To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 376944 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Gorzów Wielkopolski: Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w dyspozycji Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim" - GO.SOP.016.24.16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348045 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim, krajowy numer identyfikacyjny
01034470800657, ul.
Franciszka Walczaka
25,
66-400
Gorzów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
(95)7822299, faks
(95)7822270, e-mail
ikolodziejczak@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w dyspozycji Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim" - GO.SOP.016.24.16
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GO.SOP.016.24.16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 do samochodów służbowych będących w dyspozycji Zamawiającego, na stacjach benzynowych Wykonawcy, na terenie całego kraju, w systemie bezgotówkowym na podstawie kart chipowych lub hybrydowych zwanych dalej kartami paliwowymi. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm. Paliwa będące przedmiotem dostawy muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Wymagane będzie zobowiązanie Wykonawcy do okazywania świadectwa jakości sprzedawanej benzyny na każde wezwanie Zamawiającego. 3. Szacunkowa ilość i asortyment będący przedmiotem dostawy: benzyna bezołowiowa: 34 litry. 4.Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości dostarczanego paliwa. 5. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego w wybranej stacji paliw Wykonawcy, w której możliwe jest realizowanie kart paliwowych. 6. Zamawiający dysponuje obecnie 13 samochodami służbowymi. Wykaz samochodów osobowych będzie stanowił załącznik do umowy. 7. Wykonawca wyda Zamawiającemu bezpłatnie 13 kart paliwowych oraz dodatkowe bezpłatne karty paliwowe w przypadku zakupu nowych samochodów. Duplikaty kart (zgubienie, kradzież, zniszczenie, zmiana danych Zamawiającego) wystawiane będą odpłatnie, według cen obowiązujących u Wykonawcy w dniu wydania. 8. Karty winny być zabezpieczone kodem dostępowym i umożliwiać niezwłoczne zablokowanie w przypadku kradzieży lub niewłaściwego użytkownika. 9. Każda transakcja za pomocą karty paliwowej musi być zatwierdzona przez kierowcę Zamawiającego poprzez wprowadzenie poufnego kodu PIN, a następnie potwierdzona dowodem sprzedaży sporządzonym przez Wykonawcę np. wydrukiem z kasy lub terminala. Kierowca Zamawiającego po stwierdzeniu prawidłowości danych w nim zawartych otrzyma jeden egzemplarz dowodu dokonania transakcji. 10. Zakupy paliw będą rozliczane nie częściej niż 2 razy w miesiącu za okresy od 1-go do 15- go i od 16-go do ostatniego dnia miesiąca, na podstawie wystawionej faktury VAT, zawierającej wszystkie transakcje rozliczanego okresu. 11. Płatności będą regulowane przez Zamawiającego na podstawie wystawionych dwukrotnie w miesiącu zbiorczych faktur, do których załącznikiem będzie raport przeprowadzonych transakcji zawierający następujące dane: data i czas przeprowadzenia transakcji, nr rejestracyjne samochodów, numery kart paliwowych, na które dokonano zakupu, ilość i cenę zakupionego paliwa, nr i miejscowość stacji paliw, na których przeprowadzono transakcje. 12. Większość dostaw będzie realizowana na stacjach benzynowych położonych najbliżej Zamawiającego. Wymagana jest możliwość tankowania na wszystkich stacjach benzynowych wykonawcy, w tym w szczególności w: Gorzowie Wielkopolskim, Zielonej Górze, Strzelcach Krajeńskich, Ośnie Lubuskim, Sulęcinie, Międzyrzeczu i Świebodzinie (wymóg posiadania stacji w tych miejscowościach). 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany numerów rejestracyjnych i ilości samochodów. 14. Szczegółowe wymogi i sposób wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09132100-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT129642.28 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 148 840,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.