Ogłoszenie z dnia 2013-09-17
Kampinos: Budowa nowego piaskownika i dwóch odcinków rurociągów technologicznych w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kampinosie A
Numer ogłoszenia: 376240 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kampinos, ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos, woj. mazowieckie, tel. 0-22 725-00-40, faks 0-22 725-04-44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nowego piaskownika i dwóch odcinków rurociągów technologicznych w ramach realizowanego zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kampinosie A.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie piaskownika- urządzenia służącego do separacji piachu w ściekach doprowadzanych do oczyszczalni ścieków. Piaskownik składa się ze zbiornika - żelbetonowy monolityczny o średnicy 2m i wysokości 2,6m. W zakres zamówienia wchodzi również wyposażenie wewnątrz piaskownika wykonane z rur stalowych, kanałów i grzebieni służących do separacji piachu. Pozostałe elementy wyposażenia tj. pompa pozostaje bez zmian. Zakres prac obejmuje również wykonanie rurociągów osadu odprowadzającego osad z dna nowych komór osadu o łącznej długości 12m. Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót budowlanych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BAKART Sp. z o.o., ul. Goździków 25, 04-231 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47552,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47552,29
Oferta z najniższą ceną: 47552,29 / Oferta z najwyższą ceną: 47552,29
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielono w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5, lit. b Pzp (t.j. Dz. U. z 2013r, poz. 907) w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do j3ego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W chwili wykonywania projektu stan techniczny piaskownika był zadowalający. Piaskownik nie był ujęty w projekcie rozbudowy oczyszczalni, ponieważ jego wielkość była przewidziana już na rozbudowaną w przyszłości oczyszczalnię. W trakcie wykonywanych prac przy modernizacji oczyszczalni ścieków stwierdzono, że piaskownik jest do wymiany. Wszystkie elementy metalowe w piaskowniku są przerdzewiałe a jego obudowa jest spękana. Jest to efekt oddziaływania ścieków i warunków atmosferycznych przez kolejne lata eksploatacji. Chcąc zapewnić prawidłowe funkcjonowanie oczyszczalni, należy wymienić stary piaskownik na nowy, zlecając Wykonawcy roboty dodatkowe. W związku ze zmianą sposobu odprowadzania osadu z dna nowych zbiorników komór osadu czynnego, należy wykonać również dwa odcinki rurociągów z zasuwami odcinającymi. Pozwoli to na wybieranie osadu do samego dna, co jest konieczne w chwili przeglądów i ewentualnych prac remontowych systemu napowietrzania komór oczyszczalni.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- Wzmocnienie drogi wojewódzkiej nr 184 odc. Nowa Wieś - Bobulczyn
- Remonty ulic o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Kalisza w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.