Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-02
Tomaszów Lubelski: Roboty budowlane remontowe w trzech pomieszczeniach w zabytkowej części budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 376302 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. Lwowska 55, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 84 664 26 30, faks 84 664 22 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowlub.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane remontowe w trzech pomieszczeniach w zabytkowej części budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: a)Wymiana drzwi wewnętrznych na drewniane dębowe,- b)Wymiana posadzek wewnętrznych -rozbiórki istniejacej posadzki tj. w pomieszczeniu obsługi interesanta oraz w kasie, gdzie ułożony jest parkiet na podłodze na legarach oraz w czytelni rozbiórka paneli mdf na posadzce cementowej. W pomieszczeniach gdzie zostanie zdemontowana istniejąca podłoga na legarach , projektuje się następujące warstwy posadzkowe: -zagęszczony piasek gr. 47 cm,- -podkład betonowy gr.10 cm,- -folia PE,- -styropian EPS 100 gr 2 x 8 cm,- -jastrych cementowy gr 5/6 cm( w zależności od warstwy wykończeniowej),- -warstwa wykończeniowa wykładzina dywanowa/ kamień (1/2 cm)-wg części rysunkowej,- W pomieszczeniu cztelni projektuje się jako warstwę wykańczającą posadzkę z płyt kamiennych gr. 2 cm,- c)Odnowienie tynków wewnętrznych,- d)Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi zmywalnymi,- e)Wymiana opraw oświetleniowych,- f)Wykonanie elementów ochronnych (odbojów) ścian,- g)Inne prace uzupełniające.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna, że powyższy warunek został spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z tym, iż odnośnie punktu dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia kierujacy robotami budowlanymi ze strony Wykonawcy musi wykazać się uprawnieniami do prowadzenia (kierowania)prac remontowych budowlanych oraz robót w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach objętych ochroną konserwatora zabytków,-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna, że powyższy warunek został spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych w zakresie minimalnym do wykazania spełnienia wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i miejsca wykonania. Zamawiający za robotę remontową budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia uznaje roboty związane z wykonaniem remontu w obiekcie użyteczności publicznej o wartości zadania nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonaniem robót mogą być np. referencje, listy rekomendacyjne lub protokoły odbioru robót . Dokumenty referencyjne mają zostać wystawione przez podmioty, dla których je wykonano. Dokumenty te muszą wskazywać w swojej treści: przedmiot, wartości oraz termin realizacji potwierdzonej roboty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli wykonawcy złożą oświadczenie, że dysponują potencjałem technicznym pozwalajacym na wykonanie prac przedmiotowego zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna, że powyższy warunek został spełniony , jeżeli Wykonawcy złożą oświadczenie , że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z tym, iż kierujacy robotami budowlanymi ze strony Wykonawcy musi wykazać się uprawnieniami do prowadzenia (kierowania) prac remontowych oraz robót w zakresie instalacji elektrycznych w budynkach objętych ochroną konserwatora zabytków,-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna , że powyzszy warunek został spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki Wykonawca spełnił. Wszelkie dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale, przy zachowaniu obowiązujących go zasad reprezentacji. Zamawiający po dokonaniu oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunków w podanym niżej kryterium kwalifikacyjnym: Wykonawca otrzyma punkty za doświadczenie zawodowe wykazane ponad wymagane minimum, o którym mowa wyżej, polegające na wykonaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty remontowej budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem (lub podobny) robocie remontowej budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający będzie punktował roboty o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto,- Wykonawca, który spełni warunki określone w ogłoszeniu tj. udokumentuje zrealizowanie co najmniej jednej roboty remontowej budowlanej ponad wymagane minimum obejmującej remont w obiekcie użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł potwierdzoną dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie umowy - otrzyma 1 punkt,- Za każdą następną robotę remontową budowlaną w obiekcie użyteczności publicznej w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia i potwierdzony dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie umowy Wykonawca otrzyma 1 punkt. Do składania ofert Zamawiający zaprosi : Wykonawców, którzy spełniają wymagane warunki i osiągnął najwyższą liczbę punktów przyznaną zgodnie z powyższym opisem lub wszystkich wykonawców, którzy spełnią minimalne warunki udziału w postępowaniu, jeżeli liczba wykonawców będzie mniejsza niż 5,-
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlub.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 55, 22-600 Tomaszów Lubelski, Oddział Administracyjny - pokój 104..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 55,22-600 Tomaszów Lubelski, Oddział Administracyjny, pokój 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Pasieki
- "Dostawę mobilnego rozdrabniacza wolnoobrotowego, dwuwałowego do rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych, tekstyliów oraz gałęzi "
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) wraz z wyposażeniem
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Remont schodów wejściowych w części zabytkowej budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim
- Budowa drogi gminnej od km 0+000,00 (od drogi powiatowej nr 2407R w miejscowości Podlesina, Gmina Narol) do km 1+945,35 (do drogi powiatowej nr 3545L w miejscowości Rabinówka, Gmina Tomaszów Lubelski)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.