Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-17
Elbląg: Dostawa i sprzedaż artykułów spożywczych - sypkich dla Socjalizacyjnej Całodobowej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 376636 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Socjalizacyjna Całodobowa Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Elblągu , ul. Chrobrego 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 625 83 04, 6258310, faks 55 625 83 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.domdziecka.elblag.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i sprzedaż artykułów spożywczych - sypkich dla Socjalizacyjnej Całodobowej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ananasy w syropie szt. 15 Sos boloński 360 g szt. 20 Budyń szt. 80 Barszcz czerwony 330 ml szt. 12 Bułka tarta kg 100 Brzoskwinie w syropie szt. 10 Cukier puder kg 15 Cukier waniliowy szt. 40 Cukier kg 750 Kostka rosołowa - drobiowa 12 szt. op. 30 Cynamon szt. 10 Dżem 280g szt. 700 Fasola sucha kg 30 Groszek konserwowy 180g szt. 30 Groch łuskany kg 20 Galaretka owocowa szt. 100 Herbata miętowa 20 saszetek szt. 10 Herbata granulowana 100g szt. 270 Kwasek cytrynowy szt. 70 Kisiel szt. 100 Ketchup 500g szt. 200 Kasza jęczmienna kg 50 Kawa Inka szt. 40 Koncentrat pomidorowy 30% 900g szt. 60 Koncentrat pomidorowy 30% 180g szt. 80 Kasza manna kg 10 Kompot truskawkowy 900 ml szt. 60 Kompot czarna porzeczka 900 ml szt. 60 Kukurydza konserwowa 180g szt. 40 Kakao 100g szt. 60 Liść laurowy szt. 10 Przyprawa do zup w płynie 1000 ml szt. 40 Musztarda stołowa 190g szt. 60 Majeranek szt. 100 Makaron nitka kg 40 Makaron świderki kg 100 Mąka pszenna (typ 500) kg 450 Majonez 900g szt. 50 Mąka ziemniaczana kg 30 Miód naturalny 370g szt. 20 Mak kg 2,5 Rodzynki kg 2 Ocet szt. 40 Olej 500ml szt. 150 Olej 1000ml szt. 100 Ogórek konserwowy 900g szt. 80 Papryka sucha szt. 80 Papryka konserwowa 900ml szt. 50 Pieprz mielony naturalny szt. 250 Płatki ryżowe 500g szt. 40 Proszek do pieczenia szt. 35 Płatki owsiane 500g szt. 30 Płatki jęczmienne 500g szt. 30 Płatki kukurydziane 250g szt. 160 Płatki kukurydziane - czekoladowe 250g szt. 100 Ryż kg 40 Sól kg 230 Sok owocowa spiżarnia 420ml szt. 100 Szczaw konserwowy 900ml szt. 25 Przyprawa do zup w proszku kg 20 Marmolada 600g szt. 20 Przyprawa do drobiu szt. 50 Nutella 230g szt. 72 Oregano szt. 5 Ćwikła z chrzanem 380g szt. 30.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - termin płatności - 10.00
- 3 - warunki płatności - 10.00
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.domdziecka.elblag.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Socjalizacyjna Całodobowa Placówek Opiekuńczo - Wychowawcza w Elblągu
ul. Chrobrego 4
82-300 Elbląg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Socjalizacyjna Całodobowa Placówek Opiekuńczo - Wychowawcza w Elblągu ul. Chrobrego 4 82-300 Elbląg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.