eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów SandomierskiRemont elewacji wraz z przebudową dachu na Ośrodku Zdrowia oraz poprawa estetyki dworca PKS w Baranowie Sandomierskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Baranów Sandomierski: Remont elewacji wraz z przebudową dachu na Ośrodku Zdrowia oraz poprawa estetyki dworca PKS w Baranowie Sandomierskim
Numer ogłoszenia: 376622 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów Sandomierski , ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie, tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, faks 015 8118582.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji wraz z przebudową dachu na Ośrodku Zdrowia oraz poprawa estetyki dworca PKS w Baranowie Sandomierskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Remont elewacji oraz przebudowa dachu na Ośrodku Zdrowia z przeznaczeniem II piętra na galerię prac lokalnych twórców , a także w celu bezpłatnego wynajmu pomieszczeń dla stowarzyszeń i organizacji z terenu miasta i gminy, montaż instalacji solarnej, obejmujące: a) Rozbiórkę: komina wolnostojącego przy kotłowni, nieczynnych schodów betonowych od strony ulicy Zamkowej, przełożenie urządzeń i anten na dachu budynku, b) Demontaż i ponowny montaż krat okiennych, c) Rozbiórka części okładziny klinkierowej ściany piwnic od strony zachodniej, d) Naprawę pęknięć murów i filarów, e) Naprawę schodów zewnętrznych od strony Dymitrowa Małego, f) Wykonanie nowego dachu wielospadowego o konstrukcji drewnianej krytej blachą stalową powlekaną dachówkopodobną na całym ośrodku zdrowia, wraz z orynnowaniem g) Podmurowanie kominów ponad nowy dach, h) Wykonanie podsiębitki pod okapem dachu, z boazerii, i) Wykonanie nowej instalacji odgromowej na budynku, j) Wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z konstrukcją drewnianą nad wysuniętą częścią piwnicy, k) Wykonanie docieplenia budynku Ośrodka Zdrowia styropianem gr. 14 cm wraz z wyprawą elewacyjną na części ścian, l) Wykonanie boazerii poziomej na ścianach zewnętrznych budynku, m) Wykonanie siatki stalowej do podtrzymywania pnączy na ścianie budynku, oraz montaż linek do pnączy na pilastrach od strony ul. Zamkowej, n) Wymiana drewnianej stolarki okiennej na PCV w budynku, o) Wymiana wszystkich parapetów z blachy stalowej powlekanej, p) Wzmocnienie filarków międzyokiennych, q) Remont ślusarki okiennej w piwnicy - kotłowni, r) Obłożenie ścian piwnic okładziną kamienną ( konglomerat piaskowca), s) Wykonanie nowej barierki stalowej schodowej w miejsce rozebranej ściany z klinkieru od strony Dymitrowa Małego, t) Wywóz gruzu terenu robót. u) Montaż kompletnej instalacji solarnej na dachu budynku . 2) Poprawę estetyki dworca PKS w Baranowie Sandomierskim poprzez montaż ozdobnych attyk, remont elewacji dworca oraz stworzenie punktu informacji turystycznej budynku, obejmującą: a) Czyszczenie stalowej konstrukcji zadaszenia wiaty dworca PKS b) Czyszczenie blachy stalowej trapezowej na zadaszeniu wiaty dworca c) Rozbiórka zniszczonych obróbek blacharskich d) Rozbiórka posadzki betonowej za budynkiem e) Demontaż krat okiennych i drzwiowych f) Rozbiórka stopnia schodowego betonowego przed wejściem g) Zaniżenie krawężnika drogowego od strony zajezdni dworca na szerokości około 6m. h) Wywiezienie gruzu z rozbiórki i) Przygotowanie konstrukcji stalowej wsporczej pod montaż attyk na zadaszeniu dworca PKS z kształtowników stalowych zabezpieczonych farbami antykorozyjnymi i nawierzchniowymi, j) Wykonanie i montaż na gotowej konstrukcji attyk ozdobnych z nadrukiem kolorowym przedstawiającym zdjęcia panoramiczne Zespołu Zamkowo Parkowego w Baranowie Sandomierskim. Attyki wykonać na blachach stalowych ocynkowanych oklejonych folią z nadrukiem i zabezpieczoną specjalną powłoką przed wpływem warunków atmosferycznych i promieni UV, oraz osłon z blachy powlekanej imitującej łuki pomiędzy słupami. k) Wykonanie i montaż okładziny 8 szt słupów nośnych wiaty zadaszenia dworca PKS z obłożeniem płytami wodoodpornymi OSB na konstrukcji stalowej z okładziną tynkarską na siatce PCV. l) Pomalowanie konstrukcji i zadaszenia wiaty dachu dworca PKS z blachy stalowej trapezowej farbami antykorozyjnymi i nawierzchniowymi, ł) Wykonanie remontu elewacji budynku poprzez nałożenie cienkowarstwowego tynku mineralnego na siatce PCV z wcześniejszym przygotowaniu i zagruntowaniu powierzchni o fakturze rustykalnej w kolorze ustalonym z inwestorem. m) Wykonanie remontu tynku kominów wraz z czapkami kominowymi ponad dachem budynku. n) Pomalowanie krat okiennych i drzwiowych oraz ponowny montaż, o) Naprawa uszkodzonej instalacji odgromowej z wykonaniem pomiarów skuteczności uziemienia, p) Wykonanie posadzki oraz schodka pod wiatą dworca PKS kostki klinkierowej na powierzchni 189 m2 r) Utwardzenie nawierzchni miejsc postojowych na samochody osobowe z kostki brukowej klinkierowej na podbudowie z kruszywa kamiennego na powierzchni 115m2,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku uzyskania dodatkowych środków, Zamawiający zamierza udzielić zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 44.22.00.00 - Stolarka budowlana 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 35.95.33.00 - 35.95.33.00 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wnosząc wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyc do swojej oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyc do swojej oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyc do swojej oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić iz dysponuje osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi o specjalności: 1) konstrukcyjno - budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyc do swojej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.90
  • 2 - Gwarancja - 0.10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku: a) klęski żywiołowej; b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; c) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., f) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; 2. Zmiana zakresu robót w przypadku: a) ograniczenia zakresu robót wynikające z braku środków finansowych lub z wprowadzenia przez Zamawiającego zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, b) zmiany finansowania robót w poszczególnych latach, c) wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, d) likwidacji lub rozwiązania firmy, 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 4. Inne: a) zmiana harmonogramu w zakresie rzeczowo - finansowym z uwzględnieniem zapisów j/w, c) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, d) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach, e) zmiany w dokumentacji projektowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baranowsandomierski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 5 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europiejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 oraz z budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.