eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoOchrona obiektu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego oraz auli wielofunkcyjnej w Lesznie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Leszno: Ochrona obiektu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego oraz auli wielofunkcyjnej w Lesznie
Numer ogłoszenia: 376222 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320046 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego, ul. Adama Mickiewicza 5, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5296058, faks 065 5296076.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego oraz auli wielofunkcyjnej w Lesznie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektu Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie (ul. Mickiewicza 5) i terenu wokół budynku głównego Uczelni wraz z aulą wielofunkcyjną. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Całodobową ochronę obiektu i terenu wokół Uczelni oraz auli wielofunkcyjnej, zarówno w dni robocze jak i soboty, niedziele oraz święta. 2. Całodobową obsługę systemu telewizji dozorowej monitorowanie zdarzeń pożarowych, centrala wentylacyjna, Dźwiękowy System Ostrzegania. 3. Lustrację - obchód obiektu w odstępach trzygodzinnych (od godz. 6:00 do 22:00, a w innych godzinach- monitoring). Punkty kontroli systemu kontroli czasu pracy pracowników ochrony są zainstalowane wewnątrz i na zewnątrz obiektu. Lustracja toalet damskich i męskich (ład i porządek oraz zakaz palenia papierosów, sprawność urządzeń sanitarnych). Wydruk kontrolny dostarczany będzie przez pracownika ochrony do Działu Gospodarczo - Technicznego PWSZ, pokój nr 219, I p. w godz. 7.30- 8.00. 4. Lustrację obiektu po zakończeniu nauki przez studentów, pracy osób sprzątających - sprawdzenie zamknięcia drzwi, okien, sal wykładowych, drzwi ewakuacyjnych, pomieszczeń administracyjnych, wygaszenie oświetlenia. Podczas obchodu zwracanie uwagi na sanitariaty (tj. palenie papierosów, stan urządzeń sanitarnych) 5. Kontrola nad osobami postronnymi przebywającymi w budynku PWSZ oraz w budynku auli wielofunkcyjnej. 6. Nadzór ciągów komunikacyjnych wokół budynku PWSZ i budynku auli wielofunkcyjnej (drogi, chodniki) a także parkingi, tereny zielone, budynku trafostacji, kontenera na śmieci, oświetlenia zewnętrznego terenu PWSZ. 7. Przechowywanie i zabezpieczenie kluczy do pomieszczeń budynku PWSZ i budynku auli wielofunkcyjnej oraz ich wydawanie osobom uprawnionym. 8. Wydawanie osobom uprawnionym i pobieranie kluczy do sal wykładowych. Prowadzenie rejestru. 9. Prowadzenie dokumentacji pełnionych dyżurów, odnotowywanie wszelkich zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie i bezpieczeństwo w ochranianym obiekcie. 10. Współpraca z jednostkami ochrony ppoż., przestrzeganie przepisów ppoż. i likwidacja zagrożeń w obiekcie. 11. Współpraca i zgłaszanie awarii w obiekcie do konserwatorów wg wykazu osób i firm w przypadku nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń oraz po otrzymaniu polecenia od Zamawiającego. 12. Kontrola zawartości pojemnika na śmieci i zgłaszanie do wywozu do Miejskiego Zakładu Oczyszczania w uzgodnieniu z Działem Gospodarczo- technicznym PWSZ. Inne: 1. Przestrzeganie zakazu przebywania osób postronnych w portierni, za wyjątkiem osób dokonujących napraw sprzętu, usuwania awarii oraz bieżących konserwacji. 2. Posypywanie piaskiem schodów przy wejściu głównym do budynków. Wymogi: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia każdego dnia po dwóch pracowników ochrony w godzinach 7.00-19.00 oraz jednego pracownika w godzinach od 19.00-7.00. W okresie od 1 lipca do 31 sierpnia każdego roku Zamawiający wymaga zatrudnienia jednego pracownika w godz. 7.00-19.00 bez obowiązku obchodu obiektów. 2. Zamawiający wymaga, by pracownicy ochrony byli wyposażeni w jednolite umundurowanie z widocznym logo firmy. 3. Zamawiający wymaga by pracownicy ochrony wyposażeni zostali w techniczne środki łączności np. telefony komórkowe, radiotelefony oraz dozwolone prawem środki ochrony osobistej. 4. Pracownicy przewidziani od ochrony winni posiadać stosowną Licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia. 5. Wykonawca powinien posiadać Grupę Interwencyjną będąca w dyspozycji Wykonawcy, poza uczestnikami zgłoszonymi w ofercie, tj. zespół osób składających się z co najmniej 2 pracowników ochrony wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego tj. pałki i kajdanki. Dokonywanie interwencji na terenie PWSZ oraz budynku auli wielofunkcyjnej przez Grupę Interwencyjną w czasie nie dłuższym niż 10 min od chwili otrzymania sygnału alarmowego z portierni Uczelni. Po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą: Zamawiający przewiduje ok. 3-5-dniowe przeszkolenie w swojej siedzibie (ochranianym obiekcie) dla osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Przeszkolenie to ma na celu zapoznanie przyszłych pracowników ze specyfiką ochrony w PWSZ oraz w budynku auli wielofunkcyjnej w Lesznie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Protector sp. z o.o, ul. Wergiliusza 42, 60-461 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 268919,70

  • Oferta z najniższą ceną: 268919,70 / Oferta z najwyższą ceną: 322864,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.