To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376761 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Turek: UTRZYMANIE PARKU TURA W TURKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362625
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku, krajowy numer identyfikacyjny
52658700000, ul.
ul. Kaliska
59,
62700
Turek, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
063 289 61 00, faks
063 289 61 11, e-mail
zamowienia@miastoturek.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.miastoturek.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMANIE PARKU TURA W TURKU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GIM.6130.72.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Bieżąca pielęgnacja zieleni. Czynność obejmuje wszelkie prace związane z utrzymaniem zieleni we należytym stanie estetycznym, zdrowotnym i technicznym, w tym w szczególności: dokonywanie cięć części roślin, które mogą stanowić zagrożenie dla ruchu pieszego (np. wystają na alejki żwirowe bądź chodnik utrudniając przejście), usuwanie pojedynczych gałęzi i konarów stwarzających zagrożenie (na skutek złamania, obumarcia, itp.), usuwanie pędów odroślowych pnączy, poprawianie i uzupełnianie palików i wiązań drzew, utrzymanie mis wokół drzew wraz z uzupełnianiem warstwy ściółki do grubości minimum 5 cm, podlewanie roślin, wykonywanie niezbędnych oprysków i nawożenia roślin nawozem wieloskładnikowym działającym minimum 3 miesiące dostosowanym do gatunku roślin, odcinanie darni z trawników wzdłuż chodników i alejek wirowych w przypadku ich zarastania - na bieżąco w trakcie całego roku. 2.Usuwanie drzew wraz z usunięciem karpy, (po uzyskaniu przez Burmistrza Miasta stosownego zezwolenia). Drzewo rozwidlające się na kilka pni traktuje się jako jedno chyba, że rozwidlenie znajduje się bezpośrednio przy gruncie. Czynność obejmuje: ścięcie drzewa przy zastosowaniu metody adekwatnej do miejsca położenia drzewa oraz jego wielkości, pocięcie drewna w wałki o długości 120 cm, likwidację karpy poprzez jej odkopanie wraz z nabiegami korzeniowymi podcięcie korzeni i wyjęcie karpy, lub jej sfrezowanie 20 cm poniżej poziomu gruntu, wyrównanie powierzchni terenu z uzupełnieniem ziemią urodzajną ewentualnym dosiewem trawy, uprzątnięcie terenu z zamieceniem nawierzchni utwardzonych lub wygrabieniem zanieczyszczonego terenu, Przygotowanie miejsca pracy leży po stronie wykonawcy - w miarę potrzeb w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty polecenia wykonawcy wykonania prac. 3.Usuwanie złomów i wywrotów - Czynność obejmuje: usunięcie złomu lub wywrotu przy zastosowaniu metody adekwatnej do miejsca jego położenia oraz jego wielkości, pocięcie drewna w wałki o długości 120 cm, likwidację karpy poprzez jej odkopanie wraz z nabiegami korzeniowymi podcięcie korzeni i wyjęcie karpy, lub jej sfrezowanie 20 cm poniżej poziomu gruntu, wyrównanie powierzchni ternu z uzupełnieniem ziemią urodzajną ewentualnym dosiewem trawy (w uzgodnieniu z Zamawiającym), uprzątnięcie terenu z zamieceniem nawierzchni utwardzonych lub wygrabieniem zanieczyszczonego terenu, Przygotowanie miejsca pracy leży po stronie wykonawcy - w miarę potrzeb bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska. 4. Usuwanie krzewów lub pnączy, (po uzyskaniu przez Burmistrza Miasta stosownego zezwolenia jeśli takie jest wymagane). Czynność obejmuje usunięcie krzewów lub pnączy wraz z korzeniami, wyrównanie powierzchni ternu z uzupełnieniem ziemią urodzajną ewentualnym dosiewem trawy (w uzgodnieniu z Zamawiającym), uprzątnięcie terenu z zamieceniem nawierzchni utwardzonych lub wygrabieniem zanieczyszczonego terenu, Przygotowanie miejsca pracy leży po stronie wykonawcy - w miarę potrzeb w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty polecenia wykonawcy wykonania prac. 5. Cięcia pielęgnacyjne, sanitarne i techniczne drzew. - Czynność obejmuje wykonanie cięć w obrębie całej korony drzewa, uprzątnięcie terenu wokół drzewa (zamiecenie nawierzchni utwardzonych, wygrabienie trawnika z drobnych gałązek i trocin), zagospodarowanie urobku, Przygotowanie miejsca pracy leży po stronie wykonawcy - w miarę potrzeb w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty stwierdzenia konieczności wykonania prac z uwzględnieniem wymagań dla poszczególnych gatunków. 6. Cięcia pielęgnacyjne, sanitarne i korygujące pnączy - w miarę potrzeb w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty stwierdzenia konieczności wykonania prac z uwzględnieniem wymagań dla poszczególnych gatunków. 7. Cięcia formujące koron głogów (23 szt.) w kształt kuli - 3 x w roku przy czym pierwsze cięcie należy wykonać w okresie wczesnowiosennym przed rozpoczęciem sezonu wegetacyjnego roślin. 