby (w szczególności podczas uruchomienia sprzętu przed rozpoczęciem seminarium), 6)możliwość nieodpłatnego skorzystania z parkingu dla nie mniej niż 10 samochodów, 7)możliwość nieodpłatnego skorzystania z szatni, 2.1 (jednego) noclegu dla 50 uczestników seminarium w dniu 11 października 2012 roku: 1)nocleg będzie miał miejsce na terenie tego samego obiektu, co sala konferencyjna, 2)noclegi dla 50 osób w pokojach 2-osobowych (z dwoma oddzielnymi łóżkami oraz łazienkami) z zastrzeżeniem, że Wykonawca zapewni co najmniej 3 pokoje 1-osobowe z łazienkami dla uczestników seminarium, 3)przyjezdni uczestnicy seminarium rejestrować się będą w recepcji hotelu lub centrum konferencyjno-hotelowego, Wykonawca zapewni możliwość pozostawienia bagażu w odrębnym, zamkniętym pomieszczeniu (przechowywanie przynajmniej do rozpoczęcia doby hotelowej w dniu 11 października 2012 roku oraz do zakończenia seminarium w dniu 12 października 2012 roku), 4)rozmieszczenie uczestników w poszczególnych pokojach zostanie przekazane przez Zamawiającego na co najmniej 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem seminarium, 3.wyżywienia dla 50 osób.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA MG Sp. z o.o., ul.Jastrzębia 29, 35-207 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11279,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.