eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Mikołów w sezonie 2016/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 376793 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Mikołów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Mikołów w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 323539


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 24333167400000, ul. ul. Kolejowa  2, 43190   Mikołów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 262 551, faks 323 242 647, e-mail zam.publ@zuk.mikolow.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zuk.mikolow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Mikołów w sezonie 2016/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Mikołów w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na rejony: 1.1. REJON NR 1 - CENTRUM I Drogi pierwszej kolejności odśnieżania: drogi przy Rynku: ul. Krakowska, Okrzei, Lompy, Rynek, Jana Pawła II, Stawowa, parking Urzędu Miasta, parking Szafranka Drogi drugiej kolejności odśnieżania: ul. Brzoskwiniowa, Damrota, Dębowa, Długa, Głogowa, Jaworowa, Jodłowa, Janasa, Kasztanowa, Klonowa, Kol. Wojewódzka, Krawczyka, Lipowa, Modrzewiowa, Orzechowa, Rajcy, Skłodowskiej (do obwodnicy), Skotnica, Słoneczna, Strzechy, Szafranka, Koja, Skrajna, Wojaczka, Sądowa, Wiśniowa, Wschodnia, łącznik Waryńskiego - Krawczyka, odśnieżanie dróg oraz zwalczanie gołoledzi solą drogową - 400 godzin 1.2. REJON NR 2 - CENTRUM II Drogi pierwszej kolejności odśnieżania: Plac dworcowy Drogi drugiej kolejności odśnieżania: ul. Dolna, Hubera, Krokusów, Krzywa, Nowy Świat, Reymonta, Stolarska, Torowa, Prosta, Wodna, Wronia, Zawilców, Gimnazjalna, Bromboszcza, Metalowców, Bratków, Konwalii, Murarska, Rymarska, Reja, Energetyków, Towarowa, os. 30-lecia (główny przejazd przez osiedle), Południowa, Lazurowa, Rybickiego, Kopernika, Jedności, Korczaka, Młyńska, Płk. Kiełbasy, Bema, Broniewskiego, Kownackiej, Wiejska, Kowalska, Lema, Bolesława Śmiałego, Gwarków, boczna od Konstytucji 3 Maja, Planty odśnieżanie dróg oraz zwalczanie gołoledzi solą drogową - 400 godzin 1.3. REJON NR 3 GRONIE - GNIOTEK Drogi pierwszej kolejności odśnieżania: ul. Matejki, Rolnicza, Wspólna, Szarotek Drogi drugiej kolejności odśnieżania: ul. Braterska, Boczna, Filaretów, Dołowa, Skłodowskiej (za obwodnicą), Jaskrów, Jaśminów, Wrzosowa, Żniwna, Na Wzgórzu, Taborowa Kępa, 27- go Stycznia (od obwodnicy do ul. Wspólnej), Skośna odśnieżanie dróg oraz zwalczanie gołoledzi solą drogową - 300 godzin 1.4. REJON NR 4 RETA - ŚMIŁOWICE - GOJ Drogi pierwszej kolejności odśnieżania: ul. Dzieńdziela, Skalna, Storczyków, Reta, Konopnickiej, Reta Śmiłowicka Drogi drugiej kolejności odśnieżania: ul. Narcyzów, Różana, Astrów, Bażancia, Irysów, Kosów, Kuźnicka, Kwiatowa, Brzozowa, Jasna, Przyjaźni, Zielona, Bukowa, Cisów, Elsnera, Jarzębinowa, Jesionowa, Kawalca, łącznik ul. Kawalca- Gliwicka, łącznik ul. Skalna- Zielona, łącznik ul. Dzieńdziela- Reta, łącznik ul. Różana- Narcyzów, odśnieżanie dróg oraz zwalczanie gołoledzi solą drogową - 300 godzin 1.5. REJON NR 5 PANIOWY - BOROWA WIEŚ Drogi : Pętla autobusowa przy ul. Przelotowej, Borowa, Buczka, Ciasna, Czarnieckiego, Dąbrowa, Gołębia, Kukułcza, Malinowa, Graniczna, Grzybowa, Kąty, Łęgowa, Magnolii, Mała, Piaskowa, Piwna, Polna, Równoległa, Solna, Starokościelna, Strażacka, Tulipanów, Ziołowa, Zrębowa, Zgody, Szymankiewicza, Żurawia odśnieżanie dróg oraz zwalczanie gołoledzi solą drogową - 250 godzin 1.6. REJON NR 6 MOKRE Drogi: Botaniczna, Chabrów, Na Stoku, Kręta, Miodowa, Podgórna, Krucza, Ogrodowa, Pszczela, Jeżynowa, Maków, Jabłoni, Fitelberga, Wierzbowa, Jaskółcza, Zamkowa, 22 Lipca, Źródlana, Rusinów, Zagrodowa, Langego odśnieżanie dróg oraz zwalczanie gołoledzi solą drogową - 250 godzin 1.7. REJON NR 7 BUJAKÓW Drogi pierwszej kolejności odśnieżania: ul. Sosnowa, Kolonia Huta Drogi drugiej kolejności odśnieżania: ul. Radosna, Szkolna, Wolnego, Spółdzielcza, Starych Młynów, Marzankowice, Myśliwska, Sośnia Góra, Zbożowa, Akacjowa, Cedrowa, Cyprysów, Hutnicza, Olchowa, Kalinowa, równoległa