To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-30
Ogłoszenie nr 377099 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.
Nowogród Bobrzański: Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366801-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogród Bobrzański, krajowy numer identyfikacyjny
97077075980001, ul.
ul. Słowackiego
11,
66010
Nowogród Bobrzański, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683 290 962, faks
683 276 663, e-mail
now.bobrz.um@post.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.nowogrodbobrz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych w roku 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GKZ.271.1.8.2016.MK
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest usługa świadczenia regularnych usług prze-wozowych w postaci dowozu dzieci i młodzieży do i z placówek oświatowych na terenie gminy Nowogród Bobrzański w komunikacji otwartej. 2) Ilości dzieci w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe: ? SP Nowogród: 198, ? GP Nowogród Bobrzański: 160, ? SP Niwiska: 88, ? SP Drągowina: 29, ? MGPS Nowogród Bobrz.: 17 Szczegółowe zestawienie ilości dzieci w rozbiciu na poszczególne miejscowości i placówki oświatowe jest przedstawione w załączniku nr 5. Zestawienie tras - załącznik nr 6. 3) Wszystkie dzieci winne być dowiezione do szkół przynajmniej na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć. 4) W miesiące wakacyjne przewozy nie są wykonywane - wystawca nie będzie wystawiał faktur z tego tytułu. 5) Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z warunkami wyko-nywania przedmiotu zamówienia. 6) Szacunkowy, łączny, dzienny kilometraż tras wynosi ok. 1'200 km. 7) Miejscem wsiadania i wysiadania dzieci są przystanki autobusowe w poszczególnych miejscowo-ściach. 8) Szczegółowa, imienna lista dowożonych (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości wykonawcy po podpisaniu umowy. 9) Organizacja roku szkolnego jest uregulowana w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.). 10) Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą mieć ważne polisy ubezpieczeniowe OC. i NW. oraz aktualne badania techniczne. 11) Każdy pojazd winien być wyposażony w kasę fiskalną, umożliwiającą nabywanie biletów i przejazd osobom trzecim. 12) Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy musza posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 13) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekunów dla dzieci w trakcie transportu. 14) Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za działania bądź zaniechania opiekunów. 15) Opiekun musi uczestniczyć w każdym przewozie dzieci. 16) Każdy opiekun musi mieć ukończony kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy - wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do przedłożenia imiennego wykazu osób wraz ze stosow-nymi dokumentami najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem dowozów (dyplomy, certyfikaty, świadectwa ukończenia kursów etc.). 17) Wszelkie koszty związane z zapewnieniem opiekunów, uzyskaniem świadectw, dopuszczeń, kas fiskalnych, ukończeniem kursów itp. ponosi wyłącznie wykonawca. 18) Rozliczenia będą dokonywane z dołu, w cyklu miesięcznym i na podstawie zestawienia miesięcz-nych biletów imiennych. 19) Wykonawca w dniu zawarcia umowy winien zwrócić się z wnioskiem do Zamawiającego o wydanie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych -- zgodnie z ustawą z dn. z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r. poz. 1907, z późn. zm). 20) Wykonanie przedmiotu zamówienia winno być zgodne z ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tekst jedn.: Dz.U. z 2015 r. poz. 915). 21) Pozostałe warunki, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia, zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, ewentualnie w normach równoważnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60112000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT516606.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 574924.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.