To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376610 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Zamość: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania terenów: kwart płyty Rynku Nowego Miasta, parkingu przy ul. Styczniowej i szaletów miejskich w Zamościu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 336424-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 345863-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, krajowy numer identyfikacyjny
95036874700000, ul.
Rynek Wielki
13,
22400
Zamość, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
846 392 084, faks
846 393 054, e-mail
zamowienia@zamosc.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania terenów: kwart płyty Rynku Nowego Miasta, parkingu przy ul. Styczniowej i szaletów miejskich w Zamościu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IM-ZP.272.50.2016.MS
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania terenów: kwart płyty Rynku Nowego Miasta, parkingu przy ul. Styczniowej i szaletów miejskich w Zamościu. 2.Tereny, na których będą realizowane usługi są objęte ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego. 3.Zamówienie jest udzielane w podziale na 4 części. 4. Część 1 zamówienia - Kwarty płyty Rynku Nowego Miasta w Zamościu 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania terenu kwart Rynku Nowego Miasta w Zamościu (wyrys z ewidencji gruntów ww. działek stanowi załącznik nr 9a do SIWZ): 1) kwarty południowo - wschodniej (arkusz mapy 53, nr geodezyjny działki 163), 2) kwarty południowo - zachodniej (arkusz mapy 53, nr geodezyjny działki 124/3), 3) kwarty północno - zachodniej (arkusz mapy 49, nr geodezyjny działki 5/13). 4.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1) Utrzymanie zimowe przekazanego terenu. 2) Utrzymanie roślin w donicach murowanych z klinkieru. 3) Powierzchniowe oczyszczanie przekazanego terenu kwart. 4) Sprawowanie nadzoru nad przekazanym mieniem. 5) Wykonywanie bieżących napraw i konserwacji nawierzchni oraz wszystkich elementów małej architektury znajdujących się na kwartach Rynku Nowego Miasta (tj.: ławki, stoły do handlu, śmietniki, słup ogłoszeniowy, tablice informacyjne, kramy drewniane, stojaki na rowery, słupki odgradzające). 6) Umieszczenie w widocznym miejscu na słupie ogłoszeniowym Zasad użytkowania kramów drewnianych i stołów do handlu. 7) Egzekwowanie od osób prowadzących działalność handlową przestrzegania ww. zasad. 8) Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji lub zaginięcia urządzeń i elementów małej architektury tj.: ławki, stoły do handlu, śmietniki, słupa ogłoszeniowego i kramów drewnianych oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 4.3. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy. 4.4. Wykonawca nie ma prawa do pobierania jakichkolwiek opłat z tytułu korzystania z przedmiotu umowy przez osoby zainteresowane handlem na przekazanym terenie lub z tytułu korzystania z miejsc postojowych. 4.5. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia na wezwanie Zamawiającego aktualnego zezwolenia, wydanego przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej lub deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (na podstawie obowiązujących Uchwał Rady Miasta Zamość). 4.6. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac określa załącznik nr 8a do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy, której projekt stanowi załącznik nr 7a do SIWZ. 4.7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na trzech kwartach płyty Rynku Nowego Miasta w obrębi ulicy Nowy Rynek w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja została wskazana w załączniku nr 9a do SIWZ (wyrys z ewidencji gruntów i budynków). 5. Część 2 zamówienia - Parking przy ul. Styczniowej w Zamościu 5.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania terenu parkingu przy ul.Styczniowej w Zamościu, znajdującego się na działkach w arkuszu mapy 53 o numerze geodezyjnym 132, 133, 136, 137/3 (wyrys działki stanowi załącznik nr 9b do SIWZ). 5.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1) Utrzymanie zimowe przekazanego terenu. 2) Utrzymanie drzewa i trawnika przy parkingu. 3) Powierzchniowe oczyszczanie przekazanego terenu. 4) Sprawowanie nadzoru nad przekazanym mieniem. 5) Wykonywanie bieżących napraw nawierzchni parkingu. 6) Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji lub zaginięcia urządzeń i elementów małej architektury znajdujących się na przekazanym terenie oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 5.3. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy. 5.4. Wykonawca nie ma prawa do pobierania jakichkolwiek opłat z tytułu korzystania z przedmiotu umowy przez osoby zainteresowane handlem na przekazanym terenie lub z tytułu korzystania z miejsc postojowych. 5.5. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia na wezwanie Zamawiającego aktualnego zezwolenia, wydanego przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej lub deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (na podstawie obowiązujących Uchwał Rady Miasta Zamość). 