To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376326 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Elbląg: Rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 1136N ul. Fromborskiej w Elblągu pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las od km 0+800 do km 3+072
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321915-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328692-2016, 330821-2016, 331756-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, krajowy numer identyfikacyjny
170747715, ul.
Łączności
1,
82-300
Elbląg, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
552353536, faks
552393334, e-mail
rzp@umelblag.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 1136N ul. Fromborskiej w Elblągu pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las od km 0+800 do km 3+072
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP.271.72.2016.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 1136N ul. Fromborskiej w Elblągu pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las od km 0+800 do km 3+072. Przedmiot główny: CPV: 45.23.31.40-2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie odcinka drogi powiatowej nr 1136N ul. Fromborskiej w Elblągu. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana przez biuro projektowe Arkas-Projekt Sp. z o.o. sp. k.: 1) przedmiary robót: a) PRZEDMIAR/KOSZTORYS OFERTOWY Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska-Zajaz-Krasny Las km 0+800 do 3+072 branża drogowa - układ drogowy b) PRZEDMIAR/Kosztorys ofertowy Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska-Zjazd-Krasny Las km 0+800 do 3+072 branża elektryczna - Wykonanie oświetlenia oraz zabezpieczenie kabli SN dla inwestycji: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska-Zjazd-Krasny Las km 0+800 do 3+072 c) PRZEDMIAR/KOSZTORYS OFERTOWY Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las km 0+800 do 3+072 TELEKOMUNIKACJA d) PRZEDMIAR/KOSZTORYS OFERTOWY Budowa ciągu pieszo -rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las km 0+800 do 3+072 Branża zieleń 2) projekty budowlane: a) Stadium projektu: PROJEKT BUDOWLANY Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: PLAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU b) Stadium projektu: PROJEKT BUDOWLANY Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: PROEJKT ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY BRANŻY DROGOWEJ c) Stadium projektu: PROJEKT BUDOWLANY Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: PROEJKT BRANŻY ELEKTROENEGETYCZNEJ d) Stadium projektu: Projekt Budowlany Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: PROJEKT BUDOWLANU BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ e) Stadium projektu: PROJEKT BUDOWLANY Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: PROEJKT ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA ZIELENI WRAZ Z URZĄDZENIAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY f) Stadium projektu: PROJEKT BUDOWLANY Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: MATERIAŁY DO WNIOSKU O WYDANIE DECYZJI O ZGODZIE NA REALIZACJĘ INWESTYCJI DROGOWEJ g) Obiekt budowlany: Rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 1136N ul. Fromborskiej w Elblągu / realizowanej w ramach inwestycji zapisanej w uchwale budżetowej Nr XX/521/2012 z dnia 28.12.2012r. Rady Miejskiej w Elblągu na rok 2013pn. Budowa ciągu pieszo -rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania : OPINIA GEOTECHNICZNA Branża: GEOTECHNIKA h) Stadium projektu: PROJEKT BUDOWLANY Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I FORMALNO-PRAWNA ZWIĄZANIA Z OGRANICZENIEM SPOSOBU KORZYSTANIA Z NIERUCHOMOŚCI i) Stadium projektu: PROJEKT BUDOWLANY Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: PROJEKTY PODZIAŁÓW NIERUCHOMOŚCI j) Stadium projektu: PROJEKT BUDOWLANY Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA 3) projekty wykonawcze: a) Stadium projektu: Projekt wykonawczy Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻY DROGOWEJ b) Stadium projektu: PROJEKT WYKONAWCZY Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: PROEJKT BRANŻY ELEKTROENEGETYCZNEJ c) Stadium projektu: Projekt wykonawczy Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ d) Stadium projektu: PROJEKT WYKONAWCZY Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: PROEJKT WYKONAWCZY PLAN WYRĘBU e) Stadium projektu: PROJEKT WYKONAWCZY Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: PROEJKT WYKONAWCZY PROJEKT ZIELENI I URZĄDZEŃ MAŁEJ ARCHITEKTURY f) Stadium projektu: PROJEKT WYKONAWCZY Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: PROJEKT STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: Stadium projektu: Projekt wykonawczy Zamierzenie budowlane / Obiekt budowlany: Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem Fromborska - Zajazd - Krasny Las Nazwa opracowania: SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE 5) decyzja ZRID nr 1/2014 z dnia 24.04.2014 r., 6) aktualne uzgodnienie Energa - Operator, 7) obliczenia dla ledowych opraw oświetleniowych. Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt 2. SIWZ stanowią ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Dokumentacja projektowa wykonana przez biuro projektowe Arkas-Projekt Sp. z o.o. sp.k. została sporządzona dla odcinka od rzeki Babica do skrzyżowania na wysokości ulicy Stanisława Lema - długości około 3 km. Z uwagi na etapowanie zakresu przedmiotowa inwestycja planowana jest do wykonania na odcinku od skrzyżowania ul. Fromborskiej z ul. Leona Kruczkowskiego do zjazdu zlokalizowanego na wysokości ulicy Stanisława Lema, tj. od km 0+800 do km 3+072. 3. Zakres zamówienia: Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmuje między innymi: a) budowę ciągu pieszo-rowerowego, b) remont i regulację zjazdów, c) budowę oświetlenia ulicznego, d) wycinkę drzew kolidujących z budową, e) organizację ruchu (oznakowanie pionowe i poziome, urządzenia BRD), f) przebudowę kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną, g) ustawienie obiektów małej architektury. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że: a) w wyniku przetargu powołał zespół Inżyniera Budowy do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający mocą podpisanej umowy z Inżynierem Budowy przekazuje odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, warunkami oddzielnie zawartej umowy, b) wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez Inżyniera Budowy i zaopiniowaniu przez Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym, którego funkcje w imieniu Prezydenta Miasta Elbląga realizuje Departament Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu, c) ustalenie i uzgodnienie zmian w funkcjonowaniu publicznej komunikacji zbiorowej w okresach zmiany organizacji ruchu, Wykonawca musi wykonać i uzgodnić w porozumieniu z Zarządem Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o., d) w roku 2015 zakończone zostały roboty budowlane objęte dokumentacją w zakresie od km 0+000 do km 0+800. Roboty zostały wykonane w oparciu o decyzję ZRID nr 1/2014 z dnia 24.04.2014 r. wydaną przez Prezydenta Miasta Elbląga dla odcinka od km 0+000 do km 1+000. Decyzja jest aktualna, e) posiada zarejestrowany dziennik budowy, w którym będą prowadzone wpisy dla zakresu zadania na odcinku od km 0+000 do km 1+000, f) złożony został wniosek o decyzję ZRID dla odcinka od km 1+000 do km 3+072, g) nie zamierza wykonywać kanału technologicznego, h) konstrukcję chodnika należy wykonać w technologii jak dla ścieżki rowerowej, i) planowane jest złożenie wniosku o dofinansowanie zadania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 6. Kultura i dziedzictwo, Działanie 6.2. Dziedzictwo naturalne, Poddziałanie 6.2.3. Efektywne wykorzystanie zasobów, j) w przypadku nieotrzymania dofinansowania Zamawiający będzie mógł odstąpić od części lub całości umowy bez odszkodowania. 5. Wykonawca musi zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: a) wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu i naniesieniem granicy pasa drogowego, b) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej, c) opracowanie zestawień danych na potrzeby założenia dokumentów ewidencji dróg - dla nowo wybudowanych odcinków dróg oraz na potrzeby zaktualizowania tych dokumentów - dla dróg przebudowanych w ramach inwestycji, o której mowa w pkt III. ppkt 1. SIWZ. Powyższe zestawienia należy wykonać wg wzoru zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom - załącznik Nr 1 rozporządzenia, dział VIII Tabela Nr 8-11 - w ilości 2 egzemplarzy, d) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej środków organizacji ruchu z zestawieniem informacji dotyczących poszczególnych elementów oznakowania zawartych w ich metrykach (wielkość znaku, data produkcji, producent) - w ilości 2 egzemplarzy. 6. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca musi ustanowić Kierownika Budowy pełniącego funkcję kierownika robót drogowych oraz kierowników robót branżowych, tj. branży: wod.-kan., elektrycznej, telekomunikacyjnej. 2) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę Kierownika Budowy. W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie wraz z: a) oświadczeniem o przyjęciu obowiązku Kierownika Budowy, b) decyzją o nadaniu uprawnień, c) zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, d) oświadczeniem kierownika budowy potwierdzonym przez przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu dla osoby pełniącej tę funkcję. 3) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do: a) wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, b) ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, c) zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru Umowy - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom, 5) Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Przedsiębiorstwa Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Nowinie k/Elbląga lub inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Elbląga. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, oraz posortowane i złożone na paletach zakupionych przez Wykonawcę we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach umowy w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosi odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie tej części robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach, musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia oraz zatwierdzenia niezbędne dla tego typu projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu i zaopiniowaniu przez Inżyniera Budowy, Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem. 8) Wykonawca robót zobowiązany jest w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdów i dojść do posesji. 9) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (art. 10), tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inżyniera Budowy. 10) Wykonawca przedstawi Inżynierowi Budowy i Zamawiającemu, do zaakceptowania szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia - w terminie 14 dni od podpisania umowy oraz aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego. 11) Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: a) zminimalizować czas wyłączenia poszczególnych jezdni z ruchu, b) zminimalizować utrudnienia w ruchu drogowym, c) zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji oraz w rejonach jego wpływu na pozostałą część układu komunikacyjnego Elbląga, d) zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości, e) uniknąć kosztów dodatkowej komunikacji publicznej itp., f) uwzględnione zostały konieczne przerwy w robotach w okresie zimowym, wraz z zabezpieczeniem terenu budowy. 12) Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych a także zaleceń i poleceń Inżyniera Budowy. 13) Wykonawca będzie wystawiał oddzielne faktury dla każdej branży według polecenia Inżyniera Budowy na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 14) W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do harmonogramu powyżej 10% terminu określonego w harmonogramie, Wykonawca przedstawi Inżynierowi Budowy program naprawy opóźnień w terminie wskazanym przez Inżyniera Budowy. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Budowy ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 ppkt 4 wzoru Umowy. 14)a W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do harmonogramu powyżej 20% terminu określonego w harmonogramie, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić nowy harmonogram z niezmienionym terminem umownego zakończenia robót w terminie wskazanym przez Inżyniera Budowy. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Budowy ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 ppkt 5 wzoru Umowy. 15) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania poleceń Inżyniera Budowy związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, wynikających z harmonogramu dot. procedury zatwierdzania protokołów robót koniecznych/dodatkowych lub zamiennych wskazanego w § 13 ust. 1 pkt 6 wzoru Umowy oraz przestrzegania terminów wyznaczonych przez Inżyniera Budowy na realizację tych poleceń. W przypadku nie wykonania polecenia lub przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Budowy ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 ppkt 6 wzoru Umowy. 16) Wykonawca w terminie 10 dni od daty podpisania umowy wskaże, do zaakceptowania Inżynierowi Budowy, będącemu przedstawicielem Zamawiającego, laboratorium w którym będzie wykonywał stosowne badania laboratoryjne w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. Laboratorium musi spełniać wymagania PN-EN ISO/IEC 17025 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących oraz posiadać akredytację PCA. 17) Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru całości robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie właściwego stanu nawierzchni wszystkich odcinków ulic objętych zakresem inwestycji, o której mowa w pkt III. ppkt 1. SIWZ i dopuszczonych do ruchu zgodnie z zatwierdzonymi na czas robót tymczasowymi projektami organizacji ruchu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodników powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów. 18) Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia terenu budowy w okresie zimowym w sposób umożliwiający wykonywanie obowiązków zarządcy drogi związanych z utrzymaniem zimowym jezdni i chodników. 19) Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 20) Współpraca z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i będą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji oraz z właścicielami sąsiadujących posesji. 21) Współpraca z firmami zewnętrznymi, które zgłoszą zamiar realizacji robót budowlanych w obszarze inwestycji, uzgadnianie warunków wykonania tych robót z robotami budowlanymi w ramach realizacji inwestycji. W przypadku gdy konieczne będzie przekazanie firmie zewnętrznej fragmentu terenu budowy, należy ustalić z Inżynierem Budowy w uzgodnieniu z Zamawiającym sposób postępowania w tym zakresie, w tym określenie zasad, warunków, terminów oraz innych wytycznych związanych z przejęciem/oddaniem terenu budowy przez firmę zewnętrzną i ponownym przekazaniem dla Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 8. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 12. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 13. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3436435.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2986218.33 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Brzechwy 5 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Zajchowskiego 12 w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 17 przy ul. Karowej 30 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej."
- Opracowanie dokumentacji technologicznej i wykonawczej oraz wymiana łożyska głównego na podporze mostu dolnego w ciągu ulic Studzienna - Orla w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.