eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 376672 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Szczecin: Świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 358844


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 32124347000000, ul. ul. Mariacka  25, 70546   Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832, e-mail gadomska@zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZBiLK.DZP.EB.171-56-PN/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach gminnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych" 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: I - usługi związane z usuwaniem awarii na wewnętrznych instalacjach zimnej i ciepłej wody, kanalizacyjnych, c.o., gazowej i elektrycznej w celu utrzymania ich w ciągłości pracy do czasu naprawy: 1) wewnętrznych instalacji z.w., c.w., kanalizacyjnych (w lokalach zasiedlonych bez naprawy urządzeń odbiorczych i osprzętu): a) usuwanie przecieków instalacji poprzez założenie opaski, b) udrażnianie pionów i poziomów wewnętrznych instalacji z.w., c.w., kanalizacyjnych z wyłączeniem poziomów w lokalach zamieszkałych (o ile nie jest to jednoczesna niedrożność z pionem), c) usuwanie nieczystości po awariach instalacji kanalizacyjnych i innych nieprzewidzianych zdarzeniach (refundacja kosztów wywozu i zrzutu ścieków), d) współpraca z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w przypadku konieczności zamówienia usługi pojazdu do utrzymania sprawności i drożności instalacji kanalizacyjnych lub wywozu nieczystości płynnych, e) inne podobne rodzajowo usługi, 2) wewnętrznych instalacji c.o.: a) usuwanie przecieków instalacji oraz grzejników, b) odpowietrzanie instalacji c. o., c) odcięcie pionu w przypadku stwierdzenia pęknięć grzejnika lub elementów instalacji c. o., d) współpraca z dostawcą ciepła SEC Sp. z o.o. w zakresie konieczności odcięcia instalacji wewnętrznej od źródła ciepła w węźle cieplnym, e) inne podobne rodzajowo usługi, 3) wewnętrznych instalacji elektrycznych: a) naprawa instalacji w przypadku braku dopływu energii elektrycznej do lokalu, b) odblokowywanie przycisków oświetlenia klatki schodowej, naprawa lub wymiana osprzętu elektrycznego takiego jak wyłączniki, gniazda (jeśli jest to przyczyną awarii), z w wyjątkiem naprawy osprzętu w lokalach zasiedlonych, c) w przypadkach awaryjnych wymiana lub uzupełnianie żarówek oświetlenia administracyjnego, d) w przypadku awarii naprawa lub wymiana podejścia pod tablicę podlicznikową, e) naprawa lub wymiana zabezpieczeń elektrycznych (z wyjątkiem lokali zasiedlonych), f) w przypadku konieczności zabezpieczenie przed porażeniem uszkodzonych lub zdewastowanych elementów instalacji elektrycznej, g) inne podobne rodzajowo usługi, 4) wewnętrznych instalacji gazowych: a) usuwanie nieszczelności na odcinku od kurka głównego do zaworów odcinających przed gazomierzem a w przypadku braku gazomierza do pierwszego zaworu odcinającego w lokalu, b) usuwanie nieszczelności instalacji gazowej w pomieszczeniach wspólnego użytku, c) inne podobne rodzajowo usługi, 3. W przypadku wystąpienia awarii wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia prac niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 godzin od powiadomienia o wystąpieniu awarii, chyba że w tym terminie z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, awarii nie będzie można usunąć. W takim przypadku awaria zostanie usunięta w najszybszym obiektywie możliwym terminie zaakceptowanym przez zamawiającego. II- zabezpieczenie budynków w wyniku awarii spowodowanych wypadkami losowymi, poprzez m.in.: 1) uprzątnięcie, dozór pogorzeliska, zabezpieczenie lokalu po akcji ratowniczej, 2) zabezpieczenie połaci dachowej po wichurach, nieprzewidzianych zjawiskach atmosferycznych (sprzęt, zakup materiałów), 3) zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych, itp., 4) zabezpieczenie poprzez ogrodzenie taśmą ochronno-ostrzegawczą miejsc zagrożonych możliwością wystąpienia wypadku, zgodnie z przepisami uregulowanymi w ustawie Prawo budowlane, 5) współpracę ze służbami technicznymi miasta i bezpośredni kontakt z Dyżurnym Technicznym Miasta, Policją, Strażą Pożarną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50700000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT185185
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe Pogotowie Lokatorskie Spółka z o. o.,  lokatorskie@op.pl,  ul. Jagiellońska 33,  70-382,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 177515,12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177515,12
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177515,12
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.