eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £owicz¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno epidemiologicznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w £owiczu

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2016-12-30

Og³oszenie nr 376391 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

£owicz: ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno epidemiologicznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w £owiczu
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 73439


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 75007966000000, ul. ul. U³añska  28, 99400   £owicz, pañstwo Polska, woj. ³ódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, faks 468 375 991, e-mail lowzoz@pro.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.pol.l

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno epidemiologicznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w £owiczu

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

ZOZ.VI.ZP.241-13/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Zakres prac obejmuje ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno epidemiologicznej 24 godziny na dobê, przez 7 dni w tygodni w oddzia³ach szpitalnych, poradniach specjalistycznych, DPD, nocnej i ¶wi±tecznej opiece zdrowotnej w dziale diagnostyki laboratoryjnej, rentgenodiagnostyki oraz obs³ugê szatni dla odwiedzaj±cych, Oddzia³ fizjoterapii i rehabilitacji w Stanis³awowie oraz inne pomieszczenia wymienione w za³±czniku nr 4. W ramach powierzonej us³ugi drog± oszacowania Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e 40% zakresu stanowi± us³ugi pomocnicze przy pacjentach. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia tj. wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce zakresu czynno¶ci i sposobu sprz±tania, preparatów do mycia, dezynfekcji, sprzêtu oraz pozosta³ych innych zaleceñ do realizacji us³ugi zawarte s± w za³±cznikach nr 4 -10; za³±cznik nr 4 - szczegó³owy zakres ¶wiadczeñ do zadañ 1-9 za³±cznik nr 5 - zakres i sposób wykonania us³ugi za³±cznik nr 6 - strefy higieniczne za³±cznik nr 7 - wymagane dokumenty i o¶wiadczenia za³±cznik nr 8 - o¶wiadczenie o zachowaniu tajemnicy danych osobowych i danych wra¿liwych za³±cznik nr 9 - protokó³ wykonania codziennych czynno¶ci za³±cznik nr 10 - protokó³ odbioru us³ugi Zestawienie powierzchni podlegaj±cych wykonaniu us³ugi: 5.405,18 m2 w tym: Zadanie nr 1 - Transport Sanitarny, Por. Chirurgiczna, NPL, Por. K - 333,72 m2 Zadanie nr 2 - Szpital - parter - 1.089,61 m2 Zadanie nr 3 - Szpital - I piêtro - 979,27 m2 Zadanie nr 4 - Szpital - II piêtro - 1.254,91 m2 Zadanie nr 5 - Szpital - III piêtro - 256,44 m2 Zadanie nr 6 - Szpital - suterena - 594,61 m2 Zadanie nr 7 - OFiR w Stanis³awowie - 621,92 m2 Zadanie nr 8 - Laboratorium Centralne - 274,70 m2 Obs³uga szatni dla odwiedzaj±cych w dni robocze w godz. 15.30-20.00, w pozosta³e dni - soboty, niedziele i ¶wiêta w godz. 8.00 - 20.00. Zakres czynno¶ci obejmuje: - przestrzeganie aby osoby odwiedzaj±ce pacjentów pozostawia³y w szatni wierzchnie okrycie, - obs³uga szatni dla odwiedzaj±cych - udzielenie informacji o lokalizacji pracowni diagnostycznych, oddzia³ów, gabinetów lekarskich, Zabrania siê osobom postronnym korzystania z telefonu s³u¿bowego oraz przebywania w szatni. Za stan sanitarno-epidemiologiczny sprz±tanego obiektu odpowiada Wykonawca. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 3 miesi±ce od daty podpisania umowy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 90900000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej rêki

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT222000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
ARES Punkt Us³ugowy, Zak³ad Pracy Chronionej s.c. Bo¿ena i Adam Kostrzewscy ,  ,  ul. Magnesowa7,  93-482,  £ód¼,  kraj/woj. ³ódzkie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 252636.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 252636.00
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 252636.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej rêki  na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dnia 20.12.2016r. Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. uniewa¿ni³ postêpowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno -epidemiologicznej w ZOZ w £owiczu, poniewa¿ oferta z najni¿sz± cen± znacznie przewy¿sza³a kwotê przeznaczon± na sfinansowanie zamówienia. W dniu 01.01.2017r. o godz.6.00 koñczy siê aktualnie obowi±zuj±ca umowa Nr Z.P. 30 /2015 z dnia 30.12.2015r. na ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z utrzymaniem czysto¶ci sanitarno-epidemiologicznej w ZOZ w £owiczu. W zwi±zku z powy¿szym w celu bezwzglêdnej konieczno¶ci, ci±g³ego, nieprzerwanego zapewnienia stanu sanitarno-epidemiologicznego w szpitalu, Zamawiaj±cy zamierza zawrzeæ umowê w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art.67 ust.1 pkt 3 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004r., na okres 3 miesiêcy, czyli czas niezbêdny do przeprowadzenia kolejnego postêpowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego z firm±, która dotychczas ¶wiadczy us³ugê.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.