eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówModernizacja oświetlenia w Szkole Podstawowej Nr 3 im. B. Prusa w Namysłowie i Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. W. S. Reymonta w Namysłowie oraz modernizację oświetlenia w Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-29

Ogłoszenie nr 376206 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.

Namysłów: Modernizacja oświetlenia w Szkole Podstawowej Nr 3 im. B. Prusa w Namysłowie i Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. W. S. Reymonta w Namysłowie oraz modernizację oświetlenia w Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344620


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, krajowy numer identyfikacyjny 52451300000, ul. ul. Stanisława Dubois  3, 46100   Namysłów, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 190 359, faks 774 104 841, e-mail zamowienia@namyslow.eu
Adres strony internetowej (URL): www.bip.namyslow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja oświetlenia w Szkole Podstawowej Nr 3 im. B. Prusa w Namysłowie i Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. W. S. Reymonta w Namysłowie oraz modernizację oświetlenia w Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Namysłowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.60.2016.AH

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty instalacyjne w budynkach - 45300000-8. Roboty instalacyjne elektryczne - 45310000-3. Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - 45311000-0. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych - 45311200-2. Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania - 71320000-7. Zakres zadania przewiduje inwentaryzację, dobór (zaprojektowanie) i wymianę istniejącego oświetlenia na energooszczędne typu LED we wskazanych budynkach oświatowych należących do Gminy Namysłów. Roboty obejmują wymianę istniejącego oświetlenia na nowe w celu zmniejszenia zużycia energii elektrycznej i mocy opraw z dostosowaniem do normatywnego poziomu natężenia oraz równomierności oświetlenia określone przez normę PN-EN 12464-1:2012. Szczegółowy opis zamówienia: wykonanie inwentaryzacji istniejącego oświetlenia; wykonanie dokumentacji oświetleniowej dla poszczególnych pomieszczeń w programie Dialux lub Relux; przygotowanie stanowiska pracy dla wymiany opraw; demontaż istniejących opraw oraz montaż nowych zaprojektowanych zintegrowanych liniowych opraw LED we wszystkich pomieszczeniach (dopuszcza się oprawy LED w salach gimnastycznych) o mniejszym poborze mocy; rozbudowa istniejącej instalacji elektrycznej o nowe wypusty oświetleniowe, w przypadku konieczności zwiększenia ilości opraw i/lub zmiany lokalizacji opraw; wykonanie zabezpieczenia istniejących wypustów oświetleniowych podtynkowo poprzez zamontowanie puszki instalacyjnej, szpachlowanie i pomalowanie tynku w niezbędnym zakresie, w przypadku zmniejszenia ilości opraw i/lub zmiany lokalizacji opraw; wykonanie (po zakończeniu robót budowlano-montażowych) badań i sprawdzeń oraz sporządzenie z badań i sprawdzeń stosownych protokołów w zakresie pomiaru natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, w których zainstalowano nowe oświetlenia oraz niezbędnych dokumentów związanych z odbiorem robót, w tym dokumentacji powykonawczej. Wykonawca robót zobowiązuje się do: uzyskania protokołów badań i sprawdzeń; w razie konieczności uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych, protokołów badań i sprawdzeń oraz poniesienia kosztów z tym związanych; przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane i instalacyjne; wykonania robót budowlano-montażowych zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych, Polskimi Normami, itp. Uwagi: Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji opraw. Zamawiający nie posiada dla przedmiotowych placówek oświatowych audytów energetycznych na modernizację oświetlenia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45300000-8
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45311000-0, 45311200-2, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT325203.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ITEO TECHNOLOGY Sp. z o.o.,  ,  ul. Rynek 5,  43-200,  Pszczyna,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 403258,21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 399750,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 597651,40
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 59564,00
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.