To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376926 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Warszawa: Zakup biletów lotniczych w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 358189-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Krajowa, krajowy numer identyfikacyjny
363918998, ul.
ul. Rakowiecka
26/30,
02-528
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 12 51 390, faks
22 12 51 313, e-mail
Marcin.Duchnowicz@pk.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pk.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup biletów lotniczych w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PK XF 292.16.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rezerwacji połączeń lotniczych oraz sprzedaż biletów lotniczych na przewozy pasażerskie na trasach krajowych i zagranicznych w klasie business i/ lub klasie ekonomicznej na potrzeby służbowych wyjazdów pracowników Prokuratury Krajowej wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego. 2. Rezerwacje i kupno biletów realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje największą ilość rezerwacji biletów lotniczych na przeloty na trasach europejskich i krajowych oraz sporadyczne rezerwacje biletów na przeloty na trasach pozaeuropejskich. 3. Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień przez cały okres trwania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będących przedmiotem umowy spełniających standardy IATA Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego. 5. W ramach świadczenia usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wyszukiwania na danej trasie i w danym terminie optymalnego połączenia pod względem ceny, czasu oczekiwania na przesiadkę, czasu trwania całej podróży oraz dogodności połączeń przy zachowaniu najwyższego komfortu podróży, a następnie przedstawienie Zamawiającemu co najmniej trzech wariantów przelotu na zamawianej trasie (o ile istnieją) ze szczegółowo opisanym planem podróży oraz wszystkimi warunkami przelotu celem umożliwienia Zamawiającemu wyboru najkorzystniejszego wariantu. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić faksem lub drogą mailową Zamawiającemu wariantowe przeloty w dniu złożenia zamówienia na rezerwację w terminie do 1 jednej godziny od otrzymania zamówienia; 2) przekazania Zamawiającemu faksem lub drogą mailową potwierdzenia rezerwacji zawierającej ostateczną datę wykupu biletu oraz cenę biletu w terminie do 1 godziny od chwili przekazania przez Zamawiającego informacji o wyborze wariantu lotu, o którym mowa w pkt 1. Wykonawca będzie informował Zamawiającego faxem lub drogą mailową o zbliżających się terminach wykupu biletów oraz możliwości wykupienia biletu w niższej cenie; 3) wystawienia i przekazania /przesłania na wskazane adresy mailowe Zamawiającego biletu lotniczego w terminie do 1 godziny od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. Wystawiony bilet lotniczy będzie zawierał wszelkie informacje o warunkach podróży oraz cenę i będzie tożsamy z przekazaną rezerwacją, za wyjątkiem sytuacji, gdy cena za bilet w trakcie oczekiwania na wystawienie ulegnie zmianie na niższą, tj. korzystniejszą dla Zamawiającego; 4) bilety elektroniczne będą przekazywane Zamawiającemu bezpośrednio z terminalu Globalnego Systemu Dystrybucji GDS, użytkowanego przez Wykonawcę; 5) Wykonawca wskaże Zamawiającemu minimum dwie osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia; 6) wszystkie dane zawarte na biletach lotniczych dostarczanych przez Wykonawcę będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji GDS użytkowanego przez Wykonawcę. Zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletów wygenerowanych za pośrednictwem stosowanego GDS; 7) w sytuacjach nie dających się przewidzieć wcześniej Zamawiający może odwołać rezerwację, zmienić trasę, nazwisko oraz imię pasażera lub termin podróży, a także zwrócić bilet. O wszelkich zmianach Wykonawca zostanie powiadomiony niezwłocznie, w terminie możliwym na wprowadzenie przez Wykonawcę zmian. Jeżeli dokonane zmiany przełożą się na zmianę ceny biletu, Zamawiający zapłaci różnicę w cenie. W przypadku zwrotu biletu zwrot kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu biletu na podstawie faktury korygującej. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat manipulacyjnych oraz dodatkowych z tytułu odwołania lub zmiany rezerwacji; 8) Wykonawca podczas rezerwacji i wystawiania biletu zobowiązany jest do podania ceny w złotych polskich (PLN). Przeliczenie ceny na PLN, podanej w innej walucie, następuje wg średniego kursu NBP w danym dniu. Cena jednostkowa biletu ustalona będzie każdorazowo na podstawie taryfy przewoźnika z uwzględnieniem upustu przyznanego Zamawiającemu przez Wykonawcę; 9) Zamawiający będzie dokonywał rezerwacji, składania zamówień na bilety lotnicze, potwierdzania wykupu oraz anulowania i zwrotu biletów lotniczych telefonicznie, faksem lub drogą mailową - zgodnie z wyborem Zamawiającego. W zamówieniu Zamawiający jest zobowiązany podać: dane pasażera, docelową miejscowość, termin podróży oraz liczbę zamawianych biletów i klasę podróży; 10) Zamawiający zastrzega, iż wyloty oraz przyloty mogą następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zleceniu, z uwzględnieniem obowiązującego na danej trasie rozkładu lotów; 11) wyloty z Warszawy będą się odbywały z Lotniska Chopina; 12) bilet na trasie "tam i z powrotem" traktowany jest jako jeden bilet; 13) Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletu "w jedną stronę"; 14) Wykonawca zobowiązuje się do honorowania dotychczas zgromadzonych punktów przez Zamawiającego w programach partnerskich związanych z zakupem biletów lotniczych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
60400000-2
Dodatkowe kody CPV:
63512000-1,
63516000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT144230 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 146000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.