eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiszniceUsługi wsparcia technicznego i doradztwa przy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Wisznice: Usługi wsparcia technicznego i doradztwa przy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków
Numer ogłoszenia: 37690 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wisznice , ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, tel. 083 3782102, faks 083 3782039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wsparcia technicznego i doradztwa przy realizacji inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. niezależną ocenę specyfikacji technicznej jako załącznika do dokumentów przetargowych obejmujących modernizację i rozbudowę oczyszczalni ścieków, 2. wsparcie techniczne podczas realizacji inwestycji, 3. udział w rozruchu technologicznym zmodernizowanej oczyszczalni ścieków, 4. ocena działania zmodernizowanej oczyszczalni ścieków, 5. przygotowanie wytycznych dotyczących eksploatacji oczyszczalni oraz optymalizacji procesów oczyszczania ścieków, 6. przeszkolenie personelu technicznego zmodernizowanej oczyszczalni ścieków w zakresie obsługi urządzeń i procesów technologicznych, 7. uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym zmodernizowanej oczyszczalni ścieków..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 90.49.20.00 - Usługi doradcze w zakresie uzdatniania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 8 000,- zł. (słownie: osiem tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 pzp, oraz nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./, a w szczególności spełnianie następujących wymagań: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia): 2.1. dysponowanie minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. ze znajomością technologii oczyszczania ścieków, posiadającą wykształcenie wyższe oraz uprawnienia bez ograniczeń do projektowania i kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych (lub uprawnienia równoznaczne wydane na podstawie obowiązujących przepisów na dzień wydania uprawnień) i minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie nadzoru nad eksploatacją oczyszczalni ścieków, w tym doświadczenie w zakresie biologicznego oczyszczania ścieków w reaktorach typu SBR pracujących metodą wielofazowego osadu czynnego oraz zagęszczania, odwadniania i higienizacji osadu nadmiernego, 2.2. posiadanie międzynarodowego doświadczenia w wykonaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług doradztwa technicznego lub co najmniej dwóch kontraktów, w tym jeden kontrakt lub usługa w Polsce i jeden kontrakt lub usługa w innym kraju, na: a) rozruch technologiczny oczyszczalni ścieków lub b) optymalizację procesów technologicznych oczyszczalni ścieków, przy czym przepustowość oczyszczalni, o której mowa w punktach a i b, nie może być mniejsza niż 200 m3/dobę. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 300.000,00 zł, 3.2. dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, 4. Nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone w celu udokumentowania spełnienia powyższych warunków, wg formuły . W przypadku gdy liczba złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu wg następujących zasad: - każda kolejna usługa lub kontrakt ponad wymagane minimum, zrealizowane w Polsce, określone w pkt. 2.2 - 5 pkt. - każda kolejna usługa lub kontrakt ponad wymagane minimum, zrealizowane w innym kraju, określone w pkt. 2.2 - 10 pkt. - każde kolejne 200.000 zł zdolności kredytowej lub środków na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - 1 pkt., - każde kolejne 100.000 zł wartości polisy OC - 1 pkt..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: I. 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity) /Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm./. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu formalnych i merytorycznych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli zaistnieje taka sytuacja. 6. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie CV, kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej do projektowania i kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych) oraz doświadczenie w zakresie nadzoru nad eksploatacją oczyszczalni ścieków, w tym doświadczenie w zakresie biologicznego oczyszczania ścieków w reaktorach typu SBR. 7. Wykaz wykonanych (zarówno w Polsce jak i w innych krajach) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkich usług doradztwa technicznego lub/i wszystkich kontraktów na: a) rozruch technologiczny oczyszczalni ścieków lub b) optymalizację procesów technologicznych oczyszczalni ścieków przy czym przepustowość oczyszczalni o której mowa w punktach a i b nie może być mniejsza niż 200 m3/dobę. Wykaz powinien zawierać następujące dane: pełna nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, krótki opis przedmiotu zamówienia oraz cenę zamówienia, termin zrealizowania zamówienia, oraz dołączoną opinię zamawiającego o wykonanym przedmiocie zamówienia. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 300 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż kwota 100 000 zł. II. 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1/ dokumenty wymagane w pkt. I.2. i I.3. winien złożyć każdy członek konsorcjum, 2/ oświadczenie z pkt. I.1. powinien złożyć każdy z członków konsorcjum lub łącznie wszyscy członkowie, 3/ pozostałe wymagane dokumenty winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 2. Jeżeli wniosek składa Konsorcjum firm należy do niej dołączyć list intencyjny Konsorcjum. 3. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby list intencyjny Konsorcjum: 1/ upoważniał jednego z członków Konsorcjum (głównego partnera) jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z wnioskiem, ofertą oraz umową, 2/ stwierdzał, że partnerzy Konsorcjum będą odpowiadać solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania -/zostanie zawarta umowa Konsorcjum na czas trwania kontraktu. 3. W przypadku, gdy Wykonawca uczestniczy w więcej niż w jednym wniosku, za wyjątkiem podwykonawców, wnioski takiego wykonawcy zostaną odrzucone. III. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w punkcie I.2. i I.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku), 2/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku), 3/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku). 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia przekazana zostanie Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznice, ul. Rynek 35, 21 -580 Wisznice, pok. nr 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.