eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceDostawa aparatury badawczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Skierniewice: Dostawa aparatury badawczej
Numer ogłoszenia: 376768 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa , ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 833 20 21, faks 46 833 32 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury badawczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowej aparatury badawczej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Folder lub katalog (w języku polskim) oraz opis techniczny lub specyfikacja techniczna (w języku polskim) zawierająca dane techniczne umożliwiające porównanie parametrów technicznych oferowanej aparatury z wymaganiami SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, na potencjał innych podmiotów załączy pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę/osoby upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia a) Wykonawcy ci ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Wykonawcy ci składają jedną ofertę, przy czym: - dokumenty wymienione w pkt III.4.2 i III.4.4 ogłoszenia potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie, - pozostałe dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. c) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawienia stosuje się odpowiednio

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem: 1) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) możliwości zmiany terminu dostawy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, niezależnych od Stron. Pod pojęciem zdarzeń losowych Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk. Termin określony w § 2 ust. 1 umowy może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację umowy. 2. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inhort.pl/przetargi_2013_lista.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ogrodnictwa, Oddział Sadownictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. nr 35 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Instytut Ogrodnictwa, Oddział Sadownictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18, pok. nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu badawczego pt. Opracowanie innowacyjnych technologii magazynowania energii w produkcyjnych tunelach foliowych o akronimie HortiEnergia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe Nr umowy UDA-POIG.01.03.01-10-115/09.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Licznik kolonii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Średnica pola zliczajacego - 120 [mm]; Wyświetlacz LED (0...999); Ilość zliczeń od 0 do 999; Oświetlenie: lampa pierścieniowa 20 [W]; Wymiary max [szer. x dł. x wys.]: 300 x 325 x 90 [mm]; Waga: do 4,9 [kg]; Moc znamionowa: 22 [W]; Zasilanie: 230 [V] / 50 [Hz]; Wyposażenie: lupa 2,5-krotne powiększenie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Waga precyzyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obciążenie maksymalne: 450 [g]; Obciążenie minimalne: 0,02 [g]; Dokładność odczytu: 0,001 [g]; Liniowość: ? 0,002 [g]; Wymiar szalki: 128×128 [mm]; Dryft czułości 2ppm/°C w temperaturze: +15 ° - +35 °C; Temperatura pracy: +10° - +40 °C; Zasilanie: 230 [V/50 [Hz]; Kalibracja wewnętrzna automatyczna; Wyświetlacz graficzny z podświetleniem; Wymiary opakowania max: 470×380×336 [mm].

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mikser laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wbudowany czasomierz (1 do 60 sek.) i wskaźnik świetlny; Możliwość pracy ciągłej; Prędkość obrotowa min.: 18.500; Ciężar urządzenia podstawowego (bez pojemników): do 4 [kg]; Wymiary maksymalne: O 25 [cm], wys. 60 [cm]; Zasilanie: 220 [V], 50 [Hz], 360 [W]; Wyposażenie: - pojemnik ze stali szlachetnej z pokrywką i zestawem noży o pojemności 0,4 litra - 3 szt., - pojemnik szklany z pokrywką i zestawem noży o pojemności 1 litr - 6 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Boks termostatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośny boks termostatyczny, chłodzący, chłodzony kompresorem zasilanym 12/24 [V] wraz z przejściówką do zasilania z sieci 230 [V]; Pojemność komory chłodniczej: od 20 do około 25 [l]; Zaopatrzony we własny agregat chłodniczy, zasilany z gniazda zapalniczki w samochodzie (12/24 [V] DC) lub z akumulatora; Moc znamionowa poniżej 40 [W]; Zakres temperatury regulowany w zakresie od +10°C do -18°C, termostat elektroniczny z cyfrowym wyświetlaczem temperatury; Sprężarka hermetyczna, wentylowana, z wbudowanym systemem ochrony przed niskim napięciem (rozładowaniem akumulatora); Zabezpieczenie elektroniczne przed niewłaściwą polaryzacją prądu zasilającego DC; Elektroniczny termostat; Zabezpieczenie przed całkowitym rozładowaniem akumulatora (z możliwością wyłączenia); Pełna izolacja piankowa (PU lub podobna); Obudowa: tworzywo sztuczne; Waga: do 13 [kg]; W zestawie niezbędne okablowanie zasilające; Przejściówka (zasilacz) z 230 [V] AC do 12 [V] DC (moc co najmniej 5A/60W) lub 24 [V] DC (moc co najmniej 4A/100W).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenie do oczyszczania wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie pracujące pod ciśnieniem wody wodociągowej; Stopnie oczyszczania wody: - filtracja na filtrach osadowych (dwa stopnie), - filtracja na filtrach węglowych, - odwrócona osmoza, - demineralizacja na mieszanym złożu jonowymiennym; Wydajność dobowa ok. 120-150 dm3 (ok. 5 - 7 dm3/h); Przewodnictwo wody oczyszczonej poniżej 0,056 ?S/cm; Praca urządzenia automatyczna i bezobsługowa; Ruchomy punkt poboru wody - druga klasa czystości wg PN-EN ISO 3696:1999 zaopatrzony w wylewkę wody demi o zasięgu min. 2 m; System zaopatrzony w zbiornik ciśnieniowy o poj. 10 dm3 do magazynowania wody oczyszczonej; Możliwość zamiany zbiornika na zbiornik o większej pojemności; Możliwość instalacji dodatkowego punktu poboru wody ogólnolaboratoryjnej - trzecia klasa czystości wg PN-EN ISO 3696: 1999 (z przeznaczeniem do mycia szkła, zasilania zmywarki laboratoryjnej, autoklawu, itp.); Możliwość instalacji sterylizatora UV; Automatyczne zatrzymanie pracy systemu przy pełnym zbiorniku; Możliwość podłączenia do zmywarki, autoklawu, itp.; Możliwość samodzielnego serwisowania (łatwa wymiana wkładów filtrujących); Maksymalne ciśnienie robocze: 1 MPa; System przeznaczony do zasilania zimną wodą: 5-40°C; Pobór mocy urządzenia poniżej 1 [W]; Zasilanie: 230 [V] / 50 [Hz]; Możliwość samodzielnego montażu urządzenia; Wymiary (szer. x głęb. x wys.): 230 x 360 x 520 [mm] ? 20 [mm]; Urządzenie wyposażone w mikroprocesorowy system kontrolno-pomiarowy posiadający: - wyświetlacz LCD 2x16 znaków, - konduktometr dokonujący pomiaru przewodnictwa i temperatury wody oczyszczonej, - zegar wyświetlający datę oraz godzinę, - alarm informujący o wymianie filtrów wstępnych, - alarm informujący o wymianie złóż jonowymiennych, - podgląd terminów serwisowych, - wbudowane złącze RS 232 do komunikacji z komputerem, - możliwość indywidualnego dostosowania częstotliwości serwisów i poziomów alarmu bezpośrednio z klawiatury urządzenia; Urządzenie wyposażone w oprogramowanie, software; Urządzenie wyposażone w manometr ciśnienia wody zasilającej; Funkcje zabezpieczające pracę systemu: przerwanie pracy pompy przy: - niskim ciśnieniu wody zasilającej (brak wody zasilającej) - czujnik niskiego ciśnienia, - pełnym zbiorniku - czujnik wysokiego ciśnienia; Parametry wody oczyszczonej: - woda oczyszczona w urządzeniu spełnia wymogi normy PN-EN ISO 3696: 1999 dla wód drugiego i trzeciego stopnia czystości, - otrzymana woda może mieć zastosowanie do analiz instrumentalnych AAS, ICP/MS, IC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.