eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród BobrzańskiDowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych w roku 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 377099 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Nowogród Bobrzański: Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 366801-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogród Bobrzański, krajowy numer identyfikacyjny 97077075980001, ul. ul. Słowackiego  11, 66010   Nowogród Bobrzański, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 290 962, faks 683 276 663, e-mail now.bobrz.um@post.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.nowogrodbobrz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych w roku 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GKZ.271.1.8.2016.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest usługa świadczenia regularnych usług prze-wozowych w postaci dowozu dzieci i młodzieży do i z placówek oświatowych na terenie gminy Nowogród Bobrzański w komunikacji otwartej. 2) Ilości dzieci w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe: ? SP Nowogród: 198, ? GP Nowogród Bobrzański: 160, ? SP Niwiska: 88, ? SP Drągowina: 29, ? MGPS Nowogród Bobrz.: 17 Szczegółowe zestawienie ilości dzieci w rozbiciu na poszczególne miejscowości i placówki oświatowe jest przedstawione w załączniku nr 5. Zestawienie tras - załącznik nr 6. 3) Wszystkie dzieci winne być dowiezione do szkół przynajmniej na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć. 4) W miesiące wakacyjne przewozy nie są wykonywane - wystawca nie będzie wystawiał faktur z tego tytułu. 5) Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z warunkami wyko-nywania przedmiotu zamówienia. 6) Szacunkowy, łączny, dzienny kilometraż tras wynosi ok. 1'200 km. 7) Miejscem wsiadania i wysiadania dzieci są przystanki autobusowe w poszczególnych miejscowo-ściach. 8) Szczegółowa, imienna lista dowożonych (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości wykonawcy po podpisaniu umowy. 9) Organizacja roku szkolnego jest uregulowana w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.). 10) Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą mieć ważne polisy ubezpieczeniowe OC. i NW. oraz aktualne badania techniczne. 11) Każdy pojazd winien być wyposażony w kasę fiskalną, umożliwiającą nabywanie biletów i przejazd osobom trzecim. 12) Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy musza posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 13) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekunów dla dzieci w trakcie transportu. 14) Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za działania bądź zaniechania opiekunów. 15) Opiekun musi uczestniczyć w każdym przewozie dzieci. 16) Każdy opiekun musi mieć ukończony kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy - wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do przedłożenia imiennego wykazu osób wraz ze stosow-nymi dokumentami najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem dowozów (dyplomy, certyfikaty, świadectwa ukończenia kursów etc.). 17) Wszelkie koszty związane z zapewnieniem opiekunów, uzyskaniem świadectw, dopuszczeń, kas fiskalnych, ukończeniem kursów itp. ponosi wyłącznie wykonawca. 18) Rozliczenia będą dokonywane z dołu, w cyklu miesięcznym i na podstawie zestawienia miesięcz-nych biletów imiennych. 19) Wykonawca w dniu zawarcia umowy winien zwrócić się z wnioskiem do Zamawiającego o wydanie zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych -- zgodnie z ustawą z dn. z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r. poz. 1907, z późn. zm). 20) Wykonanie przedmiotu zamówienia winno być zgodne z ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tekst jedn.: Dz.U. z 2015 r. poz. 915). 21) Pozostałe warunki, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia, zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, ewentualnie w normach równoważnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT516606.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wataha sp. z o.o.,  mz@wataha.pl,  ul. Budowlańców 3,  66-010,  Nowogród Bobrzański,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 574924.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 574924.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 574924.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.