To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376762 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Łęczyca: Udzielenie Gminie Miasto Łęczyca bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000,00 zł., z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344960
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca, krajowy numer identyfikacyjny
61101547700000, ul.
ul. Marii Konopnickiej
14,
99100
Łęczyca, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
(024) 721 03 00, faks
(024) 721 03 01, e-mail
wydzialrozwoju@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.leczyca.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie Gminie Miasto Łęczyca bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 3 500 000,00 zł., z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje: 1. Kredyt długoterminowy, złotówkowy, o zmiennej stopie oprocentowania. 2. Kwota kredytu: 3.500.000,00 zł (słownie zł.: trzy miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) 3. Termin rozpoczęcia usługi - od daty zawarcia umowy. 4. Udzielenie kredytu w transzach- wypłata ostatniej transzy do 31.12.2016 r. 5. Rozpoczęcie spłaty kredytu - 30.04.2017 r. - spłata ostatniej raty - 31.10.2022 r. 6. Spłata kapitału - według następującego harmonogramu: Raty Termin Kwota I rata 30.04.2017 r. 100.000,- II rata 31.10.2017 r. 100.000,- III rata 31.12.2017 r. 100.000,- IV rata 31.01.2018 r. 150.000,- V rata 30.04.2018 r. 200.000,- VI rata 31.10.2018 r. 150.000,- VII rata 30.04.2019 r. 200.000,- VIII rata 31.07.2019 r. 100.000,- IX rata 30.11.2019 r. 200.000,- X rata 31.01.2020 r. 100.000,- XI rata 30.04.2020 r. 250.000,- XII rata 31.07.2020 r. 100.000,- XIII rata 31.08.2020 r. 150.000,- XIV rata 31.10.2020 r. 100.000,- XV rata 31.03.2021 r. 250.000,- XVI rata 30.06.2021 r. 250.000,- XVII rata 31.10.2021 r. 250.000,- XVIII rata 30.04.2022 r. 250.000,- XIX rata 30.06.2022 r. 250.000,- XX rata 31.10.2022 r. 250.000,- 7. Spłata odsetek od faktycznego zadłużenia - odsetki naliczane w okresach miesięcznych i spłacane do 10-go każdego miesiąca na podstawie pisemnego zawiadomienia z banku o wysokości odsetek, doręczonego Zamawiającemu najpóźniej na trzy dni przed terminem płatności odsetek ( listownie, fax) , 8. Prowizja od udzielonego kredytu zostanie potrącona przez bank udzielający kredytu, przy przelewie I transzy kredytu na rachunek Zamawiającego. 9. Oprocentowanie kredytu - zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M, ustalaną dla okresu obrachunkowego na dwa dni przed rozpoczęciem danego okresu obrachunkowego + marża banku % (stała w całym okresie trwania umowy), oprocentowanie kredytu ustalane jest dla miesięcznych okresów obrachunkowych. 10. Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 11. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - niezwłocznie po podpisaniu umowy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystywania środków z kredytu w transzach. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów - (prowizji i opłat). W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki naliczone będą za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej, oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia spłaty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. 16. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 17. Wykonawca wystawi potwierdzenie spłaty kredytu dla Zamawiającego, po całkowitej spłacie kredytu oraz zwróci weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Uwaga: Zamawiający informuje, iż poniższe dokumenty służące ocenie sytuacji ekonomicznej Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.leczyca.info.pl a) uchwała budżetowa miasta na 2016 rok, b) opinia RIO o projekcie budżetu na 2016 rok, c) sprawozdania Rb-27S , Rb-28S, Rb - NDS, Rb-Z, Rb-N za rok 2015 r.i I półrocze 2016 r., d) informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2016 r., e) uchwała w sprawie WPF Gminy Miasta Łęczyca na lata 2016-2022, f) uchwała RIO Łódź w sprawie opinii o wykonaniu budżetu Miasta Łęczyca za 2015 r., g) uchwała RIO Łódź w sprawie opinii o wykonaniu budżetu Miasta Łęczyca za I półrocze 2016 r., h) opinia RIO dotycząca możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciąganego przez Miasto Łęczyca na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek 18. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 66113000-5 Usługa udzielania kredytu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT322664.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 264724.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Łęczycy przy ul. Ozorkowskie Przedmieście w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Bezpieczne i funkcjonalne drogi: modernizacja ul. Ks. Jerzego Popiełuszki i ul. Kwiatowej w Łęczycy" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa żywienia i produktów farmaceutycznych.
- Dostawa produktów farmaceutycznych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy.
- Dostawa płynów infuzyjnych.
- "DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.