Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Starachowice: Całodobowa ochrona osób i mienia obiektu Urzędu Skarbowego w Starachowicach
Numer ogłoszenia: 376545 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Starachowicach , ul. Składowa 33, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2762102, 2762105, faks 0-41 2762129.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób i mienia obiektu Urzędu Skarbowego w Starachowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest codzienna i całodobowa ochrona osób i mienia obiektu Urzędu Skarbowego w Starachowicach przy ul. Składowej 33 o powierzchni użytkowej 2209 m2 położonego na działce o powierzchni 8434 m2. Budynek wyposażony jest w instalacje alarmową, przeciw pożarową, ponadto w sieć komputerową, instalacje wodno-kanalizacyjne i centralnego ogrzewania oraz pełne wyposażenie biur tj. biurka, szafy, sprzęt komputerowy itp. Zasady prowadzenia usługi określone w przedmiocie zamówienia oraz środki ochrony fizycznej muszą być zgodne z rozdz. 4 i rozdz. 6 Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o Ochronie Osób i Mienia (Dz. U. Nr 145 poz. 1221 z 2005 r., z późn. zm.)
Do czynności wchodzących w zakres usługi wchodzi:
1. Fizyczna ochrona życia i zdrowia pracowników i klientów urzędu oraz wszelkiego mienia stanowiącego własność bądź znajdującego się na terenie jego siedziby przed:
- kradzieżą bądź włamaniem;
- aktem terrorystycznym;
- napadem rabunkowym;
- wandalizmem i chuligaństwem;
- awariami i wypadkami np. pożar, zalanie itp.;
- innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju w urzędzie.
2. Udzielanie klientom urzędu informacji o lokalizacji komórek organizacyjnych.
3. Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom tut. Urzędu (prowadzenie rejestru wydawania - przyjęcia kluczy)
4. Zamawiający nie wyraża zgody na posiadanie przez pracowników ochrony broni palnej na terenie obiektu Urzędu Skarbowego w Starachowicach.
5. Podstawowe obowiązki służb ochrony wymagane przez Zamawiającego określa Instrukcja, (Załącznik nr 4 do SIWZ), która wraz z S.I.W.Z. będzie integralną częścią umowy.
6. W zakres usługi nie wchodzi konwojowanie wartości pieniężnych.
Dodatkowe informacje
Zamawiający umożliwi wykonywanie usługi poprzez:
- nieodpłatne udostępnienie pomieszczenia na terenie obiektu objętego usługą dla służb ochrony,
- zapewnienie właściwych warunków sanitamo-higienicznych pracy w miejscu prowadzenia usługi - w szczególności właściwe ogrzewanie pomieszczenia przeznaczonego dla służb ochrony,
- zapewnienie warunków pracy w miejscu wykonywania usługi pod kątem zgodności z przepisami p.poż. i bhp,
- zapewnienie dostępu do telefonu w celach służbowych (opłaty za własne rozmowy prywatne będą płacić pracownicy ochrony na podstawie bilingu rozmów),
Zakres odpowiedzialności Wykonawcy
Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu poniesionej szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego, wynikłej z czynu niedozwolonego, lub z udowodnionego niewykonania, bądź nienależytego wykonania obowiązków określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ kształtuje się wg następujących zasad:
1. Wykonawca odpowiada za działania lub zaniechania osób, którym powierzył sprawowanie ochrony mienia i osób, lub za pomocą których wykonuje czynności ochrony mienia i osób.
2. Wykonawca odpowiada za staranne przestrzeganie przez te osoby zakresu obowiązków służb ochrony, określonych z załączniku nr 4 do SIWZ.
3. Wykonawca obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z udowodnionego niewykonania lub nienależytego wykonania zakresu zamówienia.
4. Wykonawca odpowiada za ciągłość prowadzenia usługi na terenie przyjętego obiektu.
5. Wykonawca zobowiązuje się do umundurowania służby ochrony zatrudnionej na terenie Zamawiającego od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia.
.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. nr 223 poz. 1655, z późn. zm.).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki te wykonawca spełnił.
. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Koncesji wydanej przez MSWiA zawierającej dane zgodne z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. Nr 145 poz. 1221 z 2005 r., z późn. zm.),
4. Licencji II-go stopnia (art. 27 ust. 1 w/w ustawy) dla pracownika ochrony fizycznej do wykonywania czynności związanych z organizowaniem i kierowaniem pracownikami ochrony;
5. Licencje I-go stopnia (art. 26 ust. 1 w/w ustawy) dla pracowników ochrony fizycznej, które będą bezpośrednio uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
6. Wykaz osób (pracowników ochrony fizycznej), które będą bezpośrednio uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
7. Polisa Ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Skarbowy w Starachowicach
ul. Składowa 33
27-200 Starachowice
.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 12:00, miejsce:
Urząd Skarbowy w Starachowicach
ul. Składowa 33
27-200 Starachowice
pok 101 - I piętro
.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa foteli biurowych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Kompleksowa obsługa techniczna Dni Starachowic 2025
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Starachowice oraz montaż znaków aktywnych D-6. w ramach tytułu w budżecie miasta "Poprawa komunikacji publicznej na terenie Miejskiego...
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.