Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-17
Końskie: Sprzęt do monitorowania - testowania stanu higienicznego, opakowania dla Centr. Sterylizatorni.
Numer ogłoszenia: 376286 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt do monitorowania - testowania stanu higienicznego, opakowania dla Centr. Sterylizatorni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 6. 1.2. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Dodatkowe informacje na temat możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia. 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy - taśm kontrolnych do sterylizacji parą wodną, przyrządów testowych, wskaźników chemicznych - 4 pozycje. 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - taśm kontrolnych, wskaźników paskowych, testów, nabojów Steri-gaz - 7 pozycji. 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy - wskaźników term., testów, etykiet, taśm samoprzylepnych - 7 pozycji. 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy - fiolkowych wskaźników biologicznych - 3 pozycje. 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy - opakowań sterylizacyjnych , toreb foliowych - 23 pozycje. 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy - autoczytnik, fiolkowy wskaźnik biologiczny - 2 pozycje..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.91.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku -zał. Nr 3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
G. 1).Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, że oferowane produkty (przedmiot zamówienia) spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP - z uwzględnieniem Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych DZ. U Nr 107 z dnia 17 czerwca 2010 z p. zm. i ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA Dz.U. z 2010 nr 215 poz. 1416 z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych . G.2) Oświadczenie to należy potwierdzić załączeniem do oferty właściwych dokumentów - potwierdzających zgodność zaoferowanych wyrobów z poszczególnych zadań z wymienioną w danym zadaniu normą lub normami. Zamawiający nie wyrazi zgody na złożenie oświadczenia w miejsce żądanych dokumentów - dokumenty są niezbędne do prawidłowej oceny ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Ofertowy. 2. Formularz Cenowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach : a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. b) - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. c) - zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy- nie wymaga zachowania formy pisemnej - aneksu d) - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron. e) - w razie zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku od towarów i usług, strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w celu dostosowania jej treści do wprowadzonych zmian. Zmiana zostanie wprowadzona zgodnie z poniższym tj. Cena jednostkowa brutto dostarczonego asortymentu oraz wartość umowy brutto podlega automatycznej waloryzacji, uwzględniającej zmianę wielkości podatku od towarów i usług - VAT. Powyższa zmiana obowiązuje od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT i nie wymaga zachowania formy pisemnej - aneksu f)- przedłużenia terminu obowiązywania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-konskie.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej
26-200 Końskie
ul. Gimnazjalna 41B
DSUiZP - niski parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 10:45, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej 26-200 Końskie ul. Gimnazjalna 41B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tasmy kontrolne do ster. parą wodną, przyrzadów testowych, wskaźników chemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy - taśm kontrolnych do sterylizacji parą wodną, przyrządów testowych, wskaźników chemicznych - 4 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.91.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Deklarowany termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Tasmy kontrolne, wskazniki paskowe, naboje Steri-gaz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy - taśm kontrolnych, wskaźników paskowych, testów, nabojów Steri-gaz - 7 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.91.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Deklarowany termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wskaźniki term, testy, etykiety, taśmy samoprzyl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy - wskaźników term., testów, etykiet, taśm samoprzylepnych - 7 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.91.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Deklarowany termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Fiolkowe wskaźniki biologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy - fiolkowych wskaźników biologicznych - 3 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.91.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Deklarowany termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opakowania sterylizacyjne, torby foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy - opakowań sterylizacyjnych , toreb foliowych - 23 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.91.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Deklarowany termin płatności - 1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Autoczytnik, wskażniki biologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy - autoczytnik, fiolkowy wskaźnik biologiczny - 2 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.91.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Parametry techniczne - gotowość odczytu max. po 1 godz. - 5
- 3. Deklarowany termin płatności - 1
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup i dostawa artykułów mleczarskich
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych oraz tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Końskich
- Zakup wraz z dostawą świeżych owoców i warzyw
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa, drobiu oraz wędlin
- Zakup echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Cichy Zakątek" w Końskich
więcej: przetargi w Końskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.