5.6. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac określa załącznik nr 8b do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy, której projekt stanowi załącznik nr 7b do SIWZ. 5.7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w obrębi ulicy Styczniowej i Zarwanica w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja została wskazana w załączniku nr 9b (wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków). 6. Część 3 zamówienia - Szalet miejski przy ul. M. Reja w Zamościu 6.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ul. M. Reja w Zamościu na działce w arkuszu mapy 49 o numerze geodezyjnym 123/3 (wyrys działki stanowi załącznik nr 9c do SIWZ). 6.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1) Otwieranie szaletu w minimalnym wymiarze, w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w sezonie wiosenno - letnim (od kwietnia do września) 8:00 - 18:00 od poniedziałku do soboty, z zastrzeżeniem § 3 ust. 9 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 7c do SIWZ, wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Nr 153/2013 Prezydenta Miasta Zamość z dnia 23 października 2013 r. w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość (zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt 6.5). 2) Zimowe utrzymanie przekazanego terenu. 3) Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta. 4) Codzienne powierzchniowe oczyszczanie szaletu. 5) Wykonywanie prac konserwacyjnych i remontowych niezbędnych do utrzymania obiektu w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. 6) Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 7) Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Zamość comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar). 6.3. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia książki obiektu budowlanego dla szaletu oraz przeprowadzania przeglądów obiektu zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 6.4. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy, w tym środków higienicznych i sanitarnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szaletu. 6.5. Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 6.2 ppkt 1, w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego, znajdującego się przy ulicy Reja w Zamościu. 6.6. Wykonawca (po zawarciu umowy z Zamawiającym na świadczenie usługi utrzymania szaletu) zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umowy na dostawę wody i odbiór nieczystości ciekłych z szaletu. 6.7. Wykonawca jest zobowiązanych do ponoszenia 50% kosztów zużytej energii elektrycznej na podstawie wystawionej przez Zamawiającego refaktury. 6.8. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia do dnia 9 stycznia 2017 r. deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, w związku z obowiązującymi Uchwałami Rady Miasta Zamość. 6.9. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac określa załącznik nr 8c do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy, której projekt stanowi załącznik nr 7c do SIWZ. 6.10. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w szalecie, zlokalizowanym przy ulicy M. Reja w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja szaletu została wskazana w załączniku nr 9c (wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków). 7. Część 4 zamówienia - Szalet miejski przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu 7.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się w części budynku przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu, usytuowanego na części działki w arkuszu mapy 45 o numerze geodezyjnym 6 (wyrys działki z zaznaczonym obszarem stanowi załącznik nr 9d do SIWZ). 7.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1. Otwieranie szaletu w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w sezonie wiosenno - letnim (od kwietnia do września) 8:00 - 20:00 siedem dni w tygodniu z zastrzeżeniem § 3 ust. 9 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 7d do SIWZ, wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Nr 153/2013 Prezydenta Miasta Zamość z dnia 23 października 2013 r. w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość (zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt 7.5). 2. Utrzymanie zimowe przekazanego terenu. 3. Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta. 4. Codzienne powierzchniowe oczyszczanie szaletu. 5. Wykonywanie prac konserwacyjnych i remontowych niezbędnych do utrzymania obiektu w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. 6. Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 7. Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Zamość comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar). 7.3. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia książki obiektu budowlanego dla szaletu oraz przeprowadzania przeglądów obiektu zgodnie z przepisami w tym zakresie. 7.4. