eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówZakup koparko - ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 376320 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Bełchatów: Zakup koparko - ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 344090


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, krajowy numer identyfikacyjny 590653601, ul. Lipowa   67A, 97-400  Bełchatów, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 0446327914, faks 0446327922, e-mail lbartosik@powiat-belchatowski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup koparko - ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PZD-ZP-3701/5/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Dostawy - Zakup koparko - ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 szt. fabrycznie nowej koparko - ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie, rok produkcji 2016. 2.1. Oferent udzieli gwarancji na pojazd na okres minimum 24 miesięcy (jeżeli Wykonawca łączy okres gwarancji z przepracowanymi moto - godzinami, to minimalna oferowana liczba przepracowanych moto - godzin nie może być niższa niż 400mth/1 rok). 2.2. Przewidywany czas pracy maszyny: 400 mth/rok. 3.Parametry techniczne koparko - ładowarki: 3.1. koparko- ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 3.2. masa eksploatacyjna maszyny do 8200 kg; 3.3. długość transportowa maszyny do 5,70 m; 3.4. silnik wysokoprężny o mocy znamionowej brutto min 66 kW (90kM), spełniający normy emisji spalin Stage IV/Tier 4F; 3.5. napęd koparko - ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś; 3.6. koła jezdne: przednie małe minimum 20´, tylne duże minimum 26´; 3.7. przednia oś wychylna, przednie koła skrętne; 3.8. blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi; 3.9. system hydrauliczny o wydajności powyżej 160 ltr/min i ciśnieniu min 250 bar; 3.10. stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; 3.11. błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, immobiliser; 3.12. kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora, wyposażona w klimatyzację. 4. Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki : 4.1. koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; 4.2. koparko-ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; 4.3. łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; 4.4. na łyżce muszą być zamontowane widły do palet; 4.5. pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją +/- 0,1 m3, szerokość łyżki do 2,5 m; 4.6. minimalna wysokość załadunku 3,0 m i powyżej; 4.7. udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3000 kg; 5. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki : 5.1. musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; 5.2. łyżka koparkowa o szerokości 600 mm +/- 20 mm i pojemności 0,2 m3 +/- 0,06 m3; 5.3. ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); 5.4. minimalna głębokość kopania 5,90 i powyżej; 5.5. minimalna wysokość załadunku 4,7 m i powyżej; 5.6. udźwig przy złożonym ramieniu minimum 1500 kg i powyżej. 6. Wymagania dodatkowe: 6.1. oferent powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki; 6.2. oferent musi dostarczyć "Deklarację zgodności z CE" na oferowaną koparko - ładowarkę; 6.3. oferent musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko - ładowarki, maksymalna odległość od autoryzowanego serwisu 150 km; 6.4. czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia; 6.5. oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych; 6.6. oferent przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 43260000-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT243900.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INTERHANDLER Sp. z o.o.,  przetarg@interhandler.pl,  ul. Wapienna 6,  87-100,  Toruń,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299997.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299997.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 299997.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.