eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsuwanie pojazdów z ulic Gminy Miasta Szczecin zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym i umieszczenie ich na parkingu strzeżonym wskazanym przez ZDiTM w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Szczecin: Usuwanie pojazdów z ulic Gminy Miasta Szczecin zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym i umieszczenie ich na parkingu strzeżonym wskazanym przez ZDiTM w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 3764 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426546 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie pojazdów z ulic Gminy Miasta Szczecin zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym i umieszczenie ich na parkingu strzeżonym wskazanym przez ZDiTM w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) usuwanie z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów w trybie i na zasadach określonych w art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz. U. z 2005r Nr 108, poz. 908 ze zm. ) i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym w Szczecinie : a) rower lub motorower; b) motocykl; c) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t; d) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5t do 7,5t; e) pojazd o dopuszczalnej masie od 7,5t do 16t; f) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t; a w Goleniowie pojazdy przewożące materiały niebezpieczne. 2) usunięcie pojazdów odbywać się będzie: a) w dni robocze od godziny 14:00 do godziny 07:30 pojazdy poniżej 5,1 ton, b) w soboty, niedziele i święta oraz w dni w które laweta ZDiTM nie będzie mogła wykonywać swoich czynności całodobowo, wszystkie pojazdy, c) w dni robocze całodobowo pojazdy powyżej 5,1 ton, 3) Usuwanie pojazdów i umieszczanie ich na wyznaczonym parkingu strzeżonym następować będzie na zlecenie organów uprawnionych do wydawania dyspozycji usuwania pojazdów - zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 roku w sprawie usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane ( Dz.U. Nr 143, poz. 845 z późn. zm. ), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 22 czerwca 2011 roku w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej ( Dz.U. Nr 143, poz. 846 z późn. zm. ) oraz art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2005 roku Nr 108, poz 908 ze zm.). 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej ( telefon, komórkowy, telefon stacjonarny, fax ). 5) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia i posprzątania miejsca po usuwanych pojazdach ( zbieranie pojazdów ) 6) Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie za pomocą sprzętu zapewniającego sprawne i bezpieczne usuwanie pojazdów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POMOC DROGOWA Przemysław Miaczkowski, Gryfińska 41, 70-722 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93190,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 91750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 160515,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.