To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376386 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Barwice: Świadczenie usług oświetlenia ulic i innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Barwice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349179-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barwice, krajowy numer identyfikacyjny
33092041700000, ul.
ul. Zwycięzców
22,
78460
Barwice, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 736 309, faks
943 736 349, e-mail
monika.tomska@um.barwice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.barwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług oświetlenia ulic i innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Barwice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IOŚ.271.7.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetlenia ulic i innych terenów otwartych w zakresie 864 sztuk opraw oświetleniowych, stanowiących własność Wykonawcy. Zakres zamówienia obejmuje: 1) utrzymanie urządzeń oświetleniowych (wszystkie niezbędne czynności eksploatacyjne i konserwacyjne), a w szczególności: 1. oględziny i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, 2. oględziny i przeglądy tras linii napowietrznych i kablowych, 3. przeglądy techniczne opraw, 4. wymianę źródeł światła, 5. malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarń, szafek i tablic rozdzielczych, 6. pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami, 7. wymianę wyeksploatowanych słupów i wysięgników, 8. wymianę wyeksploatowanych opraw, 9. wymianę wyeksploatowanych tablic i szafek, 10. wymianę linii napowietrznych i kablowych, 11. wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem, 12. naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli, 13. podwieszanie zerwanych przewodów, 14. wymianę opraw, oprawek, stateczników, kondensatorów, 15. wymianę połamanych lub uszkodzonych słupów, 16. wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarń, 17. likwidację awarii i usterek w urządzeniach oświetlenia ulicznego, 18. dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi, 19. prowadzenie rejestru zdarzeń. 2) Wykonawca zobowiązany jest usunąć zagrożenie powstałe w skutek awarii (której skutki stanowią zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia np. zagrożenia porażeniem lub pożarem lub powodujące utrudnienia w ruchu ulicznym) niezwłocznie od powiadomienia Wykonawcy (nie dotyczy nieczynnych pojedynczych punktów świetlnych). 3) Zakres prac eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetleniowych określa Wykonawca, a w miarę możliwości uwzględni propozycje Zamawiającego dotyczące zmian zakresu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
65320000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT186615.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 229536,45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Świadczenie usługi oświetlenia drogowego w Gminie Barwice przez Energa Oświetlenie Sp. z o.o. jest konieczne dla zapewnienia bezawaryjnego funkcjonowania sieci oświetlenia ulic oraz innych terenów publicznych biorąc pod uwagę strukturę własności oświetlenia oraz obowiązek ustawowy Zamawiającego wynikający z art. 18 ust. 1 pkt 3) w związku z art. 3 pkt 22) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r, poz. 1059 j.t. ze zmianami) polegający na zapewnieniu finansowania oświetlenia (w tym kosztów utrzymania) przez Gminę, przeprowadzenie procedury konkurencyjnej na świadczenie usługi oświetlenia majątku stanowiącego własność Wykonawcy stanowi problem. Energa Oświetlenie Sp. z o.o. nie wyraża zgody na świadczenie usługi oświetleniowej przez inne podmioty na sieci, której Spółka - Wykonawca jest właścicielem czego dowodem jest załączone w dokumentacji postępowania pismo firmy Energa Oświetlenie Sp. z o.o. z dnia 24 października 2016r. znak EOŚ-7260/SK-MT/2016. Reasumując powyższe w ocenie Zamawiającego zachodzą przesłanki zastosowania trybu z wolnej ręki z uwagi na fakt, iż przedmiotowe usługi z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę, jakim jest Energa Oświetlenie Sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.