eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikUsługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonach zimowych 20012/2013, 2013/2014, 2014/2015 polegające na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku na terenie Obwodów Drogowo-Mostowych w Spławach oraz w Szastarce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Kraśnik: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonach zimowych 20012/2013, 2013/2014, 2014/2015 polegające na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku na terenie Obwodów Drogowo-Mostowych w Spławach oraz w Szastarce
Numer ogłoszenia: 376184 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku , ul. Kolejowa 6, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8264126, faks 081 8251027.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonach zimowych 20012/2013, 2013/2014, 2014/2015 polegające na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku na terenie Obwodów Drogowo-Mostowych w Spławach oraz w Szastarce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonach zimowych 20012-2013, 2013-2014, 2014-2015 polegające na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku na terenie Obwodów Drogowo-Mostowych w Spławach oraz w Szastarce. 1.Zamówienie podzielone jest na siedem części (zadań). 2.Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg polegać będą na: a)odśnieżaniu dróg, oczyszczaniu z błota pośniegowego, lodu itp. oraz zwalczaniu każdej innej śliskości zimowej wg poziomu odpowiadającego standardowi ustalonego przez Zamawiającego, b)utrzymaniu w gotowości pojazdów i sprzętu z obsługą przewidzianych do zimowego utrzymania dróg w tym także ewentualne dyżury w przypadku piaskarek, c)zapewnieniu we własnym zakresie przez Wykonawcę stałej obsługi naprawczo - remontowej dla maszyn i środków transportowych( nośników) oraz sprzętu przejętego od Zamawiającego. 3.W przypadku zadań nr II i III dotyczących Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce Wykonawca zapewnia we własnym zakresie ładowarkę do załadunku mieszanki piaskowo-solnej i innych materiałów do piaskarki a wszelkie koszty wlicza w cenę za godzinę pracy wpisaną w ofercie natomiast dla zadania nr I dotyczącego Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach załadunek mieszanki piaskowo-solnej i innych materiałów do piaskarki zapewnia Zamawiający z tym że, w obydwóch przypadkach rozbrylenie materiałów na sitach piaskarki oraz korekta ich rozmieszczenia w zasobniku itp. wchodzi w zakres obowiązków obsługi piaskarki i objęte są ceną ofertową. 4.Zamawiający zapewnia mieszankę piaskowo-solną oraz inne materiały do posypywania. 5. Dla zadań nr I, II, III, IV,V, VI Zamawiający zapewnia: piaskarki, pługi wraz z czołownicami zgodnie z opisem warunków technicznych w załączonej do SIWZ Specyfikacji technicznej warunków usług pojazdów samochodowych i sprzętu do zimowego utrzymania dróg, natomiast w zadaniu nr VII , pług wraz z czołownicą zapewnia Wykonawca. 6.Wykonywanie usług przewidziane jest w trzech najbliższych sezonach zimowego utrzymania dróg: 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015 i obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do 31.05.2015r. 7.Oferent winien przed złożeniem oferty zapoznać się z siecią dróg administrowanych przez tut. Zarząd i zasadami obowiązującymi przy zimowym utrzymaniu tut. dróg powiatowych oraz dokonać oględzin sprzętu Zamawiającego i określić zakres i koszt jego przystosowania do swoich nośników a także uzyskać wszelkich niezbędnych informacji do wyliczenia cen jednostkowych usług. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego(art. 30 ust. 5 ustawy Pzp)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Do przetargu nie ustanowiono wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu tj. brak w/w oświadczenia o spełnieniu przedmiotowego warunku, będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu tj. brak w/w oświadczenia o spełnieniu przedmiotowego warunku, będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 oraz wykonawca wykaże się dysponowaniem minimum jedną sztuką samochodu ciężarowego lub innego sprzętu spełniającego wymagania jakie zamawiający określił w SIWZ dla danego nośnika piaskarki lub pługa odśnieżnego na który składa ofertę. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz Wykazu potencjału technicznego(sprzętu). Nie wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem odpowiednim samochodem/sprzętem będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu tj. brak w/w oświadczenia o spełnieniu przedmiotowego warunku, będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Nie wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu tj. brak w/w oświadczenia o spełnieniu przedmiotowego warunku, będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz potencjału technicznego(sprzętu) jakimi dysponuje wykonawca w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT - w tym przypadku podstawą do ustalenia wynagrodzenia za wykonane usługi będzie umowna cena jednostkowa netto i podatek VAT w nowej zmienionej wysokości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie ZDP Kraśnik ul.Kolejowa 6. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże SIWZ w ustawowym terminie (koszt druku i przekazania ponosi Wykonawca)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 10:00, miejsce: W sekretariacie(pokój 204) w siedzibie ZDP Kraśnik ul.Kolejowa 6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu piaskarki i pługa odśnieżnego - Zadanie Nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Zamawiającego zamontowanych na nośniku: samochodzie ciężarowym lub innym sprzęcie Wykonawcy, załadunek mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę zapewnia Zamawiający. Planowana ilość usług: 500 godzin pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu piaskarki i pługa odśnieżnego - Zadanie Nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Zamawiającego zamontowanych na nośniku: samochodzie ciężarowym lub innym sprzęcie Wykonawcy, załadunek mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę zapewnia Wykonawca. Planowana ilość usług: 500 godzin pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu piaskarki i pługa odśnieżnego - Zadanie Nr III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu piaskarki i pługa odśnieżnego typ lekki Zamawiającego zamontowanych na nośniku: samochodzie ciężarowym lub innym sprzęcie Wykonawcy, załadunek mieszanki piaskowo-solnej na piaskarkę zapewnia Wykonawca. Planowana ilość usług: 500 godzin pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu pługa odśnieżnego dwustronnego typ średni - Zadanie Nr IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu pługa odśnieżnego dwustronnego typ średni Zamawiającego zamontowanego na nośniku : samochodzie ciężarowym lub innym sprzęcie Wykonawcy. Planowana ilość usług: 350 godzin pracy oraz 7000 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu pługa odśnieżnego dwustronnego typ średni - Zadanie Nr V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Szastarce przy użyciu pługa odśnieżnego dwustronnego typ średni Zamawiającego zamontowanego na nośniku : samochodzie ciężarowym lub innym sprzęcie Wykonawcy. Planowana ilość usług: 350 godzin pracy oraz 7000 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu pługa odśnieżnego dwustronnego typ ciężki - Zadanie Nr VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu pługa odśnieżnego dwustronnego typ ciężki Zamawiającego zamontowanego na nośniku : samochodzie ciężarowym lub innym sprzęcie Wykonawcy. Planowana ilość usług: 200 godzin pracy oraz 4000 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu pługa odśnieżnego dwustronnego typ ciężki - Zadanie Nr VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg na terenie działalności Obwodu Drogowo-Mostowego w Spławach przy użyciu pługa odśnieżnego dwustronnego typ ciężki Wykonawcy zamontowanego na nośniku : samochodzie ciężarowym lub innym sprzęcie Wykonawcy. Planowana ilość usług: 250 godzin pracy oraz 5000 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.