Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Dąbrowa Tarnowska: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE WYJAZDU INTEGRACYJNEGO I SPOTKANIA INTEGRACYJNEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKU TWOJA RODZINA TO SIŁA - NIE JESTEŚ SAM! WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
Numer ogłoszenia: 377054 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Tarnowskiej , Rynek 34, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 642 29 15, faks 14 642 29 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa.okay.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE WYJAZDU INTEGRACYJNEGO I SPOTKANIA INTEGRACYJNEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKU TWOJA RODZINA TO SIŁA - NIE JESTEŚ SAM! WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu dwóch następujących imprez o charakterze integracyjnym: a)Zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania integracyjnego MIKOŁAJ dla BO i ich dzieci uczestniczących w projekcie Twoja rodzina to siła - nie jesteś sam!. Założenia do organizacji: Termin realizacji 06.12.2011r. (w uzasadnionych okolicznościach - termin w okolicach 06.12.2011r.) Spotkanie należy zorganizować w lokalu spełniającym warunki bezpieczeństwa i komfortowego pobytu dla organizacji imprezy dla około 200 osób (dorosłych i dzieci) jak również lokal ma być dostosowany dla osób niepełnosprawnych i znajdować się na terenie powiatu dąbrowskiego. Należy przewidzieć dowóz osób, które nie będą dysponowały możliwością dojazdu we własnym zakresie. Ilość osób biorących udział w spotkaniu - ok. 200 osób - osoby dorosłe i dzieci (ok. 80/120) - lista uczestników będzie dostarczona przed imprezą. Catering - min za 30zł na osobę - szwedzki stół - kanapki, wędlina, sałatki, napoje słodkie, woda, kawa, herbata, ciasto, owoce. Nagrody w ramach konkursów i zabaw podczas spotkania średnio 50zł na osobę (dla dzieci m.in. książki, zabawki, gry, dorośli - m.in drobny sprzęt elektroniczny oraz drobny sprzęt gospodarstwa domowego - do uzgodnienia z zamawiającym), nagrody powinny być zapakowane w torbę z oznaczeniami projektu - lista nagród oraz wzór torby do akceptacji przed zakupem, wszystkie nagrody powinny być oznaczone logiem projektu zgodnie z wytycznymi i po uzgodnieniu z Zamawiającym, (naklejka, w razie potrzeby nadruk na przedmiocie) - wzory loga dostępne są na stronie www.pokl.krakow.pl . Występy artystów (zespół muzyczny, klauni - zabawy dla dzieci) - propozycje występów do akceptacji przed spotkaniem. Wynajem sali, obsługę techniczna-nagłośnienie, (przewidywany czas spotkania min. 4godz.), dekorację sali - tematyka dla dzieci. Zabezpieczenie medyczne (2 ratowników); Prowadzenie spotkania (2 osoby), Ubezpieczenie spotkania, Sprzątanie po spotkaniu b)Wyjazd integracyjny do Krakowa dla BO z powiatu dąbrowskiego biorących udział w projekcie pod nazwą - Twoja rodzina to siła - nie jesteś sam!, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Program u Operacyjnego Kapitał Ludzki. W ramach wyjazdu należy zapewnić transport i pobyt dla uczestników w Parku Wodnym w Krakowie oraz projekcję filmu w kinie z technologią IMAX 3D. Planowana liczba uczestników: ok. 200 osób BO; w tym po 100 osób BO w dniach 10.12.2011r. i 11.12.2011 Założenia do planu wyjazdu: Tura I. liczba uczestników - ok 100 osób BO - planowany termin 10.12.2011 Wyjazd z Dąbrowy Tarnowskiej w godzinach 7.00 - 8.00, pobyt na basenie (3 godz.), po 3 godz. zapewniony zostaje 3-daniowy obiad w restauracji zlokalizowanej w sąsiedztwie Parku Wodnego (menu do wyboru przez BO), następnie grupa udaje się do kina na seans filmowy (w technologii IMAX 3D, tematyka filmu uwzględnia obecność zarówno małoletnich dzieci jak i dorosłych). Wykonawca zapewni możliwość udziału 1 opiekuna (pracownika projektowego zleceniodawcy) na grupę 15 osób. Powrót do Dąbrowy Tarnowskiej w godzinach wieczornych Tura II. liczba uczestników - ok 100 osób BO - planowany termin 11.12.2011 Wyjazd z Dąbrowy Tarnowskiej w godzinach 7.00 - 8.00, pobyt na basenie, po 3 godz. zapewniony zostaje 3-daniowy obiad w restauracji zlokalizowanej w sąsiedztwie Parku Wodnego (menu do wyboru przez BO), następnie grupa udaje się do kina na seans filmowy (w technologii IMAX 3D, tematyka filmu uwzględnia obecność zarówno małoletnich dzieci jak i dorosłych). Wykonawca zapewni możliwość udziału 1 opiekuna (pracownika projektowego zleceniodawcy) na grupę 15 osób. Powrót do Dąbrowy Tarnowskiej w godzinach wieczornych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł, (słownie: tysiąc złotych, 00/100 groszy). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22.11. 2011r. do godz.11 00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: gotówkowej, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy MGOPS w Dąbrowie Tarnowskiej w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej, Nr 03 9462 0003 2001 0000 4170 0003 z dopiskiem wpłata wadium - sprawa nr FK.271.15.2011. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w MGOPS w Dąbrowie Tarnowskiej (33-200 Dąbrowa Tarnowska, Rynek 34) lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takim przypadku oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy wykazać posiadanie wpisu do rejestru działalności gospodarczej uprawniający do organizacji imprez. Wykonawca dołączy do oferty - zaświadczenie o wpisie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku należy wykazać posiadanie doświadczenia zawodowego wyrażającego się zorganizowaniem przynajmniej jednego wyjazdu integracyjnego dla 100 osób oraz organizacji imprezy integracyjnej dla 100 osób w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem, że usługa została wykonana należycie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku należy wykazać, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30000 PLN. Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wynagrodzenie wg oferty może ulec zmianie w przypadku wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowa.okay.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKO - GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ
33-200 DĄBROWA TARNOWSKA , RYNEK 34.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 11:00, miejsce: MIEJSKO - GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ 33-200 DĄBROWA TARNOWSKA , RYNEK 34.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet VII Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 6 targów śniadaniowych pn. "Niedzielne targi śniadaniowe na Serku Bielańskim, Kępie Potockiej i przy Urzędzie Dzielnicy Bielany" w ramach realizac. proj. Budżetu Obyw. 2025 r.
- Kompleksowa organizacja, koordynacja i przeprowadzenie ogólnodostępnego plenerowego pikniku sportowo-rekreacyjnego pn. "Dzień Dziecka na Bemowie"
- Organizacja konferencji z obszaru ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim".
- Usługa dostawy i montażu scen, usługa nagłośnienia scenicznego wraz z oświetleniem scenicznym oraz sprzętem multimedialnym podczas imprezy plenerowej Dni Kwidzyna 13-15 czerwca 2025 w Kwidzynie
- Wykonanie kompleksowej obsługi (Obsługa techniczna, sprzęt i realizacja transmisji online z konferencji) podczas konferencji międzynarodowych i spotkań w 2025r. dla CTK AGH - DE-dzp.272-178/25
- Usługa techniczna podczas spotkania Prezydenta z mieszkańcami Białegostoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.