Ogłoszenie z dnia 2012-10-02
Czarnków: umowa zlecenia
Numer ogłoszenia: 376820 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Czarnków, ul. Pocztowa 4, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 67 2539500, faks 67 2539501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: umowa zlecenia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: umowa zlecenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.62.10.00 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu biurowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Posadna, Romanowo Dolne 86, 64-700 Czarnków, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 950,00
Oferta z najniższą ceną: 950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 950,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym usługa pozyskiwania personelu biurowego o kodzie PCV 79621000-3 jest usługą niepriorytetową co oznacza, że do tego rodzaju usług ma zastosowanie art. 5 Pzp. Zgodnie z art. 5 ust. 1a Pzp do zamówień o charakterze niepriorytetowym Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub zamówienia z wolnej ręki. Wybór jednego z powyższych trybów jest uzasadniony w myśl art. 5 ust. 1a Pzp, gdyż w analizowanym przypadku zachodzą następujące okoliczności: - może dojść do poniesienia strat w mieniu publicznym, - uniemożliwienie terminowej realizacji zadania, co stanowi przesłankę wyboru trybu z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a Pzp. W celu wszczęcia postępowania egzekucyjnego organ egzekucyjny winien posiadać prawidłową i aktualną bazę danych, czyli wprowadzone do systemu Egapoltax, Poltax i BA tytuły wykonawcze przekazane przez wierzycieli oraz inne dokumenty zawierające iformacje umożliwiające prawidłowe przeprowadzenie postępowania. Nieaktualna i niekompletna baza danych zawarta w systemie informatycznym uniemożliwia wszczęcie i prowadzenie postępowań egzekucyjnych, co przełoży się na poniesienie strat w mieniu publicznym. Każde zadanie nałożone na urzędy skarbowe należy wykonać w ściśle określonym terminie. Termin realizacji zadania kontrolowany jest poprzez sporządzanie sprawozdań oraz za pomocą mierników opracowanych przez jednostkę nadrzędną. Zatrudnienie dodatkowej osób pozwoli na bieżące ewidencjonowanie dokumentów w systemie komputerowym i w wyniku tego szybsze przekazywanie informacji o posiadanych źródłach dochodów i informacji na temat podatników i płatników osób posiadających zaległości podatkowe do Działu Egzekucji Administracyjnej. Ponadto niezbędne dane będą na bieżąco uwidocznione w systemie komputerowym, co umożliwi Działowi Egzekucji Administracyjnej w stosunku do dłużnika szybciej i skuteczniej podejmować działania windykacyjne. Zwiększenie zatrudnienia umożliwi także na bezzwłoczne przygotowywanie dokumentów i zbieranie informacji niezbędnych przy prowadzeniu egzekucji administracyjnej. W związku z powyższym zatrudnionym osobom zostaną powierzone zadania polegające na wprowadzaniu danych do bazy komputerowej. VAT-24 - udostępni informację na temat posiadanych środków transportu przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków; zaświadczenie-VAT - 25 - udostępni informację na temat posiadanych środków transportu przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków; VAT-7 udostępni informację na temat posiadanych środków trwałych przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków; PIT-11 - udostępni informację na temat miejsca zatrudnienia (płatnika) celem zajęcia wynagrodzenia; PCC-3 - udostępni informację na temat posiadanych środków transportu oraz innych rzeczy przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków; PCC3/A - udostępni informacje na temat stron transakcji dotyczących posiadanych środków transportu oraz innych rzeczy przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia tych środków; Tytuły wykonawcze - służą bezpośrednio działaniom egzekucyjnym; VZM-1 z załącznikami - udostępni informację w zakresie kont bankowych podatnika; Akty notarialne - udostępnią informację na temat posiadanych środków transportu oraz innych rzeczy i nieruchomości przez podatników celem ewentualnego dokonania zajęcia na tych środkach lub nieruchomościach; Udzielone pełnomocnictwa - umożliwi prowadzenie korespondencji i egzekucji wygaszaczy dot. decyzji ratalnych - informacja do podjęcia czynności egzekucyjnych; Informacja dot. uzyskiwanych przychodów z umów najmu - udostępni informację o źródłach dochodu i umożliwi zajęcie tych wierzytelności w przypadku posiadania zaległości; Otwieranie obowiązku dla dokumentu VZM - udostępni informację w zakresie kont bankowych podatnika; Obsługa INF-1 dot. zmiany właściwości urzędu podatnika poprzez zamknięcie i otwarcie obowiązków podatkowych - informacja do aktualizacji prowadzenia egzekucji z tytułów wykonawczych; Zakładanie kart zgonu podatnika i aktualizacja danych ewidencyjnych poprzez zamknięcie obowiązków podatkowych, wyrejestrowanie podatnika - informacja do aktualizacji prowadzenia egzekucji z tytułów wykonawczych. Biorąc pod uwagę istniejący stan faktyczny oraz konieczność dalszego prawidłowego funkcjonowania tut. Urzędu, należy uznać, że zostały spełnione przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podst. w/w art. Pzp. Zdaniem Zamawiającego zastosowanie powyższego trybu nie spowoduje naruszenia zasady uczciwej konkurencji.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Dostawa paliw płynnych do środków transportowych i sprzętowych Zarządu Dróg Powiatowych w Czarnkowie w latach 2025-2028
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY MIASTA CZARNKÓW
- INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH I POMP CIEPŁA - II ETAP
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- Świadczenie usług dożywiania rodzin na terenie Gminy Miasto Czarnków od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
więcej: przetargi w Czarnkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.