Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-22
Częstochowa: Wybór personelu zarządzającego projektem pod tytułem Z dobrym zawodem w lepszą przyszłość
Numer ogłoszenia: 376824 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Bolesława Prusa , ul. B. Prusa 20, 42-207 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 366 11 21, faks 34 366 11 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsprus.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór personelu zarządzającego projektem pod tytułem Z dobrym zawodem w lepszą przyszłość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu zarządzającego projektem pod nazwą Z dobrym zawodem w lepszą przyszłość współfinansowanym ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach,Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjnośći i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt ma na celu zwiększenie dostępu uczniów szkół zawodowych do zajęć pozalekcyjnych - dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb pracodawców, nawiązanie aktywnej współpracy między szkołami a pracodawcami, zmniejszenie zjawiska wewnetrzego podziału uczniów, zwiększenie zainteresowania szkolnictwem zawodowym wśród kobiet. Przedmiot zamówienia obejmuje wybór: 1. kierownika projektu - umowa cywilno - prawna - 80 h/m-c, 2. asystenta projektu - umowa cywilno - prawna - 80 h/m-c, 3. specjalisty d/s rekrutacji, kontaktów z uczestnikami, promocji i informacji o projekcie - umowa o pracę pełny etat, 4. specjalisty d/s zarządzania budżetem projektu - umowa o pracę pełny etat, 5. specjalisty d/s monitoringu, ewaluacji oraz PEFS - umowa cywilno - prawna- 80 h/m-c, 6. eksperta d/s metodyczno - dydaktycznych - umowa cywilno - prawna - 80 h/m-c, 7. 5-ciu koordynatorów szkolnych - umowa cywilno - prawna - 60 h/m-c.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.21.11.00 - Usługi księgowania 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczacego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. W zakresie dotyczącym: 1. kierownika projektu- wyższe wykształcenie, doświadczenie zawodowe, kierowanie conajmniej jednym projektem w ramach Działania 9.2; 2. asystenta projektu - wyższe wykształcenie, doświadczenie zawodowe, współpraca w realizacji conajmniej jednego projektu w ramach Działania 9.2; 3. specjalisty d/s rekrutacji, kontaktów z uczestnikami, promocji i informacji o projekcie - wyższe wykształcenie, doświadczenie zawodowe, współpraca w realizacji conajmniej jednego projektu w ramach Działania 9.2; 4. specjalisty d/s zarządzania budżetem projektu - wyższe wykształcenie, doświadczenie zawodowe, współpraca w realizacji conajmniej jednego projektu w ramach Działania 9.2; 5. specjalisty d/s monitoringu, ewaluacji oraz PEFS - wyższe wykształcenie, doświadczenie zawodowe, współpraca w realizacji conajmniej jednego projektu w ramach Działania 9.2; 6. eksperta d/s metodyczno - dydaktycznych - nauczyciel dyplomowany, doświadczenie zawodowe, współpraca w realizacji conajmniej jednego projektu w ramach Działania 9.2; 7. koordynator szkolny - nauczyciel dyplomowany, doświadczenie zawodowe, współpraca w realizacji conajmniej jednego projektu w ramach Działania 9.2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga dokumentowania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30.0
- 2 - Doświadczenie zawodowe, współpraca w realizacji conajmniej jednego projektu w ramach działania 9.2 - 70.0
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsprus.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Bolesława Prusa
ul. Bolesława Prusa 20
42-207 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 14:00, miejsce: Zespół Szkół im. Bolesława Prusa ul. Bolesława Prusa 20 42-207 Częstochowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 7 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Zakup 1 sztuki samochodu ciężarowego wywrotki dla PZD w Częstochowie.
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Częstochowie
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na terenie Gminy Miasta Częstochowy
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców 2 części do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej dotyczącej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w zakresie zaburzeń psychicznych.
- Usługa związana z zarzadzaniem projektem pn. "Nowoczesny zawodowiec - szansą na przyszłość"
- Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w miejscowości Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- "Zarządzanie Targowiskiem Miejskim w Strzelcach Opolskich w 2025 r.".
- Usługa związaną z zarzadzaniem projektem pn.: "Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu"
więcej: Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.