To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376449 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Baćkowice: Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 345845
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347418
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
26069816300000, ul.
Baćkowice
86,
27552
Baćkowice, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
605 533 283, faks
, e-mail
mzgok@onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www: bip.mzgok.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MZGOK ZP.4.2016.
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice, b) kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych o powierzchni użytkowej 996,3 m2 oraz pranie i suszenie odzieży roboczej pracowników. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych do świadczenia usług minimum 5 razy w tygodniu (w dni pracujące dla Zamawiającego) w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice. Przed sporządzeniem oferty konieczne są oględziny pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia. 4.2. Świadczona usługa ochrony będzie wykonywana w całości przez pracowników wykonawcy, którzy winni być wyposażeni w jednolitą odzież roboczą oraz odpowiedni sprzęt niezbędny do wykonania czynności wchodzący w zakres usług. 4.3. Zapewnić ochronę całości obiektu Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach: a) w dni pracujące od 1400 - 700 (od poniedziałku do piątku), b) w soboty - całodobowo, c) w niedziele i święta - całodobowo. 4.4. Zapewnić możliwość wsparcia pracowników Z.U.O.K. działaniami patrolu zmotoryzowanego, który podejmować będzie interwencje na wezwanie upoważnionych pracowników. 4.5 Spełnić wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1432) szczególnie związane z organizacją pracy, wyposażeniem, umundurowaniem i oznakowaniem pracowników. 4.6. Usługa polegać będzie na ochronie osób i mienia przed: a) kradzieżą i włamaniem, b) napadem rabunkowym, c) sabotażem, d) aktami wandalizmu, 4.7. Służba ochrony zobligowana jest do: a) prowadzenia interwencji w przypadku niewłaściwego zachowania osób przebywających w obiekcie, w tym również na prośbę personelu, b) utrzymania porządku na drogach wewnętrznych i ciągach komunikacyjnych Z. U. O. K. w Janczycach w zakresie organizacji ruchu, c) udzielania informacji z zakresu organizacji ruchu. d) obsługi systemu sygnalizacji przeciwpożarowej - potwierdzanie i kasowanie alarmów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
90919200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT203252.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 28.86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.