Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-17
Mińsk Mazowiecki: Interwencyjne usługi sprzętowo - transportowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 do realizacji sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 377062 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne usługi sprzętowo - transportowe w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014 do realizacji sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejscem realizacji zamówienia są ciągi dróg powiatowych z podziałem na: Zadanie 1: Służba Drogowo - Mostowa w Mińsku Mazowieckim, obejmująca swym zasięgiem działania następujące gminy: Cegłów, Jakubów, Kałuszyn, Latowicz, Mińsk Mazowiecki, Mrozy i Siennica, łącznie dla Zadania 1: 257,762 km dróg objętych ZUD. Zadanie 2: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie, obejmująca swym zasięgiem działania następujące gminy: Dobre, Dębe Wielkie, Jakubów, Mińsk Mazowiecki, Stanisławów, łącznie dla Zadania 2: 150,184 km dróg objętych ZUD. Zadanie 3: Służba Drogowo - Mostowa w Stanisławowie - gmina Halinów oraz miasto Sulejówek, obejmująca swym zasięgiem działania: miasto i gminę Halinów i miasto Sulejówek, łącznie dla Zadania 3: 40,415 km dróg objętych ZUD.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 15% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, gdy zaistnieje konieczność rozszerzenia zakresu prac dla zachowania bezpieczeństwa pojazdów i pieszych na drogach powiatowych w trakcie trwania sezonu zimowego 2013/2014
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, główne usługi (związane z przedmiotem zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum w jednym sezonie zimowym usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg publicznych o wartości minimum 20.000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług oraz dowodów. Dowodami są: poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1, ust. 2, pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1, ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów potwierdzających, że polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jest opłacona
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) wydłużenie terminu realizacji umowy może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb, które spowodowane będą zimowymi warunkami atmosferycznymi, a których mimo należytej staranności, nie da się dokładnie zaplanować ani przewidzieć; b) podział nakładów finansowych określonych w umowie może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu), w przypadku warunków atmosferycznych, których mimo należytej staranności, nie da się dokładnie zaplanować ani przewidzieć; c) zmiana danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); d) zmiana zapisów umowy dotyczących Podwykonawstwa. Zmiana musi być zgłoszona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana na piśmie przez Zamawiającego; e) zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; f) zmiana numeru konta Wykonawcy lub Zamawiającego; g) ustawowa zmiana stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatminski.pl/pl/strona/Zamowienia_publiczne/3
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 111 NAZWA: Samochód pod piaskarkę i pług średni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Służba Drogowo-Mostowa w Mińsku Mazowieckim - samochód pod piaskarkę i pług średni - 400 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 112 NAZWA: Samochód pod piaskarkę i pług średni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Służba Drogowo-Mostowa w Mińsku Mazowieckim - samochód pod piaskarkę i pług średni - 400 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 113 NAZWA: Samochód pod piaskarkę i pług średni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Służba Drogowo-Mostowa w Mińsku Mazowieckim - samochód pod piaskarkę i pług średni - 400 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 114 NAZWA: Samochód pod piaskarkę i pług średni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Służba Drogowo-Mostowa w Mińsku Mazowieckim - samochód pod piaskarkę i pług średni - 400 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 121 NAZWA: koparko-ładowarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Służba Drogowo-Mostowa w Mińsku Mazowieckim - koparko-ładowarka - 300 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 131 NAZWA: samochód pod pług średni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Służba Drogowo-Mostowa w Mińsku Mazowieckim - samochód pod pług średni - 80 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 132 NAZWA: samochód pod pług średni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Służba Drogowo-Mostowa w Mińsku Mazowieckim - samochód pod pług średni - 80 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 141 NAZWA: równiarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Służba Drogowo-Mostowa w Mińsku Mazowieckim - równiarka - 100 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 142 NAZWA: równiarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Służba Drogowo-Mostowa w Mińsku Mazowieckim - równiarka - 100 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 150 NAZWA: samochód wywrotka z koparko-ładowarką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Służba Drogowo-Mostowa w Mińsku Mazowieckim - samochód wywrotka - 200 godzin, koparko-ładowarka - 50 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 160 NAZWA: Interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Służba Drogowo-Mostowa w Mińsku Mazowieckim - Interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników - 60 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 210 NAZWA: dwa samochody pod piaskarkę i pług średni z koparko-ładowarką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Służba Drogowo-Mostowa w Stanisławowie - samochód pod piaskarkę i pług średni - 450 godzin, samochód pod piaskarkę i pług średni - 450 godzin, koparko-ładowarka - 300 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 221 NAZWA: samochód pod pług średni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Służba Drogowo-Mostowa w Stanisławowie - samochód pod pług średni - 120 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 222 NAZWA: samochód pod pług średni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Służba Drogowo-Mostowa w Stanisławowie - samochód pod pług średni - 120 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 223 NAZWA: samochód pod pług średni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Służba Drogowo-Mostowa w Stanisławowie - samochód pod pług średni - 120 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 231 NAZWA: równiarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Służba Drogowo-Mostowa w Stanisławowie - równiarka - 70 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 232 NAZWA: równiarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Służba Drogowo-Mostowa w Stanisławowie - równiarka - 70 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 240 NAZWA: Interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Służba Drogowo-Mostowa w Stanisławowie - Interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników - 15 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 300 NAZWA: dwa samochody z piaskarką i pługiem średnim-dopuszcza się sprzęt rolniczy (komplet Wykonawcy), równiarka, koparko-ładowarka, interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Służba Drogowo-Mostowa w Stanisławowie - samochód z piaskarką i pługiem średnim (komplet Wykonawcy) - 350 godzin, samochód z piaskarką i pługiem średnim (komplet Wykonawcy) - 350 godzin, koparko-ładowarka - 110 godzin, równiarka - 40 godzin, interwencyjne odśnieżanie/posypywanie chodników - 75 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew od km 0+755 do km 4+010
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim w roku 2025
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.