To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 376211 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Radłów: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Radłów i jednostek organizacyjnych Gminy Radłów w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2018r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349588 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354778 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Radłów, ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów, NIP 8731001716, Andrzej Janicki, tel. 14 6782044,
Środowiskowy Dom Samopomocy w Siedlcu, Siedlec 72, 33 - 130 Radłów, NIP 8731001716, Andrzej Janicki, tel. 14 6782044 ,
Zakład Eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody Niwka, Niwka, 33-130 Radłów, NIP 8731001716, Andrzej Janicki, tel. 14 6782044,
Zespół Szkół w Radłowie, ul. Szkolna 1, 33 - 130 Radłów, NIP 8731001716, Andrzej Janicki, tel. 14 6782044,
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Radłowskiej, Wola Radłowska 67, 33-133 Wał-Ruda, NIP 8731001716, Andrzej Janicki, tel. 14 6782044,
Zespół Szkół w Zabawie, Zabawa 6, 33-133 Wał-Ruda, NIP 8731001716, Andrzej Janicki, tel. 14 6782044,
Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa w Radłowie, Pl. Kościuszki 3, 33 - 130 Radłów, NIP 8731551374, Andrzej Janicki, tel. 14 6782044
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radłowie, krajowy numer identyfikacyjny
54565600000, ul.
ul. Kolejowa
7,
33130
Radłów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
146 782 044, faks
146 782 818, e-mail
inwestycje@gminaradlow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminaradlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Gmina Radłów działa w imieniu własnym oraz na podstawie zawartego porozumienia w imieniu wszystkich podmiotów wskazanych w rozdziale III SIWZ. Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu własnym oraz ww. podmiotów. Każdy podmiot uczestniczący w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w rozdziale III SIWZ, zawrze odrębną umowę, w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Radłów i jednostek organizacyjnych Gminy Radłów w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2018r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PPI.271.14.16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Radłów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Radłów, tj.: 1. Środowiskowy Dom Samopomocy w Siedlcu, Siedlec 72, 33 - 130 Radłów 2. Zakład Eksploatacji Stacji Uzdatniania Wody Niwka, Niwka, 33-130 Radłów 3. Zespół Szkół w Radłowie, ul. Szkolna 1, 33 - 130 Radłów 4. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Radłowskiej, Wola Radłowska 67, 33-133 Wał-Ruda 5. Zespół Szkół w Zabawie, Zabawa 6, 33-133 Wał-Ruda 6. Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa w Radłowie, Pl. Kościuszki 3, 33 - 130 Radłów Całkowite szacunkowe zużycie energii [MWh] w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 1 605,053 MWh. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający lokalizacje oraz opis punktów poboru energii elektrycznej oraz wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z zał. nr 1 (wykaz punktów poboru energii Zamawiającego objętych umową) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT391380.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 426924.03 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.