eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KleszczówOpracowanie wielowariantowego Studium wykonalności dla inwestycji pod nazwą Termy Kleszczów - Park Sportu, Rekreacji, Relaksu i Rozrywki; IZP.271.1.16.2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Kleszczów: Opracowanie wielowariantowego Studium wykonalności dla inwestycji pod nazwą Termy Kleszczów - Park Sportu, Rekreacji, Relaksu i Rozrywki; IZP.271.1.16.2013
Numer ogłoszenia: 376384 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów , ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, faks (044 ) 731 31 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wielowariantowego Studium wykonalności dla inwestycji pod nazwą Termy Kleszczów - Park Sportu, Rekreacji, Relaksu i Rozrywki; IZP.271.1.16.2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielowariantowego Studium wykonalności dla inwestycji pod nazwą Termy Kleszczów - Park Sportu, Rekreacji, Relaksu i Rozrywki. Opracowanie ma mieć charakter strategiczno - marketingowo - ekonomiczny, powinno zawierać graficzne i pisemne opracowanie koncepcji zagospodarowania i wykorzystania terenu oraz propozycje rozwiązań architektonicznych wraz z analizami ekonomiczno-finansowymi oraz prawnymi dla zaproponowanych przez Wykonawcę i uzgodnionych ze Zlecającym wariantów. W opracowaniu należy uwzględnić funkcjonujący obiekt - Kompleks Dydaktyczno-Sportowy Solpark z istniejącą bazą sportowo- rekreacyjną oraz istniejącym zapleczem hotelowym, wskazać możliwości jej wykorzystania i rozbudowy. Opracowanie w części I ma zawierać 3 koncepcje zagospodarowania terenu inwestycyjnego o powierzchni ok. 8,6 ha przylegającego do Solparku, przeznaczonego w całości pod usługi rekreacyjno - sportowe z uwzględnieniem Solparku oraz optymalnym zagospodarowaniem wód termalnych z otworu GT - 1 dla inwestycji p.n. Termy Kleszczów. W części II opracowania należy opracować trzy koncepcje urbanistyczno - architektoniczne dla Term Kleszczów wraz z częścią opisową - analityczną, ekonomiczną i prawną dla każdej koncepcji ( na bazie przygotowanych koncepcji zagospodarowania). W części III należy wykonać Program funkcjonalno użytkowy ( zgodny z Rozporządzeniem M. I. z dnia 2.09.2004r.), studium wykonalności dla wybranego przez Zamawiającego wariantu Term Kleszczowskich..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (w tym okresie zakończenie), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: jedno Studium wykonalności lub jedną koncepcję zagospodarowania terenu wraz z wizualizacją przestrzenną 3D dla kompleksu rekreacyjno - sportowego lub hotelowego obejmującego teren inwestycyjny o powierzchni min. 3 ha, jedno opracowanie analizy ekonomiczno-finansowej przedsięwzięcia (analiza opłacalności inwestycji, Studium wykonalności) dla kompleksu rekreacyjno - sportowego lub hotelowego obejmującego teren inwestycyjny o powierzchni min. 3 ha. Usługi te mogą być wykazane jako jedno zadanie (umowa) lub każde oddzielnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 1) Architekt posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, spełniający wymagania ustawy o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów, który posiada doświadczenie zawodowe w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat od dnia składania ofert co najmniej jednego zamówienia na prace projektowe dotyczące obiektu sportowego lub rekreacyjnego lub sportowo-rekreacyjnego lub hotelowego o powierzchni zabudowy co najmniej 10 000 m2; 2) Projektant z branży sanitarnej - technolog, posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, spełniający wymagania ustawy o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów, który posiada doświadczenie zawodowe w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat od dnia składania ofert co najmniej jednego zamówienia na prace projektowe w zakresie technologii basenów termalnych dla basenów o powierzchni lustra wody minimum 600 m2; 3) Ekspert ds. analiz ekonomiczno - finansowych, który posiada doświadczenie zawodowe w postaci wykonania jako autor w okresie ostatnich 5 lat od dnia składania ofert co najmniej 1 pracę dotyczących analiz ekonomiczno-finansowych dla obiektu sportowego lub rekreacyjnego lub sportowo-rekreacyjnego lub hotelowego o powierzchni zabudowy co najmniej 10 000 m2;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego zamówienia na kwotę 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 przewiduje zmianę umowy w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji, warunków płatności i wynagrodzenia w następujących przypadkach: a. z powodu zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, b. z powodu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i międzynarodowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, c. z powodu zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian adresów, telefonów, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za prawidłową realizację zamówienia, itp. d. uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, e. z powodu wystąpienia zamówień dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, f. z powodu realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań. g. z powodu okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, które nie można było przewidzieć, h. z powodu działań osób trzecich (instytucji) uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, i. z powodu zmian osobowych osób wskazanych w ofercie do wykonania niniejszego zamówienia, legitymujących się co najmniej równoważnymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikających z obowiązujących przepisów prawa j. z powodu opóźnienia Zamawiającego w dostarczeniu wykonawcy stosownej dokumentacji lub zajęcia stanowiska w sprawach dotyczących realizacji opracowania, w sytuacji gdy zgodnie z postanowieniami umowy lub zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa, obowiązek dostarczenia tej dokumentacji lub zajęcia stanowiska spoczywa na Zamawiającym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47 (cena wersji papierowej - 200 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 14:30, miejsce: siedziba UG w Kleszczowie, kancelaria ogólna (pokój nr 8).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.