To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 376225 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Łowicz: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362828 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, krajowy numer identyfikacyjny
9446100000, ul.
ul. Blich
10,
99400
Łowicz, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
468 373 705, faks
46 8373377, 8373705, e-mail
.blich@zsp2lowicz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsp2lowicz.pl,
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna JST- szkoła
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZSP nr 2 RCKUiP.ZP.5.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą nowego, niepowystawowego ciągnika rolniczego o następujących parametrach i wyposażeniu: 1.1. Ciągnik fabrycznie nowy, niepowystawowy, rok produkcji 2016, 1.2. Silnik: 6-cylindrowy wysokoprężny chłodzony cieczą, spełniający normę czystości spalin STAGE IV, pojemność silnika minimum 6700 cm3, wyposażony w system automatycznego zarządzania wydajnością, 1.3. Moc znamionowa silnika: minimum 145 KM, wg normy ECE R 120 przy prędkości obrotowej silnika 2200 obr/ min bez działania zwiększającego moc, 1.4. Grzałka bloku silnika min. 220 V, 1.5. Zbiornik paliwa: minimum 220 litrów, 1.6. Układ napędowy: napęd na 4 koła 4x4, sprzęgło mokre wielotarczowe, skrzynia biegów zsynchronizowana, blokada tylnego mechanizmu różnicowego z elektrohydraulicznym sterowaniem, blokada elektrohydrauliczna przedniej osi, rewers elektrohydrauliczny, 1.7. Skrzynia biegów typu Powershift, tryb jazdy ECO, 1.8. Amortyzowana przednia oś, 1.9. Układ zarządzania sekwencją na uwrociach, 1.10. Układ hamulcowy i kierowniczy: hamulce zależne olejowe na 4 koła z hydraulicznym sterowaniem, hamulec postojowy niezależny wielotarczowy, hamulce przyczepy pneumatyczne, układ kierowniczy ze wspomaganiem i regulowaną kolumną kierownicy, 1.11. Tylny WOM: niezależny, załączany elektrohydraulicznie o prędkości 540/540E/1000 obr./min., progresywne załączanie WOM, 1.12. Układ hydrauliczny: pompa w układzie zamkniętym o wydajności minimum 110 l/min, niezależna pompa układu kierowniczego i smarowania o wydajności 45 l/min, siłowniki tylnego podnośnika min. 90 mm, przyciski sterujące podnośnikiem na tylnych błotnikach, sterowanie elektroniczne tylnym podnośnikiem, 1.13. Przedni TUZ o udźwigu minimum 3500 kg, balast na TUZ przedni minimum 1000 kg, 1.14. Udźwig tylnego TUZ minimum 8200 kg, 1.15. Automatyczne stabilizatory ramion tylnego TUZ, 1.16. Minimum 3 pary złącz hydrauliki zewnętrznej, 1.17. Złącze ISOBUS - wymagane jest złącze ISOBUS wraz ze złączami hydrauliki zewnętrznej sterowanymi elektrycznie, 1.18. Pneumatyczne hamulce przyczepy jedno i dwu obwodowe, 1.19. Kabina amortyzowana mechanicznie czterosłupkowa, ogrzewanie i klimatyzacja, regulowany pneumatycznie fotel kierowcy, dodatkowe siedzenie dla pasażera z pasami bezpieczeństwa, wycieraczka tylnej i przedniej szyby, elektryczny odłącznik prądu, 1.20. Dach z oknem dachowym, 1.21. Elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne z podgrzewaniem, 1.22. Rejestracja ciągnika na 2 osoby, 1.23. Belka wielootworowa, regulowany zaczep transportowy ze sworzniem, dolny zaczep rolniczy ze sworzniem, 1.24. Ogumienie niskoprofilowe, przednie: minimum 540/65R28, tylnie: minimum 650/65R38; felgi stałe, 1.25. Dwie obrotowe lamy ostrzegawcze, minimum 8 świateł roboczych LED, 1.26. Radioodbiornik, FM mp3 z zestawem głośnomówiącym i Bluetooth, 1.27. Łącznik do agregatowania maszyn z ciągnikiem. 2. Ciągnik wyposażony w przyłącze do systemu nawigacji w rolnictwie precyzyjnym. 3. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1. Wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia pojazdu montowane fabrycznie, 3.2. Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę minimum 12 miesięcy, bez limitu motogodzin; 3.3. Naprawy gwarancyjne bezpłatne w miejscu pracy ciągnika, naprawa do 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia, 3.4. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 48 godzin - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny z reakcją na telefoniczne zgłoszenie serwisowe / naprawy nie dłuższą niż ilość godzin określona przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, od momentu otrzymania pisemnego zgłoszenia usterki, awarii itp. Strony dopuszczają zgłoszenie usterki w formie faxu lub na adres e-mail. Nr fax. Wykonawcy. Czas reakcji na serwis stanowi jedno z kryterium oceny oferty. 3.5. Minimum dwa przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania ciągnika, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Wykonawcę, 3.6. W cenie należy uwzględnić dwa przeglądy gwarancyjne - okresowe, 3.7. Koszt dostawy ciągnika pokrywa Wykonawca, 3.8. Miejsce dostawy ciągnika - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, ul Blich 10, 99-400 Łowicz. 4. W cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie operatorów pojazdu pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. 5. Dostarczony ciągnik musi być wyposażony w następujące dokumenty: 5.1. Świadectwo homologacji na terenie RP, 5.2. Gwarancję zgodną z postanowieniami SIWZ, 5.3. Fabryczną instrukcję obsługi ciągnika w języku polskim wraz ze wszystkim dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji ciągnika przez Zamawiającego wraz katalogiem części zamiennych, 5.4. Minimum dwa komplety kluczyków do kabiny lub w liczbie dostarczonej przez producenta, 5.5. Instrukcję obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych, 5.6. Książkę serwisową w języku polskim, 5.7. Opis menu w języku polskim. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo "lub równoważne", tzn. że wbudowane ,materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w dokumentacji. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Oznaczenie wg CPV: 16.70.00.00-2 Ciągniki Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, z wyjątkiem części zastrzeżonej do bezpośredniego wykonania przez Wykonawcę, o ile zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
16700000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT292682.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 355470.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowego wyjazdu terapeutycznego (9 noclegów) dla 26 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
- Budowa Świetlicy Sołeckiej w Zabostowie Małym
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.