To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-17
Warszawa: Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy
z podziałem na części:
Część 1 - Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 1.
Część 2 - Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 2.
Numer ogłoszenia: 376728 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225463 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 642 60 01 w. 456, faks 22 858 75 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy z podziałem na części: Część 1 - Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 1. Część 2 - Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 2..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy z podziałem na części: Część 1 - Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 1. Część 2 - Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, wniesienie mebli, zmontowanie ich, rozmieszczenie i wniesienie do poszczególnych pomieszczeń w budynkach przy ul. Franciszka Klimczaka 2 w Warszawie oraz wyczyszczenie mebli umożliwiające ich użytkowanie (wytarcie z kurzu, usunięcie opiłek drewna, inne niezbędne). Dostarczone meble i siedziska muszą spełniać parametry techniczne określone w opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki nr 6 i 7 do SIWZ. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, pozbawione defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych, wad wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1. dostarczenia mebli, zmontowania ich oraz rozmieszczenia i wniesienia do poszczególnych pomieszczeń w budynkach przy ul. Franciszka Klimczaka 2 w Warszawie zgodnie z harmonogramem dostaw; 2. wykonania prac, o których mowa w punkcie 1 w sposób zapewniający jak najmniejszą uciążliwość dla normalnego funkcjonowania Urzędu; 3. wyczyszczenia mebli umożliwiającego ich użytkowanie (wytarcie z kurzu, usunięcie opiłek drewna, inne niezbędne); 4. przekazania Zamawiającemu mebli na podstawie protokołu przekazania, zawierającego: liczbę porządkową, model, nazwę producenta, ilość, oświadczenie, o którym mowa § 1 ust. 4 Umowy. 5. przekazania Zamawiającemu projektu protokołu, o którym mowa w punkcie 4, w wersji elektronicznej na adres wag@wilanow.pl najpóźniej na 2 (dwa) dni robocze przed pierwszą dostawą mebli; 6. przekazania Zamawiającemu wraz z dostarczanymi meblami pełnej dokumentacji ich dotyczącej, o której mowa w § 5 ust. 2 umowy; 7. zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych w Umowie. Wykonawca zobowiązany jest nie później niż wraz z ostatnią dostawą mebli, do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji dotyczącej mebli (atesty, warunki korzystania, inne) zgodną z warunkami określonymi w umowie oraz dokument gwarancji na meble wystawiony przez producenta/producentów mebli. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia i we wzorze umowy, stanowiącymi załączniki nr 6, 7 i 10 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.31.00 - Fotele 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
- Helikon Meble Biurowe S. A., ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161869,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 154040,28
Oferta z najniższą ceną: 152003,70 / Oferta z najwyższą ceną: 178097,85
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup mebli dla Urzędu Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy - zadanie 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
HELIKON TWORZYMY IDEALNE BIURA S.A.
- Helikon Meble Biurowe S. A., ul. Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224166,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 208727,31
Oferta z najniższą ceną: 208727,31 / Oferta z najwyższą ceną: 368868,78
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Dostawa foteli biurowych (II postępowanie)
- Dostawa różnego wyposażenia meblowego na potrzeby Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie - biurka elektryczne, fotele, zestaw dwóch stolików
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Dostawa mebli do budynku szkoły podstawowej w miejscowości Wilczyce
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.