do Ks. Górka ( od OSP do Korfantego) odśnieżanie dróg oraz zwalczanie gołoledzi solą drogową - 300 godzin 1.8. REJON NR 8 - DROGI I PLACE BĘDĄCE W ZASOBACH ZGL ul. Górnicza, os. Mickiewicza, os. Grunwaldzkie, os. Norwida, ul. Stara Droga, ul. Bluszcza, ul. Młyńska, ul. Podleska, ul. Żwirki i Wigury, ul. Św. Wojciecha, ul. Rajcy, ul. Rymera odśnieżanie dróg oraz zwalczanie gołoledzi solą drogową - 250 godzin 1.9. REJON NR 9 - MECHANICZNE ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW: ul. Św. Wojciecha, Pszczyńska, Prusa, Miarki, Górnicza, Musioła, Bluszcza, Żwirki i Wigury, Towarowa, alejki i chodniki na terenie Zabytkowego Parku Małe i Duże Planty Mechaniczne odśnieżanie chodników - 220 godzin. 2. Zamawiający zabezpieczy potrzebne materiały do zwalczania gołoledzi na terenie Bazy Zakładu Usług Komunalnych przy ul. Dzieńdziela 44 w Mikołowie. Wykonawcy będą je odbierać we własnym zakresie w miarę potrzeb, załadunek leży po stronie Zamawiającego. 3. Zakres godzinowy zamówienia będzie określany przez Dyspozytorów Akcji zima w zależności od panujących warunków atmosferycznych. 4. Zamawiający ma prawo wyposażyć najmowany sprzęt w rejestratory pracy sprzętu z modułem GPS. Koszty związane z instalacją rejestratorów ponosi Zamawiający. 5. Zamawiający zakłada możliwość szczegółowego wskazania zakresu usługi w poszczególnych rejonach. Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) przystąpienie do odśnieżania wraz z posypywaniem po wezwaniu Dyspozytora Akcji zima przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu; b) gotowość do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontakt telefoniczny oraz mailowy do i od Zamawiającego. Wykonawca przedstawi osoby do kontaktu telefonicznego w celu zapewnienia pełnej dyspozycyjności; c) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego; d) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w pozostałych postanowieniach SIWZ, w szczególności w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr do SIWZ; e) każdorazowe rozpoczęcie usługi odśnieżania lub zwalczanie gołoledzi nastąpi wyłącznie na polecenie osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją robót z ramienia Zamawiającego, wymienionych w zawartej umowie (telefoniczne lub mailem) określające miejsce oraz zakres usługi. Wykonawca będzie zobowiązany rozpocząć realizację usługi niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu przedziału czasowego wskazanego w ofercie, jednak nie później jak 1,5 godziny od momentu wezwania. W przypadku potrzeby załadowania materiału sypkiego na terenie Bazy ZUK czas reakcji liczony będzie od momentu wjazdu na teren Bazy. f) likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg, a przede wszystkim na odcinkach decydujących o bezpieczeństwie ruchu- niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Zamawiającego; g) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odśnieżając drogi równocześnie je posypywał jeżeli istnieje potrzeba posypania; h) wykaz ulic objętych zimowym utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji. 7. Zasady odbioru prac zimowych: Wykonawca wykonuje usługę na wyraźne polecenie przedstawiciela Zamawiającego oraz każdorazowo zgłasza przeprowadzoną akcję wraz z podaniem liczby godzin wykonanej pracy. Dyspozytor Akcji zima dokona weryfikacji przepracowanych godzin na podstawie odczytu z urządzeń GPS. 8. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonania usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. maksymalne liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną bądź kilka części zamówienia. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem dla każdej części oddzielnie. Niedopuszczalne jest dysponowaniem tym samym sprzętem w różnych rejonach - akcja zima musi być prowadzona w sposób sprawny - równocześnie w każdym Rejonie. 10. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 90.62.00.00 - 9 - Usługi odśnieżania 7.63.00.0 - 2 - Usługi usuwania oblodzeń. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji lokalnej terenu zapewnia rzetelne przygotowanie oferty wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: rejon nr 1 CENTRUM I
