Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-02
Opole: Parkowanie pojazdów (i innych przedmiotów - części samochodowych)
zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję
Numer ogłoszenia: 376862 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Parkowanie pojazdów (i innych przedmiotów - części samochodowych) zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych (tj. przez poszczególne jednostki organizacyjne Policji województwa opolskiego), na warunkach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca potwierdzi, iż dysponuje parkingiem o następujących cechach: a. Brama wjazdowa na teren parkingu będzie zamykana i oznaczona tablicą PARKING STRZEŻONY, b. Teren parkingu będzie fizycznie ogrodzony w wysokości min. 1,7 m od poziomu gruntu ogrodzeniem utrudniającym przedostanie się z zewnątrz na teren parkingu np. siatką metalową, c. Teren parkingu będzie strzeżony całodobowo przez 7 dni w tygodniu, d.Teren parkingu ma powierzchnię umożliwiającą manewrowanie pojazdem holowanym o DMC powyżej 3,5 t, nawierzchnię utwardzoną również w miejscu przeznaczonym pod parkowane pojazdy, e. Na terenie parkingu będzie stale zarezerwowane dla Policji minimum 10 stanowisk postojowych o wymiarach co najmniej szerokość 2,3 m i długość 5 m, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690), przylegających do siebie dłuższym bokiem
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje parkingiem, spełniającym wymagania określone w punkcie III.3.1 niniejszego ogłoszenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP, w stosunku do treści oferty. Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Warunki zmiany: a) zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, b) zmiana cen jednostkowych usług w przypadku: urzędowej zmiany stawki podatku VAT, c) w przypadku braku środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia w formie aneksu do umowy ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części usług
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 204 Sekretariat Wydziału Komunikacji Społecznej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Parkowanie pojazdów zlecane przez KMP w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych zlecane przez KMP w Opolu w planowanej ilości 4000 miejsco - dób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Parkowanie pojazdów zlecane przez KPP w Brzegu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych zlecane przez KPP w Brzegu w planowanej ilości 600 miejsco - dób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Parkowanie pojazdów zlecane przez KPP w Głubczycach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych zlecane przez KPP w Głubczycach w planowanej ilości 600 miejsco - dób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Parkowanie pojazdów zlecane przez KPP w Kędzierzynie - Kożlu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych zlecane przez KPP w Kędzierzynie - Koźlu w planowanej ilości 2000 miejsco - dób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Parkowanie pojazdów zlecane przez KPP w Kluczborku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych zlecane przez KPP w Kluczborku w planowanej ilości 600 miejsco - dób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Parkowanie pojazdów zlecane przez KPP w Krapkowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych zlecane przez KPP w Krapkowicach w planowanej ilości 600 miejsco - dób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Parkowanie pojazdów zlecane przez KPP w Namysłowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych zlecane przez KPP w Namysłowie w planowanej ilości 400 miejsco - dób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Parkowanie pojazdów zlecane przez KPP w Nysie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych zlecane przez KPP w Nysie w planowanej ilości 600 miejsco - dób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Parkowanie pojazdów zlecane przez KPP w Oleśnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych zlecane przez KPP w Oleśnie w planowanej ilości 800 miejsco - dób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Parkowanie pojazdów zlecane przez KPP w Prudniku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych zlecane przez KPP w Prudniku w planowanej ilości 400 miejsco - dób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Parkowanie pojazdów zlecane przez KPP w Strzelcach Opolskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest parkowanie pojazdów oraz przechowywanie, a także zabezpieczanie pojazdów i mienia - części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych zlecane przez KPP w Strzelcach Opolskich w planowanej ilości 800 miejsco - dób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Kompleksowe opracowanie, produkcja i montaż filmów o tematyce kulinarnej pn. "Opolska Kuchnia Tradycyjna - przepis na lokalny rozwój"
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania biurowego
- Budowa edukacyjnych placów zabaw o tematyce związanej z gospodarką o obiegu zamkniętym w publicznych szkołach podstawowych i przedszkolach miasta Opola w trybie realizacji "zaprojektuj-wybuduj".
- Zadanie nr 5 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Kluczbork
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zadanie nr 5 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Kluczbork
- Zadanie nr 7 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Namysłów
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości, na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
więcej: Usługi parkingowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.