To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376446 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Andrespol: Świadczenie usług w zakresie przewozów pasażerskich na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi w okresie od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.08.2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349032-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrespol, krajowy numer identyfikacyjny
47205774400000, ul.
ul. Rokicińska
126,
95020
Andrespol, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
422 132 440, faks
422 132 434, e-mail
ug@andrespol.pl
Adres strony internetowej (URL): www.andrespol.bip.c
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie przewozów pasażerskich na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi w okresie od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.08.2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.7240.01.43.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest regularna obsługa n/w dwóch tras autobusowych w okresie od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.08.2017 roku: 3.1.1. Linia B - Łódź (Piłsudskiego - Wydawnicza(0740)) - Bedoń (Kościelna/Kościół) - Łódź (Piłsudskiego - Wydawnicza (0740)). 3.1.2. Linia J - Łódź (Piłsudskiego - Wydawnicza(0740)) - Kraszew - Justynów/Janówka - Łódź (Piłsudskiego - Wydawnicza (0740)). 3.2. Ogólne wymagania dotyczące realizacji zamówienia. 3.2.1. Zakres prac i obowiązków objętych niniejszym zamówieniem winien być realizowany zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 3.2.2. Po zawarciu umowy Wykonawca będzie obowiązany uzyskać zezwolenie, o którym mowa w art.18 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1893 ze zm.) nie później jednak niż do dnia 31.12.2016 r. 3.2.3. Usługi świadczone będą na wymienionych powyżej trasach zgodnie z podanymi rozkładami jazdy stanowiącymi załączniki nr 11 i nr 12 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin odjazdu autobusów z przystanków początkowych w zakresie - 1min, + 5 min, w stosunku do godzin wskazanych w załącznikach nr 11 i nr 12 do SIWZ. 3.2.4. Przyjęcie ostatecznej godziny odjazdów autobusów z przystanków początkowych ustali Zamawiający z Wykonawcą po podpisaniu umowy z dopuszczalną różnicą +/- 3 min. 3.2.5. Do obsługi wymienionych powyżej linii Wykonawca zapewni autobusy, które będą dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, powinny zostać we właściwy sposób oznakowane tj. zawierać oznaczenie linii i przebieg trasy oraz posiadać m.in. urządzenia zapewniające pasażerom możliwość sygnalizowania zamiaru wyjścia z autobusu umieszczone w miejscu zapewniającym łatwy dostęp dla wszystkich pasażerów. 3.2.6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia komunikacji zastępczej w przypadkach awaryjnych oraz zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów związanych z zapewnieniem komunikacji zastępczej. 3.2.7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia komunikacji zastępczej w czasie nie dłuższym niż wskazany przez Wykonawcę, od zgłoszenia przez kierowcę awarii. Pojazd zastępczy musi odpowiadać swoimi parametrami wymogom dla pojazdów świadczących usługę. Przewoźnik jest zobowiązany każdorazowo poinformować Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i konieczności podstawienia pojazdu zastępczego. 3.2.8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną wobec pasażerów i osób trzecich za szkody wynikłe z ruchu środków transportu, przewozu pasażerów oraz bagażu na zasadach ogólnych określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 3.2.9. Zamawiający zastrzega sobie, że Wykonawca prowadził będzie sprzedaż biletów miesięcznych z uwzględnieniem obowiązujących ulg w tym zakresie. 3.2.10. Ceny biletów jednorazowych i miesięcznych, nie mogą ulec zmianie w okresie realizacji zamówienia tj. od dnia 01.01.2017 r. do dnia 31.08.2017 r. 3.2.11. Ceny biletów jednorazowych i miesięcznych na w/w trasach obowiązujące w trakcie "Świadczenia usług w zakresie przewozów pasażerskich na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi w okresie od dnia 01.01.2017 do dnia 31.08.2017 roku określono w załączniku nr 13 do SIWZ. 3.2.12. Wykonawca uruchomi punkt sprzedaży biletów miesięcznych na terenie gminy Andrespol (lokal udostępni Zamawiający). 3.2.13. Wykonawca na własny koszt przeprowadzał będzie kontrole biletowe w środkach transportu obsługujących przedmiotowe linie komunikacyjne. 3.2.14. Na trasie obowiązywać będą przepisy taryfowe ogólnie stosowane przez Wykonawcę wg. stawek ustalonych przez Zamawiającego. 3.2.15. Wpływy z biletów stanowić będą przychód Wykonawcy. 3.2.16. Wykonawca we własnym zakresie uzyskuje zgody na korzystanie z infrastruktury przystankowej w Łodzi i Gminie Andrespol. Po zawarciu umowy Wykonawca będzie obowiązany uzyskać w/w zgody i dostarczyć je do Zamawiającego nie później jednak niż do dnia 31.12.2016 r. 3.2.17. Wykonawca we własnym zakresie ponosi koszty zatrzymywania się na przystankach w mieście Łodzi, których właścicielem lub zarządzającym jest ta gmina. 3.3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.3.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby czynności kierowcy - świadczone były przez min. 5 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wymienionych w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3.3.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.3.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3.3.4. Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu: 1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.3.1., 2) poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt. 3.3.1. (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności: bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3.3.5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.3.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy załącznik nr 8 SIWZ. 3.3.6. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.3.1. 3.3.7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60112000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT477221.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 495438,22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
- Pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (...)
- Modernizacja dróg na terenie gminy Andrespol
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.