eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewZP.271.2.2016 Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew i Jednostek Organizacyjnych podległych Gminie - część I oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych - część II, w okresie 18 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-11

Karczew: ZP.271.2.2016 Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew i Jednostek Organizacyjnych podległych Gminie - część I oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych - część II, w okresie 18 miesięcy
Numer ogłoszenia: 37691 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew , ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 22 7806516, 780 76 41, faks 22 7806536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.2.2016 Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew i Jednostek Organizacyjnych podległych Gminie - część I oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych - część II, w okresie 18 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew i Jednostek Organizacyjnych podległych Gminie - część I oraz na potrzeby oświetlenia dróg gminnych - część II, w okresie 18 miesięcy, według podziału: część I - Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew i Jednostek Organizacyjnych podległych Gminie, w okresie 18 miesięcy - do łącznie 47 punktów poboru; część II - Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew na potrzeby oświetlenia dróg gminnych, w okresie 18 miesięcy - do łącznie 100 punktów poboru. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Pzp. Sprzedaż energii elektrycznej powinna się odbywać na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; część I: 2.300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych i 00/100); część II: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych i 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Szczegółowe zapisy dotyczące wadium zostały określone w punkcie 12 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca składając ofertę wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dołączonych dokumentów wg kryterium spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.1) ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wymogów określonych w SIWZ przez Wykonawców występujących wspólnie będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów, z zastrzeżeniem, że uprawnienie o którym mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia [odpowiednio punkcie 6.1. pkt 1) i 7.1.2. SIWZ (aktualna koncesja)] musi posiadać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć samodzielnie dokumenty wymienione w pkt III.4.2) ogłoszenia, w pkt III.4.4) ogłoszenia (i odpowiednio wskazane w punktach: 7.2.1., 7.2.2., 7.2.3. SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy dopuszczalna jest w szczególnie uzasadnionych przypadkach na warunkach ściśle określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w Istotnych Postanowieniach Umowy załącznik nr 8 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.karczew.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Karczew - Urząd Miejski w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew [forma pisemna, na wniosek - za opłatą 9,00 zł (słownie: dziewięć złotych i 00/100)].

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Gmina Karczew - Urząd Miejski w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.karczew.pl/public/ (w zakładce zamówienia publiczne, przetargi). Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania odpowiedzi, modyfikacje SIWZ. Znak postępowania: ZP.271.2.2016. 4.Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest p. Marzena Skwara - tel.: (22) 780-65-88, lub 780-65-16 wew. 136, fax (22) 780-65-88, e-mail: m.skwara@karczew.pl. 5.Ofertę należy pod rygorem nieważności złożyć w formie pisemnej. 6. Na ofertę składają się następujące dokumenty: wypełniony i podpisany formularz Oferta, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu, o których mowa w punkcie 7 SIWZ; wypełniony i podpisany Formularz cenowy - kalkulacja ceny oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ - dla części I, i/lub wypełniony i podpisany Formularz cenowy - kalkulacja ceny oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ - dla części II; pełnomocnictwo(a) jeśli dotyczy; dowód wniesienia wadium.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew i Jednostek Organizacyjnych podległych Gminie, w okresie 18 miesięcy - do łącznie 47 punktów poboru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew i Jednostek Organizacyjnych podległych Gminie, w okresie 18 miesięcy - do łącznie 47 punktów poboru, o łącznym szacowanym wolumenie około 1 172 949 kWh. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, znajduje się w: Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - dla części I, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Dokument zawiera m. in.: wykaz szesnastu (16) Jednostek Organizacyjnych objętych postępowaniem i przyporządkowanych im punktów poboru energii elektrycznej, ich adresy, taryfy/strefy, numery liczników, nr obowiązujących umów dystrybucyjnych. Po zawarciu umowy stanowił on będzie załącznik Nr 2 do Umowy; Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy (pełnomocnictwo) - załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew na potrzeby oświetlenia dróg gminnych, w okresie 18 miesięcy - do łącznie 100 punktów poboru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż energii elektrycznej dla Gminy Karczew na potrzeby oświetlenia dróg gminnych, w okresie 18 miesięcy - do łącznie 100 punktów poboru, o łącznym szacowanym wolumenie około 1 181 295 kWh. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, znajduje się w: Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - dla części II, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Dokument zawiera m. in.: wykaz punktów poboru energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg gminnych - ich adresy, taryfę/strefy, numery liczników, nr obowiązujących umów dystrybucyjnych. Po zawarciu umowy stanowił on będzie załącznik Nr 2 do Umowy; Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy (pełnomocnictwo) - załącznik nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.