To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376620 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Poznań: Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
w podziale na dwa zadania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 353331-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359963-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. przeprowadza postępowanie w imieniu Miasta Poznań Zarządu Transportu Miejskiego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
30253813100000, ul.
ul. Matejki
57,
60770
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 8964800; 8694801, faks
61 8694809, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zkzl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w podziale na dwa zadania.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w podziale na dwa zadania.zadanie 1: świadczenie usługi na terenie dworców autobusowych: a)Dworzec autobusowy Jana III Sobieskiego, ul. Franciszka Stróżyńskiego 40, 60-688 Poznań, z działką o powierzchni 25122 m2, na której znajduje się zadaszenie peronów oraz budynek dworcowy, wolnostojący, częściowo piętrowy o powierzchni zabudowy 623,3 m2. Budynek obejmuje poczekalnię dla podróżnych wraz z toaletami, Punkt Obsługi Klienta, pomieszczenie dyżurnych ruchu,pomieszczenia socjalne oraz sanitariaty na I piętrze, a także zadaszony teren przechowalni na rowery. b)Dworzec autobusowy Rataje, ul. Bolesława Krzywoustego 19, 61-144 Poznań, z działką o powierzchni 10696 m2, na której znajduje się zadaszenie peronów oraz budynek dworcowy, wolnostojący, częściowo piętrowy o powierzchni użytkowej 407,82 m2. Budynek obejmuje hol dworcowy wraz z toaletami na parterze, Punkt Obsługi Klienta, wynajmowane na cele komercyjne pomieszczenie użytkowe, pomieszczenie dyżurnych ruchu oraz umiejscowione na I piętrze pomieszczenie socjalne wraz z toaletami. c)Dworzec tramwajowo-autobusowy Junikowo, ul. Grunwaldzka 347, 60-166 Poznań, z działką o powierzchni 9597 m2, na której znajdują się zadaszenia peronów oraz budynek dworcowy, wolnostojący, częściowo piętrowy o powierzchni użytkowej 150,4 m2. Budynek obejmuje Punkt Obsługi Klienta, pomieszczenia techniczne i gospodarcze, toalety dla podróżnych, wynajmowane na cele komercyjne pomieszczenie użytkowe oraz umiejscowione na I piętrze pomieszczenie socjalne wraz z toaletami. d)Dworzec autobusowy Śródka, ul. Jana Pawła II 4, 61-139 Poznań, z działką o powierzchni 10523 m2, na której znajdują się zadaszenia peronów oraz budynek dworcowy, wolnostojący, parterowy o powierzchni użytkowej 238 m2. Budynek obejmuje Punkt Obsługi Klienta, pomieszczenia techniczne i gospodarcze, toalety dla podróżnych,wynajmowane na cele komercyjne pomieszczenia użytkowe, pomieszczenie dyżurnych ruchu oraz pomieszczenie socjalne wraz z toaletami. Zadanie 2: świadczenie usługi na terenie siedziby Zarządu Transportu Miejskiego: a)Siedziba Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań. W budynku znajdują się pomieszczenia biurowe (w tym Punkt Obsługi Klienta) usytuowane na parterze, I, II, III, IV piętrze wraz z pomieszczeniami przynależnymi (ciągi komunikacyjne, klatki schodowe, pomieszczenia socjalne i sanitarne, poddasze, pomieszczenia piwniczne, pomieszczenia specjalne), o łącznej powierzchni użytkowej i pomocniczej 2873,97 m2. Z tyłu budynku przylega do niego działka o powierzchni 318m2, w większości utwardzona ażurowymi elementami betonowymi z miejscami postojowymi dla pracowników ZTM. Szczegółowy zakres realizacji Usługi określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej "OPZ", który stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ oraz w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 16a i 16b do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
79711000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT477000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 391280 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT150000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 147654,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa szybkich testów diagnostycznych"
- dostawa lasera jednomodowego do spektroskopii Brillouina
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa oprogramowania dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Świadczenie usługi w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, wraz z centralnym dostępem do sieci Internet oraz telefonii cyfrowej VOIP dla WZDW w Poznaniu w latach 2025-2027.
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.