eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilnozorganizowanie szkolenia w zakresie - Stylizacja paznokci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Mogilno: zorganizowanie szkolenia w zakresie - Stylizacja paznokci
Numer ogłoszenia: 376968 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie , ul. Obrońców Mogilna 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3151842, 3152194, faks 052 3151841.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie szkolenia w zakresie - Stylizacja paznokci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie szkolenia w zakresie - Stylizacja paznokci - dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. Urzędzie -współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Liczba godzin szkolenia: 60 w tym minimum 40 godzin zajęć praktycznych Przyjmuje się, że: 1 godzina zajęć teoretycznych równa się 60 minutom i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę liczącą 15 min 1 godzina zajęć praktycznych równa się 60 minutom bez przerwy Zajęcia na kursie powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, nie mniej niż 6 godzin zegarowych i nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie na osobę - Zamawiający wyraża zgodę na realizację zajęć również w soboty. Przeciętna liczba godzin w tygodniu nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych na osobę. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r., Nr 31, poz. 216. Program szkolenia powinien obejmować m.in. następującą tematykę: - budowa paznokcia, - czynniki zewnętrzne i wewnętrzne wpływające na kształt i wygląd paznokcia, - schorzenia płytki paznokciowej, - kosmetyki, materiały i narzędzia potrzebne do stylizacji paznokci, - zasady higieny i bezpieczeństwa pracy, - przygotowanie płytki paznokciowej do nałożenia akrylu i żelu, - techniki przedłużania paznokci metodą żelową i akrylową, - zdobienie paznokci, - wzmacnianie naturalnych paznokci, - pielęgnacja paznokci: manicure i pedicure. Wykonawca musi zapewnić każdemu z uczestników swobodne wykonywanie ćwiczeń praktycznych tj. samodzielne stanowisko oraz swobodny dostęp do odpowiednich narzędzi, preparatów i materiałów do wykonywania wszystkich zabiegów przewidzianych programem szkolenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1.1 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiający pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.5 którzy przeprowadzą szkolenie w miejscu, które umożliwi osobom biorącym udział w szkoleniu dojazd na miejsce szkolenia oraz powrót do miejsca zamieszkania środkami komunikacji publicznej w promieniu maksymalnie 50 km od Mogilna przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku - Zamawiający wyraża zgodę na realizację zajęć również w soboty; 1.6 którzy uczestnikom szkolenia wydadzą zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w dziale V pkt 1 niniejszej Specyfikacji - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; - zawiera błędy w obliczaniu ceny; - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, d. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, e. dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia wiedzy w zakresie przedmiotu zamówienia oraz doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie, f. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, g. oświadczenie o posiadaniu własnego lokalu, w którym odbywać się będzie szkolenie; w przypadku, gdy forma prawna lokalu jest inna niż własna należy dołączyć przedwstępną umowę lub pismo o zapewnieniu wypożyczenia, dzierżawy, wynajmu, itp. W obu przypadkach konieczny jest opis ilości i jakości pomieszczeń do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, h. oświadczenie o miejscu, w jakim będzie przeprowadzone szkolenie, z zastrzeżeniem, że będzie to miejsce położone w promieniu maksymalnie 50 km od Mogilna, oraz że szkolenie będzie przeprowadzone w godzinach, które umożliwią osobom biorącym udział w szkoleniu dojazd na miejsce szkolenia oraz powrót do miejsca zamieszkania środkami komunikacji publicznej przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku - Zamawiający wyraża zgodę na realizację zajęć również w soboty - załącznik nr 3 i. preliminarz kosztów stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, j. oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami umowy - wzór umowy stanowi załącznik nr 5; wykonawca po zapoznaniu się z warunkami umowy jest zobowiązany do jej zaparafowania, k. wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach runku pracy i Rozporządzeniem MGiP z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych. Instytucje szkoleniowe, które dokonały wpisu przed 2009 r. winny złożyć zaświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w roku bieżącym lub oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej a. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie b. oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w dziale VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 4.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a. oświadczenie o zapewnieniu uczestnikom szkolenia niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych - załącznik nr 6; Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty - wzoru - kompletu materiałów dydaktycznych jaki otrzyma każdy uczestnik szkolenia. Komplet, o którym mowa wyżej winien być opisany w następujący sposób: Szkolenie - Stylizacja paznokci - Materiały dydaktyczne Materiały dydaktyczne wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane podlegają zwrotowi. b. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadające doświadczenie zawodowe w tym zakresie. Do wykazu stanowiącego załącznik nr 7 należy załączyć kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje; c. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 24 m-cy usług z zakresu przedmiotu zamówienia wraz z wykazem liczby osób przeszkolonych z zakresu przedmiotu zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 8 d. referencje potwierdzające, że usługi objęte przedmiotem zamówienia zostały wykonane należycie. W przypadku nieposiadania rekomendacji - stosowne oświadczenie o nieposiadaniu powyższych rekomendacji; e. wykaz liczby osób przeszkolonych z zakresu przedmiotu zamówienia przez poszczególnych wykładowców wskazanych w ofercie w ciągu ostatnich 12 miesięcy - załącznik nr 9; f. certyfikat jakości usług lub akredytację Kuratorium Oświaty - jeżeli wykonawca posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. Akredytacja placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych przyznana przez Kuratora Oświaty na prowadzenie szkolenia będącego przedmiotem zamówienia; W przypadku nieposiadania certyfikatu-ów lub akredytacji - stosowne oświadczenie o nieposiadaniu powyższych certyfikatów lub akredytacji. 4.2 W celu potwierdzenia ukończenia szkolenia, wykonawca do oferty załącza wzór stosownego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216, Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 45
  • 2 - doświadczenie kadry dydaktycznej - 45
  • 3 - posiadane certyfikaty jakości usług, akredytacje - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupmogilno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Obr. Mogilna 1 88-300 Mogilno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Obr. Mogilna 1 88-300 Mogilno sekretariat - pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: szkolenie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.