eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LichnowyZakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Borętach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Lichnowy: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Borętach.
Numer ogłoszenia: 376996 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338478 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Lichnowach, ul. Lachowicza 25a, 82-224 Lichnowy, woj. pomorskie, tel. 055 2712632, faks 055 2712632.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Borętach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem mebli, sprzętu AGD i komputerowego do świetlicy wiejskiej w Borętach. Część I - MEBLE 1. Stoły - 15 sztuk 2. Krzesła - 40 sztuk 3. Regał zamykany - 3 sztuki 4. Stoliki dla dzieci - 4 sztuki 5. Krzesełka dla dzieci - 16 sztuk 7. Szafa zamykana na sprzęt RTV - 1 sztuka 8. Biurka komputerowe - 5 sztuk 9. Krzesła obrotowe - 5 sztuk 10. Segment kuchenny (zabudowa kuchni) - 1 komplet 11. Krzesło kuchenne - 6 sztuka 12. Stół kuchenny - 1 sztuka 13. Szafka na buty - 1 sztuka Cześć II - SPRZĘT KOMPUTEROWY 1. Ekran ścienny - 1 sztuka 2. Rzutnik - 1 sztuka 3. Laptop wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka 4. Stojak do rzutnika - 1 sztuka 5. Zestaw komputerowy - 5 sztuk 6. Przedłużacz listwa - 5 sztuk 7. Drukarka laserowa - 1 sztuka 8. Skaner - 1 sztuka Cześć III - SPRZĘT AGD 1. Telewizor LCD - 1 sztuka 2. Zestaw kina domowego - 1 sztuka 3. wieża - 1 sztuka 4. odkurzacz - 1 sztuka 5. zmywarka - 1 sztuka 6. mikrofalówka - 1 sztuka 7. chłodziarko-zamrażarka - 1 sztuka 8. kuchenka elektryczna - 1 sztuka 9. okap - 1 sztuka Przedmiot umowy musi być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem jego montażu. Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do sprzętu instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim oraz karty gwarancyjne, dołączyć atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności oraz zapewnić serwis na terenie kraju. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiany sprzęt własnym transportem i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na wskazany przez Zamawiającego adres, następnie dokonać rozładunku w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego oraz dokonać montażu. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Szczegóły zabudowy kuchni stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający zaleca wizytę w miejscu montażu mebli kuchennych celem dokładnych pomiarów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. Jeżeli w SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to określają one minimalny standard jakości przyjętego sprzętu i materiałów. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę sprzętu i materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowany sprzęt muszą być równoważne jakościowe tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie Projekt pn. Remont świetlicy wiejskiej wraz z zakupem wyposażenia w Borętach w gminie Lichnowy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój Wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PHU BMS Sp. j., ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20075,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17615,81

  • Oferta z najniższą ceną: 17615,81 / Oferta z najwyższą ceną: 42940,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzęt komputerowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22693,50

  • Oferta z najniższą ceną: 22693,50 / Oferta z najwyższą ceną: 33693,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sprzęt AGD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9050,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9040,50

  • Oferta z najniższą ceną: 9040,50 / Oferta z najwyższą ceną: 9040,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.