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy, w tym środków higienicznych i sanitarnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szaletu. 7.5. Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 7.2 ppkt 1, w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ulicy Szczebrzeskiej w Zamościu. 7.6. Wykonawca (po zawarciu umowy z Zamawiającym na świadczenie usługi utrzymania szaletu) zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umowy na dostawę wody i odbiór nieczystości ciekłych z szaletu. 7.7. Wykonawca jest zobowiązanych do ponoszenia 50% kosztów zużytej energii elektrycznej na podstawie wystawionej przez Zamawiającego refaktury. 7.8. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia do dnia 9 stycznia 2017 r. deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, zgodnej z obowiązującymi Uchwałami Rady Miasta Zamość. 7.9. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac określa załącznik nr 8d do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do umowy, której projekt stanowi załącznik nr 7d do SIWZ. 7.10. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w szalecie, zlokalizowanym przy ulic Szczebrzeskiej 3 w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja została wskazana w załączniku nr 9d (wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków). 8. Klazule społeczne 8.1 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) dotyczą wszystkich części zamówienia (części 1, części 2, części 3 i części 4) i zostały określone w umowie, której projekt stanowi odpowiednio załącznik nr 7a, 7b, 7c, 7d do SIWZ. 8.2 Wymagania, o których mowa w pkt 8.1, określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, wykonujących czynności przy realizacji zamówienia, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
50800000-3,
90620000-9,
90630000-2,
90914000-7,
77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część 1 zamówienia - Kwarty płyty Rynku Nowego Miasta w Zamościu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT86625 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 66000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część 2 zamówienia - Parking przy ul. Styczniowej w Zamościu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15684 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11664 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część 3 zamówienia - Szalet miejski przy ul. M. Reja w Zamościu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33390 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 33840 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część 4 zamówienia - Szalet miejski przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie części 4 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie unieważnienia: W dniu 04.11.2016 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 336424-2016, umieszczenie go na stronie internetowej pod adresem www.bip.zamosc.um.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Zamość. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 23.11.2016 r. do godz. 10:00, w zakresie części 4 zamówienia została złożona jedna oferta: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych LE-MO Monika Lenik ul. Stefana Batorego 11 lok. 49, 98-100 Łask, cena oferty 145.386,00 zł brutto. Zgodnie z dyspozycją art. 86 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia oraz w rozbiciu na poszczególne części zamówienia, tj. na sfinansowanie całości zamówienia kwotę 209.373,42 zł brutto, w tym: 1) na sfinansowanie części 1 zamówienia - Kwarty płyty Rynku Nowego Miasta w Zamościu - kwotę 93.555,00 zł brutto, 2) na sfinansowanie części 2 zamówienia - Parking przy ul. Styczniowej w Zamościu - kwotę 16.938,72 zł brutto, 3) na sfinansowanie części 3 zamówienia - Szalet miejski przy ul. M. Reja w Zamościu -kwotę 41.069,70 zł brutto, 4) na sfinansowanie części 4 zamówienia - Szalet miejski przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu - kwotę 57.810,00 zł brutto. Cena oferty złożonej w części 4 zamówienia przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający ustalił, że w chwili obecnej nie posiada środków finansowych, pozwalających na zwiększenie kwoty na sfinansowanie części 4 zamówienia do wysokości ceny złożonej oferty. Wobec powyższego uzasadnione jest unieważnienie postępowania w zakresie części 4 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa materiałów budowlanych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu do miejscowości Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów, Jawidz na 2025 rok.
- Dostawa produktów leczniczych
- Remont pokrycia dachowego na budynku Akademii Zamojskiej przy ul. Hrubieszowskiej 24 w Zamość
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników chemicznych, wzorców, testów, surowic i materiałów pomocniczych
- Budowa parkingu ogólnodostępnego przy ul. Orlej w Zamościu
- Usługi polegające na okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w 2025 r. znajdujących się w rejonie działania 32 WOG w zakresie 5 części.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.