Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Suwałki: 1. Usługa Ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 376349 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Suwałkach , ul. Ludwika Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 563 13 10, faks 0-87 563 12 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Usługa Ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa Ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. : a) Przytorowej 2 ( 658 m2 pow. biurowej oraz 601,10 m2 terenu) w formie: - bezpośredniej ochrony fizycznej stałej w godzinach pracy sądu w poniedziałki od 7:30 do 18:30 - od wtorku do piątku od 6:30 do 18: 30 b) Kościuszki 69 ( 373 m2 pow. biurowej oraz 6,10 m2 terenu) całodobowo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej objętej zamówieniem wydanej przez MSW i A, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity; Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm. ); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) dysponują co najmniej 4 osobami posiadającymi: - aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia ( zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity; Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm. ); - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ,,poufne, wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity; Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm. ), a w przypadku braku takiego poświadczenia wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wystąpi z wnioskiem do Prezesa Sądu Rejonowego w Suwałkach, w trybie art. 76 ust. 1 i 3 cyt. wyżej ustawy o przeprowadzenie zwykłego postępowania sprawdzającego wobec pracowników, którzy wykonywać będą przedmiot zamówienia; - posiadają zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; - złożą przed zawarciem umowy aktualne zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego; b) dysponują 1 osobą, do zapewnienia nadzoru nad wykonaniem umowy na miejscu, która posiada: - licencję drugiego stopnia, - aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli ,,poufne, wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( tekst jednolity; Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm. ), a w przypadku braku takiego poświadczenia wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wystąpi z wnioskiem do Prezesa Sądu Rejonowego w Suwałkach, w trybie art. 76 ust. 1 i 3 cyt. wyżej ustawy o przeprowadzenie zwykłego postępowania sprawdzającego wobec tego pracownika; - zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; - złoży przed zawarciem umowy aktualne zapytania o karalność z Krajowego Rejestru Karnego; c) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczyli usługi ochrony osób i mienia w minimum 3 obiektach użyteczności publicznej. Zamawiający informuje, że przy ocenie tego warunku będzie uwzględniał tylko takie usługi, z których każda spełnia następujące warunki: - świadczenie usług na podstawie umowy przez okres minimum 12 miesięcy, - usługi realizowane w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia, - usługi potwierdzone referencjami. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia ,nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art..22 ust. 1 - według Załącznika nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną /uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem - przez osobę/osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, f) aktualną koncesję na prowadzenie działalności objętej zamówieniem wydanej przez MSWiA, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity; Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.); g) polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 tys. zł.; h) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom określonym przez Zamawiającego wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, o których mowa w rozdz. V pkt 2, lit. c - według Załącznika nr 3; i) wykaz pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie, z załączeniem oświadczenia o niekaralności, złożonego przez każdego z pracowników- według Załącznika nr 4; 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę na formularzu ofertowym wg wzoru Załącznik nr 1. 3. Inne dokumenty: 1) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona notarialnie, 2) Wykonawcy występujący wspólnie muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - oryginał dokumentu lub kserokopia z podpisem notarialnie poświadczonym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy
ul. Waryńskiego 45
16-400 Suwałki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2009 godzina 14:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. Waryńskiego 45 16-400 Suwałki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zabiegi pielęgnacyjne na terenach zieleni miasta Suwałki w 2025 - 2026 roku
- Budowa ul. Lazurowej w Suwałkach
- Zagospodarowanie skweru położonego u zbiegu ul. Gen. Z. Podhorskiego i ul. Grabowej w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki
- Dostawa implantów mocujących stawu kolanowego i biodrowego z udostępnieniem instrumentarium
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1129B Wiżajny - Ejszeryszki - Rutka Tartak, Gmina Wiżajny
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w związku z organizacją imprez
- CAŁODOBOWA, STAŁA I BEZPOŚREDNIA OCHRONA TERENU, OBIEKTU, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radzyniu Podlaskim przy ul. Stefana Kard. Wyszyńskiego 5"
- Usługa kompleksowej ochrony obiektów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu położonych przy ul. Królewiecka 146 oraz ul. Elizy Orzeszkowa 6
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA RADIA BIAŁYSTOK S.A. W LIKWIDACJI
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.