8. Cięcia formujące cisów i bukszpanu (360 mb) - 3 x w roku przy czym pierwsze cięcie należy wykonać w terminie do 31 maja. 9. Odchwaszczanie żywopłotów, krzewów, pnączy i miejsc wokół drzew (ok. 378 m2) - 6 x w sezonie wegetacyjnym Pierwsze odchwaszczenie należy wykonać w terminie do 15 maja. 10. Wygrabianie liści (6520 m2) - grabienie i wywóz liści z częstotliwością zależną od potrzeb lecz nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie oraz całkowite ich wygrabienie i wywiezienie w terminie do 30 listopada. 11. Koszenie trawników, ich wygrabianie wraz z wywozem skoszonej trawy (6520 m2) - 6 x w sezonie wegetacyjnym. Terminy koszeń muszą być dostosowane do intensywności wzrostu traw w poszczególnych okresach sezonu wegetacyjnego. Pierwsze koszenie należy wykonać w terminie do 30 kwietnia. 12. Utrzymanie czystości - czynność obejmuje: zbieranie wszelkiego rodzaju odpadów i nieczystości z terenu objętego umową (w tym z ciągów pieszych), zdejmowanie ogłoszeń, plakatów, itp, oraz wywóz zebranych odpadów - na bieżąco w trakcie całego roku. 13. Sadzenie drzew wraz z zakupem sadzonek. Czynność obejmuje: zakup i transport sadzonek na miejsce nasadzenia, wykopanie i zaprawienie dołów ziemią urodzajną, opalikowanie drzew, wykonanie oraz wyściółkowanie mis wokół drzew o średnicy 1m, podlewanie, nawożenie, opryski nowonasadzonych roślin oraz inne niezbędne zabiegi pielęgnacyjne w okresie 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru prac (zwrot wartości zakupionych sadzonek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu) - w miarę potrzeb po zagwarantowaniu środków z budżetu. Nasadzenia w terminie odpowiednim dla poszczególnych gatunków drzew ustalonym wspólnie przez przedstawiciela zamawiającego oraz wykonawcy. Zakup sadzonek wymaga uzyskania akceptacji zamawiającego. 14. Sadzenie krzewów i pnączy wraz z zakupem sadzonek. Czynność obejmuje: zakup i transport sadzonek na miejsce nasadzenia, wykopanie i zaprawienie dołów ziemią urodzajną, wykonanie oraz wyściółkowanie mis wokół krzewów lub pnączy, podlewanie, nawożenie, opryski nowonasadzonych roślin oraz inne niezbędne zabiegi pielęgnacyjne w okresie 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru prac (zwrot wartości zakupionych sadzonek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu) - w miarę potrzeb po zagwarantowaniu środków z budżetu. Nasadzenia w terminie odpowiednim dla poszczególnych gatunków krzewów ustalonym wspólnie przez przedstawiciela zamawiającego oraz wykonawcy. Zakup sadzonek wymaga uzyskania akceptacji zamawiającego. 15. Odchwaszczanie i gracowanie alejek żwirowych wraz z ich wyrównywaniem (1640,00 m2). Czynność obejmuje również ewentualny zakup i transport materiału potrzebnego do wyrównania alejek - jeden raz w miesiącu w okresie w okresie od 1 kwietnia do 30 listopada. 16. Omiatanie alejki z kostki brukowej oraz chodnika przyległego do parku od strony południowej (854 m2) - 1 x w miesiącu w okresie od kwietnia do listopada przez omiatanie rozumie się: zbieranie piasku, żwiru, materiałów sypkich, odpadów i innych nieczystości, usuwanie chwastów, trawy, zamiatanie i wywóz wszelkich nieczystości z terenu niedopuszczalne jest zdmuchiwanie nieczystości na teren trawnika. 17. Naprawa i konserwacja elementów wyposażenia parku (murków, pergoli, trejaży, ławek, itp.) - na bieżąco w ciągu całego roku w uzgodnieniu z Zamawiającym, naprawa w terminie 14 dni od daty uszkodzenia. 18. Malowanie ławek emalią lub impregnatem do drewna w zależności o typu powłoki ochronnej wcześniej zastosowanej (30 szt. w tym 27 szt. murowanych i 3 szt. metalowych) - czynność obejmuje również przygotowanie podłoża do malowania w tym usunięcie starych i złuszczonych powłok malarskich oraz innych zanieczyszczeń - 1 x w roku do 31 maja. 19. Malowanie drewnianych elementów trejażu i pergoli impregnatem do drewna o trwałości co najmniej 5 lat (o powierzchni 181 m2) czynność obejmuje również przygotowanie podłoża do malowania w tym usunięcie starych i złuszczonych powłok malarskich oraz innych zanieczyszczeń - 1 x w okresie trwania umowy w roku 2018 do 31 maja 2018 roku. 20. Opróżnianie koszy na odpady (12 sztuk) wraz z wywozem odpadów - na bieżąco w ciągu całego okresu trwania umowy z częstotliwością zależna od potrzeb jednak nie rzadziej niż 3 x w tygodniu (w poniedziałki, środy i piątki). 21. Naprawa koszy na odpady - w przypadku wystąpienia takich potrzeb w terminie 7 dni od daty uszkodzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77303100-7
Dodatkowe kody CPV:
77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT138000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 139850.38 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 8 - W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 3 W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4 "TĘCZOWE" W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 6 - W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 7 - W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 7 - W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.