eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi konsumpcyjne w UKNF

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Warszawa: Usługi konsumpcyjne w UKNF
Numer ogłoszenia: 376640 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2625240; 2625254; 2625232, faks 022 2625270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konsumpcyjne w UKNF.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych na terenie i w obiektach Zamawiającego oraz innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z bieżącymi zamówieniami. Zamawiający wymaga aby Wykonawca świadczący usługi cateringowe dla UKNF w Warszawie posiadał siedzibę, filię lub zakład na terenie m. st. Warszawy. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowy warunek udziału w postępowaniu : udokumentują posiadanie uprawnień do wykonywania określonej czynności, określonej w przedmiocie zamówienia tj. posiadają aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu obiektu, w którym Wykonawca będzie przygotowywał posiłki (wskazanego w ofercie), dla potrzeb zbiorowego żywienia osób. Dokumentem potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa mus być kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnej Decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia osób. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowy warunek udziału w postępowaniu : udokumentują wykonanie, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień (w ramach dwóch oddzielnych umów,kontraktów) na usługi polegające na przygotowaniu i dostarczaniu (dostarczeniu) posiłków wraz z obsługą podawania posiłków (warunek łączny tj. każde z zamówień musi spełnić wszystkie wymagania łącznie) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda z umów, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku jest wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: przedmiot zamówienia, daty wykonania usług, wartość zrealizowanych usług, odbiorców usług - załącznik nr 4 do siwz, oraz dokumenty, że w.w usługi zostały wykonane należycie. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawaia szczegółowego warunku udziału w postepowaniu Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku jest oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowy warunek udziału w postępowaniu : dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w następującej ilości i wymaganiach : minimum 1 osoba z doświadczeniem minimum 1 roku w pracy na stanowisku kelnera. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku jest wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , a także zakres wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawaia szczegółowego warunku udziału w postepowaniu Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku jest oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do wniosku nalezy załączyć Pełnomocnictwa do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, o ile prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania wniosku obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. Brak któregokolwiek z dokumentów, oświadczenia lub załączników albo zamieszczenie w nich innych danych niż wymagane przez zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, spowoduje wykluczenie wykonawcy i uznanie jego wniosku za odrzucony lub odrzucenie wniosku. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez dwóch lub więcej Wykonawców (w rozumieniu podmiotów występujacych wspólnie art. 23 ustawy pzp pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do wniosku i musi zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 5.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawców. 5.1.4. Każdy z Wykonawców (każdy członek konsorcjum) składających wspólny wniosek musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. l ustawy. W tym celu konsorcjum składa oświadczenie oraz dokumenty określone w pkt 4.2. dla wszystkich Wykonawców. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców. 5.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do ogłoszenia wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna. Wykonawca wchodzący w skład podmiotu wspólnego nie może wchodzić w skład innego podmiotu wspólnego, gdy ten inny podmiot złoży wniosek (ofertę). Wykonawca ten nie może ponadto sam złożyć wniosku (oferty) w tym przetargu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 10, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, do złożenia ofert. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 10, Zamawiający zaprosi do składania ofert 10 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu. Przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert Zamawiający będzie się kierował: Za każde zamówienie wykonane, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywane, w ciągu ostatnich trzech lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków wraz z obsługą podawania posiłków bez wymogu minimalnej wartości zamówienia Wykonawca otrzyma 2 pkt, łącznie jednak nie więcej niż 16 pkt, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdego zamówienia dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentu. Punktacji podlegają również zamówienia przedstawione w wykazie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Za każdą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. osobę posiadającą doświadczenie minimum 1 roku w pracy na stanowisku kelnera Wykonawca otrzyma 1 pkt., łącznie jednak nie więcej niż 4 pkt. Punktacji podlega również przedstawiona w wykazie osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu. Wykonawcy, zostaną wyłonieni spośród firm spełniających wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Wyłonienie Wykonawców odbędzie się na podstawie oceny punktowej. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tą samą liczbę punktów, o kolejności decydować będzie łączna wartość zamówień ujętych w Wykazie wykonanych usług w ten sposób, że wyższą lokatę otrzyma Wykonawca, który zrealizował i przedstawił w Wykazie wykonanych usług zamówienia na największą łączną kwotę, a Wykonawcy którzy zrealizowali i przedstawili w wykazie zamówienia na niższe łącznie kwoty, odpowiednio kolejne, niższe lokaty.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a)w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; b)w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT, c)w przypadku niewyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy, d)w przypadku zmiany nazwy, adresu lub innych danych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego,; e)w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; 2. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i wymagają zgody obydwu stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego Pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego Pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa Biuro Podawcze wejście od ul. Boduena,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.