Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Radom: Dostawa systemu do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego oraz systemów do reperacji przepony moczowo-płciowej dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno-Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 376474 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego oraz systemów do reperacji przepony moczowo-płciowej dla potrzeb Oddziału Ginekologiczno-Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa systemu do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego oraz systemów do reperacji przepony moczowo-płciowej, o n/w parametrach: L.p. Nazwa asortymentu Ilość /orientacyjne zapotrzebowanie na okres dwóch lat/ 1. System do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego i leczenia nietrzymania moczu I, składający się z: a) dwóch jednorazowych igieł ze stali nierdzewnej, połączonych taśmą, profilowanych do przejścia załonowego zapewniające komfort zabiegu, pewnie przechodzące przez tkankę, gwarantujące minimalną urazowość tkanki, b) jednorodnej taśmy zintegrowanej z prowadnicami, wykonanej z polipropylenu (monofilament) o następujących cechach: - taśma o szerokości od 1,0 - 1,5 cm, - taśmy o długości od 40-45 cm, - taśmy o właściwościach elastycznych, - wielkości porów od 100 mikromów c) plastikowej osłonki na taśmie 2 szt. 2. System do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego i leczenia nietrzymania moczu II, składający się z: a) dwóch jednorazowych prowadnic spiralnych do przejścia przez otwory załonowe metodą inside-out zapewniające komfort zabiegu, pewnie przechodzące przez tkankę, gwarantujące minimalną urazowość tkanki, b) jednorodnej taśmy zintegrowanej z prowadnicami, wykonanej z polipropylenu (monofilament) o następujących cechach: - taśma o szerokości od 1,0 - 1,5 cm, - taśmy o długości od 40-45 cm, - taśmy o właściwościach elastycznych, - wielkości porów od 100 mikromów c) plastikowej osłonki na taśmie 78 szt. 3. System do przedniej reperacji przepony moczowo-płciowej składający się z a) czterech kaniul z tworzywa sztucznego jednorazowego użytku o konstrukcji zapobiegającej zaginaniu, b) czterech polipropylenowych narzędzi jednorazowego użytku z pamięcią skrętu do przeprowadzenia siatki, c) wielofunkcyjnej prowadnicy anatomicznej, d) jednorodnej, niewchłanialnej siatki o anatomicznym kształcie wykonanej z polipropylenu (monofilament), o następującej strukturze: - powierzchnia porów od 60% - 70%, - grubość od 0,40 mm - 0,44 mm 30 szt. 4. System do tylnej reperacji przepony moczowo-płciowej składający się z: a) dwóch kaniul z tworzywa sztucznego jednorazowego użytku o konstrukcji zapobiegającej zaginaniu, b) dwóch polipropylenowych narzędzi jednorazowego użytku z pamięcią skrętu do przeprowadzenia siatki, c) wielofunkcyjnej prowadnicy anatomicznej, d) jednorodnej, niewchłanialnej siatki o anatomicznym kształcie wykonanej z polipropylenu (monofilament) o następującej strukturze: - powierzchnia porow od 60% - 70%, - grubość od 0,40mm - 0,44 mm 10 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium w kwocie: 5.500,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki szczegółowe: 1) Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 2) Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 3) Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 4) Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (według wzoru określonego w Rozdziale III SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw ( min 1) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 2. ppkt 2). Do informacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie - zał. nr 4 do oferty. 6. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 93 poz.896) lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 7. Katalogi, foldery oferowanego towaru w języku polskim. 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 9. Wypełniony formularz cenowy (zał. Nr 1 do oferty). 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 11. Parafowany wzór umowy zawarty w rozdziale IV specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. nr 313.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. nr 313.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P.30.2025 - Dzierżawa glukometrów wraz z zakupem pasków testowych, nakłuwaczy i materiałów kontrolnych dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Mechaniczne koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2025 roku
- Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu według standardów PEFC oraz 3letni nadzór
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3524W Jedlnia Letnisko - Czarna (IV etap)
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA PN.: "INSTALACJA TERMICZNEGO PRZETWARZANIE ODPADÓW MEDYCZNYCH W MAZOWIECKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM SP. Z O.O. W RADOMIU"
- Zakup i dostawa artykułów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.