Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-11
Karczew: ZP.271.2.2016 Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew i Jednostek Organizacyjnych podległych Gminie - część I oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych - część II, w okresie 18 miesięcy
Numer ogłoszenia: 37691 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew , ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 22 7806516, 780 76 41, faks 22 7806536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.2.2016 Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew i Jednostek Organizacyjnych podległych Gminie - część I oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych - część II, w okresie 18 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew i Jednostek Organizacyjnych podległych Gminie - część I oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych - część II, w okresie 18 miesięcy, według podziału: część I - Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew i Jednostek Organizacyjnych podległych Gminie, w okresie 18 miesięcy - do łącznie 47 punktów poboru; część II - Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew na potrzeby oświetlenia dróg gminnych, w okresie 18 miesięcy - do łącznie 100 punktów poboru. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp. Sprzedaż energii elektrycznej powinna się odbywać na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; część I: 2.300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych i 00/100); część II: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych i 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Szczegółowe zapisy dotyczące wadium zostały określone w punkcie 12 SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca składając ofertę wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dołączonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.1) ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymogów określonych w SIWZ przez Wykonawców występujących wspólnie będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów, z zastrzeżeniem, że uprawnienie o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia [odpowiednio punkcie 6.1. pkt 1) i 7.1.2. SIWZ (aktualna koncesja)] musi posiadać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć samodzielnie dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia, w pkt III.4.4) ogłoszenia (i odpowiednio wskazane w punktach: 7.2.1., 7.2.2., 7.2.3. SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy dopuszczalna jest w szczególnie uzasadnionych przypadkach na warunkach ściśle określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w Istotnych Postanowieniach Umowy załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.karczew.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Karczew - Urząd Miejski w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew [forma pisemna, na wniosek - za opłatą 9,00 zł (słownie: dziewięć złotych i 00/100)].
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Gmina Karczew - Urząd Miejski w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.karczew.pl/public/ (w zakładce zamówienia publiczne, przetargi). Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania odpowiedzi, modyfikacje SIWZ. Znak postępowania: ZP.271.2.2016. 4.Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest p. Marzena Skwara - tel.: (22) 780-65-88, lub 780-65-16 wew. 136, fax (22) 780-65-88, e-mail: m.skwara@karczew.pl. 5.Ofertę należy pod rygorem nieważności złożyć w formie pisemnej. 6. Na ofertę składają się następujące dokumenty: wypełniony i podpisany formularz Oferta, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu, o których mowa w punkcie 7 SIWZ; wypełniony i podpisany Formularz cenowy - kalkulacja ceny oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ - dla części I, i/lub wypełniony i podpisany Formularz cenowy - kalkulacja ceny oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ - dla części II; pełnomocnictwo(a) jeśli dotyczy; dowód wniesienia wadium.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew i Jednostek Organizacyjnych podległych Gminie, w okresie 18 miesięcy - do łącznie 47 punktów poboru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew i Jednostek Organizacyjnych podległych Gminie, w okresie 18 miesięcy - do łącznie 47 punktów poboru, o łącznym szacowanym wolumenie około 1 172 949 kWh. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, znajduje się w: Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - dla części I, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Dokument zawiera m. in.: wykaz szesnastu (16) Jednostek Organizacyjnych objętych postępowaniem i przyporządkowanych im punktów poboru energii elektrycznej, ich adresy, taryfy/strefy, numery liczników, nr obowiązujących umów dystrybucyjnych. Po zawarciu umowy stanowił on będzie załącznik Nr 2 do Umowy; Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy (pełnomocnictwo) - załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew na potrzeby oświetlenia dróg gminnych, w okresie 18 miesięcy - do łącznie 100 punktów poboru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew na potrzeby oświetlenia dróg gminnych, w okresie 18 miesięcy - do łącznie 100 punktów poboru, o łącznym szacowanym wolumenie około 1 181 295 kWh. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, znajduje się w: Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - dla części II, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Dokument zawiera m. in.: wykaz punktów poboru energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg gminnych - ich adresy, taryfę/strefy, numery liczników, nr obowiązujących umów dystrybucyjnych. Po zawarciu umowy stanowił on będzie załącznik Nr 2 do Umowy; Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy (pełnomocnictwo) - załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa i przesyłanie energii cieplnej do budynku SZRM przy ul. Marszałkowskiej 77/79 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.