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT34800.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
USŁUGI TRANSPORTOWE KAROL BOJDOŁ,  wojtek_bojdol@interia.pl,  UL. GÓRNICZA 11,  43-190,  MIKOŁÓW,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37584
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37584
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37584
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: REJON NR 1 - CENTRUM 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT38000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
USŁUGI TRANSPORTOWE MARCIN BOJDOŁ,  wojtek_bojdol@interia.pl,  UL. GÓRNICZA 11,  43-190,  MIKOLOW,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41040
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41040
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: REJON NR 3 GRONIE - GNIOTEK
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT26100
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TRANSPORT CIĘŻAROWY I ROBOTY ZIEMNE ADRIAN ROJ,  rojtrans@wp.pl,  UL. GOSTYŃSKA 18,  43-170,  ŁAZISKA GÓRNE,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28188
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28188
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29160
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: REJON 4 - sMIŁOWICE - GOJ
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
ART. 93 UST. 1 PKT. 1 - NIE ZŁOŻONO ŻADNEJ OFERTY NIEPODLEGAJĄCEJ ODRZUCENIU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: REJON 5 - PANIOWY - BOROWA WIEŚ
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT27082.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BLINK POLSKA SP. Z O.O,  j.ratka@blink-polska.pl,  UL. DOBREGO UROBKU 35,  40-810,  KATOWICE,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29249,10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29249.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42930
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: rejon 6 - mokre
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT23250
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FIRMA GRUSZCZYK ANDRZEJ GRUSZCZYK,  biuro@firma-gruszczyk.pl,  UL. PODLESKA 19,  43-190,  MIKOŁÓW,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25110
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25110
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33750
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7   NAZWA: REJON 7 - BUJKAÓW
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT32499
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BLINK POLSKA SP.ZO.O,  j.ratka@blink-polska.pl,  UL. DOBREGO UROBKU 35,  40-810,  KATOWICE,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35098,92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35098.92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39528
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 8   NAZWA: REJON 8 - DROGI I PLACE BĘDĄCE W ZASOBACH ZGL
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21250
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ALG ANDRZEJ GASZ,  andrzej.gasz@gmail.com,  UL. PSZCZYŃSKA 280,  43-176,  GOSTYŃ,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22950,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22950,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22950
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 9   NAZWA: REJON 9-MECHANICZNE ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11330
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
USŁUGI TRANSPORTOWE KAROL BOJDOŁ,  wojtek_bojdol@interia.pl,  UL. GÓRNICZ 11,  43-190,  MIKOŁÓW,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12236,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12236,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12236.40
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.