Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Warszawa: Dostawa wyposażenia dla pomieszczeń pralni i brudowników w Wielofunkcyjnym Centrum dla osób z chorobą Alzheimera - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Wielofunkcyjnego Centrum dla osób z chorobą Alzheimera wraz z modernizacją Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowoursynowskiej
Numer ogłoszenia: 376428 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta , ul. Senatorska 29/31, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3124400, faks 022 3124490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl; katalog: Przetargi.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla pomieszczeń pralni i brudowników w Wielofunkcyjnym Centrum dla osób z chorobą Alzheimera - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Wielofunkcyjnego Centrum dla osób z chorobą Alzheimera wraz z modernizacją Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowoursynowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, rozmieszczenia, zamontowania oraz dokonania rozruchu technologicznego (w zakresie Części I) wyposażenia wymienionego w formularzu - Zestawienie kosztów zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć Części w następujący sposób: CZĘŚĆ I - wyposażenie pralni (w tym urządzenia pralnicze i urządzenia do suszenia min.: odzieży, pościeli): 1) Pralnicowirówka - 2 szt. 2) Pralnicowirówka - 1 szt. 3) Suszarka - 1 szt. 4) Prasownica walcowa - 1 szt. 5) Stół do prasowania - 2 szt. 6) Pralnicowirówka - 1 szt. 7) Szafa wentylowana do suszenia odzieży - 1 szt. CZĘŚĆ II - wyposażenie pralni: 1) Stół manipulacyjny - 2 szt. 2) Regał jezdny - 5 szt. 3) Wieszak jezdny do garderoby - 3 szt. 4) Wózek platformowy 2-burtowy - 5 szt. 5) Wózek na bieliznę mokrą i suchą - 3 szt. 6) Wózek siatkowy - 2 szt. 7) Wózek do brudnej bielizny 1-workowy - 2 szt. CZĘŚĆ III - wyposażenie pralni: 1) Zlew porządkowy - 1 szt. 2) Stół z basenem - 1 szt. 3) Umywalka z maskownicą wraz z baterią łokciową - 3 szt. 4) Stół ze zlewozm.1- komorowym i półką - 3 szt. CZĘŚĆ IV - wyposażenie pralni: 1) Krzesło obrotowe - 2 szt. 2) Biurko - 1 szt. 3) Ławka - 1 szt. 4) Szafka ubraniowa 2-działowa - 7 szt. 5) Regał na środki czystości - 1 szt. 6) Regał stacjonarny - 10 szt. 7) Regał magazynowy - 3 szt. CZĘŚĆ V - urządzenia do dezynfekcji lub sterylizacji wyrobów medycznych: 1) Automatyczny dezynfektor basenów i kaczek - 3 szt. 2) Lampa bakteriobójcza przepływowa - 3 szt. Termin wykonania całego zamówienia: 1) dla Części I - od dnia 01 lutego 2010 r. do dnia 15 marca 2010 r. 2) dla Części II - od dnia 01 lutego 2010 r. do dnia 15 marca 2010 r. 3) dla Części III - od dnia 01 lutego 2010 r. do dnia 15 marca 2010 r. 4) dla Części IV - od dnia 01 lutego 2010 r. do dnia 15 marca 2010 r. 5) dla Części V - od dnia 01 lutego 2010 r. do dnia 15 marca 2010 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.60.00 - Maszyny do prania, czyszczenia na sucho i suszenia 42.71.81.00 - Maszyny do prasowania 42.71.62.00 - Suszarki 42.71.61.10 - Urządzenia piorące 34.91.11.00 - Wózki 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 42.71.70.00 - Urządzenia do prasowania i składania bielizny 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 44.41.13.00 - Umywalki 39.14.11.00 - Regały 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki: 1) Określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykażą się wykonaniem* w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawą, która polegała na: a) dla Części I - dostawie wyposażenia pralni (w tym urządzeń pralniczych i urządzeń do suszenia m.in.: odzieży i/lub pościeli) o wartości zamówienia co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100) brutto**, b) dla Części II - dostawie wyposażenia pralni o wartości zamówienia co najmniej 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100) brutto**, c) dla Części III - dostawie wyposażenia pralni o wartości zamówienia co najmniej 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) brutto**, d) dla Części IV - dostawie wyposażenia pralni o wartości zamówienia co najmniej 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100) brutto** e) dla Części V - dostawie urządzeń do dezynfekcji lub sterylizacji wyrobów medycznych o wartości zamówienia co najmniej 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto**. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujący wspólnie. * Za wykonaną dostawę Zamawiający rozumie taką dostawę (tj. dostawę; dostawę wraz z rozmieszczeniem lub dostawę wraz z instalacją dostarczonej rzeczy), która została zrealizowana w ramach danej umowy i odebrana przez Zamawiającego jako należycie wykonana. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie. ** W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień 28.10.2009 r. Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty lub oświadczenia określone poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków podmiotowych, Wykonawca ubiegających się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty*: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.* Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykaz wykonanych dostaw, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 - zawierający informacje potwierdzające warunek (sekcja III.2) pkt 3 ogłoszenia). 4) Dokumenty, np. referencje, potwierdzające, że zamówienia - wymienione w Wykazie wykonanych dostaw - zostały wykonane przez Wykonawcę oraz, że zostały wykonane należycie. * UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szrm.pl; katalog: Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Warszawa (kod:00-099), ul. Senatorska 29/31, w Zespole ds. Zamówień Publicznych (I piętro, pokój Nr 22).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Warszawa (kod:00-099), ul. Senatorska 29/31, w Zespole ds. Zamówień Publicznych (I pietro, pokój Nr 22).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nastepujący warunek przedmiotowy: - Wykażą, że zaoferowane wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu Zestawienie Kosztów Zamówienia (załącznik Nr 4 do SIWZ). Wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku przedmiotowego Wykonawca ubiegający się o zamowienie publiczne musi złożyć: a) w odniesieniu do wszystkich oferowanych pozycji, zarówno wymienionych w Części I, Części II, Części III, Części IV, Części V: karty katalogowe lub foldery lub opisy techniczne lub inne dokumenty zawierające parametry oraz inne informacje dotyczące oferowanego wyposażenia; Uwaga: Na dokumentach np. kartach katalogowych, folderach, opisach technicznych należy oznaczyć rodzaj oferowanego wyposażenia, poprzez wpisanie numeru wynikającego z numeru pozycji, pod którą figuruje dane wyposażenie w formularzu Zestawienie kosztów zamówienia, b) w odniesieniu do wszystkich oferowanych pozycji w Części I oraz Części V: deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności CE lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i używania; W celu złożenia oferty poza oświadczeniami lub dokumentami na potwierdzenie spełnienia ww. warunku przedmiotowego oraz warunków, o których mowa w sekcji III.2) niniejszego ogłoszenia Wykonawca musi dodatkowo załączyć: 1) Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz rozdział I SIWZ). 3) Wypełniony formularz Zestawienie Kosztów Zamówienia - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 - załączony dla części, na którą Wykonawca składa ofertę.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie pralni (w tym urządzenia pralnicze i urządzenia do suszenia min.: odzieży, pościeli).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, rozmieszczenia, zamontowania oraz dokonania rozruchu technologicznego wyposażenia: 1) Pralnicowirówka - 2 szt. 2) Pralnicowirówka - 1 szt. 3) Suszarka - 1 szt. 4) Prasownica walcowa - 1 szt. 5) Stół do prasowania - 2 szt. 6) Pralnicowirówka - 1 szt. 7) Szafa wentylowana do suszenia odzieży - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.60.00-8, 42.71.81.00-3, 42.71.62.00-0, 42.71.61.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pralni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, rozmieszczenia, zamontowania wyposażenia: 1) Stół manipulacyjny - 2 szt. 2) Regał jezdny - 5 szt. 3) Wieszak jezdny do garderoby - 3 szt. 4) Wózek platformowy 2-burtowy - 5 szt. 5) Wózek na bieliznę mokrą i suchą - 3 szt. 6) Wózek siatkowy - 2 szt. 7) Wózek do brudnej bielizny 1-workowy - 2 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7, 39.13.60.00-4, 42.71.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pralni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, rozmieszczenia, zamontowania wyposażenia: 1) Zlew porządkowy - 1 szt. 2) Stół z basenem - 1 szt. 3) Umywalka z maskownicą wraz z baterią łokciową - 3 szt. 4) Stół ze zlewozm.1- komorowym i półką - 3 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7, 44.41.13.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie pralni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, rozmieszczenia, zamontowania wyposażenia: 1) Krzesło obrotowe - 2 szt. 2) Biurko - 1 szt. 3) Ławka - 1 szt. 4) Szafka ubraniowa 2-działowa - 7 szt. 5) Regał na środki czystości - 1 szt. 6) Regał stacjonarny - 10 szt. 7) Regał magazynowy - 3 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenia do dezynfekcji lub sterylizacji wyrobów medycznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, rozmieszczenia, zamontowania wyposażenia: 1) Automatyczny dezynfektor basenów i kaczek - 3 szt. 2) Lampa bakteriobójcza przepływowa - 3 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5, 39.33.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego do na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Kalwarii Zebrzydowskiej
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego do na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Andrychowie
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA W GRĘBOSZOWIE
- Myjnie do basenów i kaczek
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.